Ani supersportová wild card není laciná
Text: Jiří Mikšík | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 31.5.2012 | Zobrazeno: 1 415x
K napsání tohoto článku mě donutily mýty o laciném závodění v kubatuře supersportů a naopak předraženém v srovnatelné Moto2. Jak je to ale doopravdy?
Když jel Patrik Vostárek v roce 2010 v Brně závod Grand Prix v kubatuře Moto2, tak jeho účast stála 35 000 Euro, což se některým rádoby odborníkům z řad našich čtenářů - nebudu jmenovat, abych jim nedělal zbytečně neplacenou reklamu - zdálo jako neuvěřitelná suma a dokonce radili dotyčnémů, aby raději závodil v supersportech. To je prý daleko lacinější, navíc supersporty dle těchto odborníků jezdí i rychleji a další a další výhody a důvody, proč jezdit raději "flamminiovské" supersporty, než předražené "ezpeletovské" Moto2.
Nyní si vyzkoušel závody světových supersportů na vlastní kůži Rakušan David Linortner - na snímku - aktuálně šestý jezdec IDM této kubatury. Dle jeho vyjádření ho účast v Doningtonu - 21. místo - stála dohromady 20 000 Euro, přičemž 21-letý Vídeňák do této sumičky nezapočítal dalších 5 000 Euro za vyladění svého motocyklu Yamaha YZF R6, aby získal dalších 10 HP pro zvýšení výkonu motoru své Yamahy.
Nyní si vyzkoušel závody světových supersportů na vlastní kůži Rakušan David Linortner - na snímku - aktuálně šestý jezdec IDM této kubatury. Dle jeho vyjádření ho účast v Doningtonu - 21. místo - stála dohromady 20 000 Euro, přičemž 21-letý Vídeňák do této sumičky nezapočítal dalších 5 000 Euro za vyladění svého motocyklu Yamaha YZF R6, aby získal dalších 10 HP pro zvýšení výkonu motoru své Yamahy.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?