Zajímavá fakta o Peškovi

Autodrom Brno zaplatí za účast Lukáše Peška v týmu AJO Motorsport blíže nespecifikovanou sumu, která by však stačila minimálně na uspořádání dvou závodů MEZ Mistrovství České Republiky !!!

Zajímavá fakta o Peškovi
Víte proč se nemůže konat v Brně víc podniků Mezinárodního Mistrovství České republiky v závodech silničních motocyklů než pouze ten jeden, týden před Grand Prix?
I takto by se dal začít tento článek, který na tuto otázku možná odpoví. Automotodrom Brno prostřednictvím pana Maděriče dodá totiž část peněz, které musí Lukáš Pešek přinést do týmu AJO Motorsport. Tímto sice podpoří českého jezdce v jeho snažení o světové body, ale předem zcela odepíše snahu desítek nadšenců, kteří se v závodech MEZ MČR snaží svádět souboje nejen se svou technikou. Zatímco tedy například italský okruh Vallelunga podporuje italský šampionát, o našem světoznámém okruhu toto nelze říci.
V závěru loňské sezóny došlo v kariéře pražského jezdce k zásadní změně. Po mnoha letech se Lukáš Pešek rozešel se svým manažerem panem Lubomírem Tenklem a vstoupil pod křídla manažera Pavla Turka. “S Lukášem jsem spolupracoval od jeho sedmi let," říkal do mého telefonu dnes v poledne pan Tenkl. "Do jeho slibně vyvíjející se kariéry jsem investoval 6,5 miliónu korun. O těchto penězích nyní bude jednat soud."
Již před několika týdny zveřejnila ČTK první informace o vzniklém sporu mezi Lukášem Peškem, týmem Elit Grand Prix, ale i o rozporu v jeho platné smlouvě společně s výměnou manažera (Turek za Tenkla). Můj dnešní telefonát právě s panem Tenklem vnesl do celé záležitosti, která je od svého zrodu stále držená "pod pokličkou" a v záhadách, několik zajímavých informací, které až dosud nebyly nikde a nikým publikované.
"Lukáš měl smlouvu, kterou vypověděl," říká pan Tenkl. "Všichni známe jistá fakta, měl možnost jet na tovární motorce a ukázat, co v něm je. Takhle zvolil cestu, kdy bude jezdit na staré motorce co má na místa někde okolