Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
1100Virago,vakuz: Panove tak to jste napsali naprosto presne, je fascinujici s jakym prehledem Karel jezdi, pred nekteryma zatackama jakoby si rikal, vsak si jedte, ja pockam a pak ma nejlepsi vyjezd, najednou v dalsi zatacce v klidu predjizdi. Nekdy v najezdu je videt ze by mohl jet pred soupere, ale on se "narovna" lehce zpomali a v klidu si pocka na dalsi zatacku. Proste parada, narozdil od nekterych strelcu jede pekne hlavou.
Jolly Joker: Jo, já taky. Naposledy od komentátora při poslední velké ceně, navíc v regulích pro 2012 byla uvedena váha včetně jezdce, ale v regulích 2013 už jsem to nenašel.
2012: Weight 136 Kg incl. rider
2013: Dry weight: approx. 80,5 kg
vakuz: Ano, taky mě zaujalo, jak Hanika přehledně řeší spoustu situací. Občas mi připadá, že v nějakém místě klidně obětuje jednu pozici, aby o kus dál tři získal. Včera takových tahů předvedl několik.
Jen vznesu akademickou otázku:Co je to a nebo čím se vyznačuje vyježděnost?!Můj názor je,že to přímo nesouvisí s věkem.Myslím,že důležité je počet nalítaných kilometrů a pak v jaké konkurenci.V žádném případě se nedá porovnávat třeba 100 km v českém šampionátu s třeba byť 10 km ve španělském mistráku, protože konkurence je prostě a zkrátka svou kvalitou neporovnatelná!Navíc, letošní sezóna je skutečně 1. se 4 takt motocyklem a dle vyjádření,které jsem měl možnost číst, se jízda se 4 takt nedá porovnávat s 2 taktem.Takže se ptám, neměl třeba takový Martin již zkušenosti se 4 taktem a právě proto je tam kde je?Nicméně adaptace Haniky je absolutně bezchybná a i to vypovídá o obrovském citu a talentu.Navíc jeho orientace ve skrumážích je neuvěřitelná a jeho periferní vidění či přehled o tom,co se děje nejenom před ním ale i vedle něj či dokonce za ním jestli se to dá říci,je obdivuhodná!Již několikrát mně zaujalo jeho řešení v balíku jezdců,kolikrát jsem si říkal, tak teď ten výjezd vzhledem k nájezdu bude propad, ale on mne již několikrát překvapil svým řešením, ale to řešení v jeho podání vypadá tak jistě a nekřečovitě,až mi přijde, že on má připravené vždy nejenom jedno řešení dané situace!Kdybych mu mohl položit jednu jedinou otázku, tak by mně zajímalo právě to, kdy se rozhoduje co a jak udělá a jestli to řeší v návaznosti na další zatáčku a nebo to má dokonce promyšlené na více než jednu zatáčku a nebo prostě reaguje spontáně. Jenže kdyby reagoval čistě na základě pocitu, tak v takových skrumážích,kde se pohybuje, by musel generovat chyby, ale to on nedělá!Připomíná mi šachistu,který ovšem hraje partie, kde má na řešení zlomek sekundy a přesto se zdá,že i při rychlosti s kterou reaguje má vždy nejen jedno řešení!To je to,co mně na něm fascinuje!Rychlý dokáže být kde kdo,ale on je rychlý vždy a všude a výborně vyhodnocuje situace.
Jen pro zajímavost: Karel měří 1.72 a váží 57 kg. A nejvyježděnější, jak tady nedávno tvrdil Akro, taky není. Např. Scott Derroue v Red Bull jezdí už třetí sezónu.
merric... OK, zase tak detailně jsem se na to nedíval, jen tady někdo psal, že je nejstarší, tak jsem myslel, že to má zjištěné :D
A k té váze...Právě jsem myslel, že jsou dovažovaní, ale jak jsem ten závod sledoval na grglavkytv.com, tak tam komentátoři pořád něco mleli o hanikovi, a v jednu chvíli jak jeli po Hungar straight a káju předjížděli, tak mluvili něco o tom, že je pomalejší na rovínkách kvůli váze (možná, že jsem se přeslechl nebo slyšel blbě, protože jsem se na něco díval ještě v TV :) )... jinak to dovažovaní je stále výhoda proti vyšší váze ne? protože i když bike s jezdcem má stejnou hmotnost, tak těžiště mají lepší ti s dovažováním ne?
AKRO... myslím, že Marquezovi by neuškodilo, kdyby mu záda hodili dalšího jezdce, natož nějakých 15 kg :D :D :D
KUBYK 002 - S tím dovažováním u MGP bych okamžitě souhlasil, jen nevím co by si počal Marques s o 15 kilo těžší motorkou a Pedrosa o 20 kilo těžší! Jinak asi tak pomalou motorku zase Karel nemá, to by asi v kontaktu první místo na cílové rovině neudržel. Kromě toho v MOTO 3 bude muset dovažovat i on! V každém případě, se budeme muset smířit, že špičkovou motorku stejně Hanika nedostane, ty jsou určeny jen Španělům!
Myslím, že Kája odjel opět vynikající závod, jeho předjíždění je naprosto fér a žádné krizovky jako je tomu u ostatních mlaďasů.Ještě, že ho pak nikdo netrefil, to byla fakt klika! Gustl Auinger na Kájovu adresu řekl, že oceňuje jeho snahu jít pokaždé nadoraz a rvát se o vítězství i když by mu už stačilo jen dojíždět na bodech, tak jako to vloni dělal Florian...
Karle díky za super podívanou... Jednou jsi to zahodit musel... Naštěstí Tě nikdo nesejmul..Uf. Měl jsem strach..Podals parádní výkon. Další závod zase držím palce.
AKRO ano, je je nestarší, nejvyšší a nejtěžší...což poslední dvě jmenované způsobují to, že je nejpomalejší na rovinkách(ono ta motorka s prd výkonem to jde mnohem víc znát než v Moto GP, a to si stěžují i jezdci v MotoGP aby se motorky dovažovaly) a navíc pokud se nemýlím, tak se letos jedou úplně nové stroje (čtyřtakty), takže to že má o pár měsíců víc jako ostatní bych za výhodu nebral...
A ještě bych dodal, že Peréz ve Španělštině znamená v překladu osel, který způsobuje kolize...
a to nemyslím jen tu dnešní s Kájou, ale i první závod, kdy díky jeho "chytrému" nájezdu do zatáčky postčil Jorgeho Martina a někoho, kteří následně spadli... a nevíc Peréz z F1 je taky takové jelito... Jinak Jorge měl víc smůly než Karel, protože ho někdo sejmul v obou závodech, takže zase tak nesmutněme, jen Karlovi přejme ať si na příští rok najde dobrou štaci :) Nejlépe v tovární KTM místo Rinse, Masboua nebo Maverička :)
Unavix - Největším talentem světové silnice? Nepřeháníš? Je mu už 17 let a jezdí s kluky o dost mladšími, kteří dokáží držet jeho tempo a bojují s ním o vítězství...Určitě mu fandi, ale trochu uber!
Jak už sem psal jinde. Karel podal opět excelentní výkon a nebýt chyb soupeřů tak dneska skončil nejhůř druhý a bylo rozhodnuto. Bohužel to dopadlo nejhůř jak mohlo. To ale nic nemění na tom že je Karel excelentní pilot který si zaslouží do moto3 vstoupit v továrním týmu. Je jednoznačně největším talentem světové silnice. A pokud bude mít kvalitní zázemí tak jednou určitě bude mistr světa a věřím že nejen v moto3 ale i ve vyšších třídách.
Fandím a držím palce do dalšího závodu ať se podaří získat titul a zbytek sezóny může Karel odjet s klidem a pro radost.
Karle díky za super podívanou.
Já jsem taky o dovažování nic nenašel tady v tom "reglementu"...
//web.redbullrookiescup.com/downloads/RookiesCupRegulations13.pdf
Weight 136 Kg incl. rider bylo v roce 2012 na 125cc
Fantom40 - V MOTO 3 a MOTO 2 ! Podvýživy v Rookies ne!
100% se dovažují!!!
1100Virago,vakuz: Panove tak to jste napsali naprosto presne, je fascinujici s jakym prehledem Karel jezdi, pred nekteryma zatackama jakoby si rikal, vsak si jedte, ja pockam a pak ma nejlepsi vyjezd, najednou v dalsi zatacce v klidu predjizdi. Nekdy v najezdu je videt ze by mohl jet pred soupere, ale on se "narovna" lehce zpomali a v klidu si pocka na dalsi zatacku. Proste parada, narozdil od nekterych strelcu jede pekne hlavou.
J.Jokker Nedovažují se! Proto tam jede ta sbírka podvýživ!
Jolly Joker: Jo, já taky. Naposledy od komentátora při poslední velké ceně, navíc v regulích pro 2012 byla uvedena váha včetně jezdce, ale v regulích 2013 už jsem to nenašel.
2012: Weight 136 Kg incl. rider
2013: Dry weight: approx. 80,5 kg
Víc jsem tam nenašel ...
1100Virago: Přesně tak! Výraz obětuje,sedí jako pozadí na hrnec! Jsem rád,že to není jen můj názor.
vakuz: Ano, taky mě zaujalo, jak Hanika přehledně řeší spoustu situací. Občas mi připadá, že v nějakém místě klidně obětuje jednu pozici, aby o kus dál tři získal. Včera takových tahů předvedl několik.
AKRO: Nemůžu si pomoct,ale několikrát jsem slyšel,že se jezdci RBRC dovažují
Jen vznesu akademickou otázku:Co je to a nebo čím se vyznačuje vyježděnost?!Můj názor je,že to přímo nesouvisí s věkem.Myslím,že důležité je počet nalítaných kilometrů a pak v jaké konkurenci.V žádném případě se nedá porovnávat třeba 100 km v českém šampionátu s třeba byť 10 km ve španělském mistráku, protože konkurence je prostě a zkrátka svou kvalitou neporovnatelná!Navíc, letošní sezóna je skutečně 1. se 4 takt motocyklem a dle vyjádření,které jsem měl možnost číst, se jízda se 4 takt nedá porovnávat s 2 taktem.Takže se ptám, neměl třeba takový Martin již zkušenosti se 4 taktem a právě proto je tam kde je?Nicméně adaptace Haniky je absolutně bezchybná a i to vypovídá o obrovském citu a talentu.Navíc jeho orientace ve skrumážích je neuvěřitelná a jeho periferní vidění či přehled o tom,co se děje nejenom před ním ale i vedle něj či dokonce za ním jestli se to dá říci,je obdivuhodná!Již několikrát mně zaujalo jeho řešení v balíku jezdců,kolikrát jsem si říkal, tak teď ten výjezd vzhledem k nájezdu bude propad, ale on mne již několikrát překvapil svým řešením, ale to řešení v jeho podání vypadá tak jistě a nekřečovitě,až mi přijde, že on má připravené vždy nejenom jedno řešení dané situace!Kdybych mu mohl položit jednu jedinou otázku, tak by mně zajímalo právě to, kdy se rozhoduje co a jak udělá a jestli to řeší v návaznosti na další zatáčku a nebo to má dokonce promyšlené na více než jednu zatáčku a nebo prostě reaguje spontáně. Jenže kdyby reagoval čistě na základě pocitu, tak v takových skrumážích,kde se pohybuje, by musel generovat chyby, ale to on nedělá!Připomíná mi šachistu,který ovšem hraje partie, kde má na řešení zlomek sekundy a přesto se zdá,že i při rychlosti s kterou reaguje má vždy nejen jedno řešení!To je to,co mně na něm fascinuje!Rychlý dokáže být kde kdo,ale on je rychlý vždy a všude a výborně vyhodnocuje situace.
Jen pro zajímavost: Karel měří 1.72 a váží 57 kg. A nejvyježděnější, jak tady nedávno tvrdil Akro, taky není. Např. Scott Derroue v Red Bull jezdí už třetí sezónu.
AKRO (78.80.187.xxx) napsal 01.09.13 v 21:45
No tys ho teda povzbudil jak píšeš v prvním příspěvku, jaký "uber" woe, fandim jako swiň...
Kubyk002 -
merric... OK, zase tak detailně jsem se na to nedíval, jen tady někdo psal, že je nejstarší, tak jsem myslel, že to má zjištěné :D
A k té váze...Právě jsem myslel, že jsou dovažovaní, ale jak jsem ten závod sledoval na grglavkytv.com, tak tam komentátoři pořád něco mleli o hanikovi, a v jednu chvíli jak jeli po Hungar straight a káju předjížděli, tak mluvili něco o tom, že je pomalejší na rovínkách kvůli váze (možná, že jsem se přeslechl nebo slyšel blbě, protože jsem se na něco díval ještě v TV :) )... jinak to dovažovaní je stále výhoda proti vyšší váze ne? protože i když bike s jezdcem má stejnou hmotnost, tak těžiště mají lepší ti s dovažováním ne?
AKRO... myslím, že Marquezovi by neuškodilo, kdyby mu záda hodili dalšího jezdce, natož nějakých 15 kg :D :D :D
Titul žádný není, jen pohár Rookies.
Těch pár bodů už dá. Čekám v Misanu titul.
Joker - zatím jsou dovažováni jen v MOTO 3 a v MOTO 2 ! Rookies se nedovažují a proto tam mohou jet i 35 kilové reklamy na hlad!
Kája je šikovněj a příště celkové vítězství oslaví prvním místem
KUBYK 002 - S tím dovažováním u MGP bych okamžitě souhlasil, jen nevím co by si počal Marques s o 15 kilo těžší motorkou a Pedrosa o 20 kilo těžší! Jinak asi tak pomalou motorku zase Karel nemá, to by asi v kontaktu první místo na cílové rovině neudržel. Kromě toho v MOTO 3 bude muset dovažovat i on! V každém případě, se budeme muset smířit, že špičkovou motorku stejně Hanika nedostane, ty jsou určeny jen Španělům!
Jezdci jsou dovažováni,takže žádná výhoda nebo nevýhoda váhy
2kubyk002:nejstarsi neni, jsou tam 2 jezdci, kteri se narodili v 1995 a 5 jezdcu vcetne naseho, kteri se narodili v 1996
Myslím, že Kája odjel opět vynikající závod, jeho předjíždění je naprosto fér a žádné krizovky jako je tomu u ostatních mlaďasů.Ještě, že ho pak nikdo netrefil, to byla fakt klika! Gustl Auinger na Kájovu adresu řekl, že oceňuje jeho snahu jít pokaždé nadoraz a rvát se o vítězství i když by mu už stačilo jen dojíždět na bodech, tak jako to vloni dělal Florian...
Karle díky za super podívanou... Jednou jsi to zahodit musel... Naštěstí Tě nikdo nesejmul..Uf. Měl jsem strach..Podals parádní výkon. Další závod zase držím palce.
AKRO ano, je je nestarší, nejvyšší a nejtěžší...což poslední dvě jmenované způsobují to, že je nejpomalejší na rovinkách(ono ta motorka s prd výkonem to jde mnohem víc znát než v Moto GP, a to si stěžují i jezdci v MotoGP aby se motorky dovažovaly) a navíc pokud se nemýlím, tak se letos jedou úplně nové stroje (čtyřtakty), takže to že má o pár měsíců víc jako ostatní bych za výhodu nebral...
A ještě bych dodal, že Peréz ve Španělštině znamená v překladu osel, který způsobuje kolize...
a to nemyslím jen tu dnešní s Kájou, ale i první závod, kdy díky jeho "chytrému" nájezdu do zatáčky postčil Jorgeho Martina a někoho, kteří následně spadli... a nevíc Peréz z F1 je taky takové jelito... Jinak Jorge měl víc smůly než Karel, protože ho někdo sejmul v obou závodech, takže zase tak nesmutněme, jen Karlovi přejme ať si na příští rok najde dobrou štaci :) Nejlépe v tovární KTM místo Rinse, Masboua nebo Maverička :)
škoda,ale štěstí že se mu všichni vyhli a nic se Kájovy nestalo,v Misanu už to klapne věřím tomu
AKRO- není ale Karel taky mezi těma prckama nejtěžší??
Unavix - Největším talentem světové silnice? Nepřeháníš? Je mu už 17 let a jezdí s kluky o dost mladšími, kteří dokáží držet jeho tempo a bojují s ním o vítězství...Určitě mu fandi, ale trochu uber!
Jak už sem psal jinde. Karel podal opět excelentní výkon a nebýt chyb soupeřů tak dneska skončil nejhůř druhý a bylo rozhodnuto. Bohužel to dopadlo nejhůř jak mohlo. To ale nic nemění na tom že je Karel excelentní pilot který si zaslouží do moto3 vstoupit v továrním týmu. Je jednoznačně největším talentem světové silnice. A pokud bude mít kvalitní zázemí tak jednou určitě bude mistr světa a věřím že nejen v moto3 ale i ve vyšších třídách.
Fandím a držím palce do dalšího závodu ať se podaří získat titul a zbytek sezóny může Karel odjet s klidem a pro radost.
Karle díky za super podívanou.
Smolný pád to byl... Nevadí Kadle, tak snad příští závod dáš double
Chlapi, pište něco! Kdyby vyhrál, je tady už třicet příspěvků! Je třeba ho povzbudit i když měl smůlu!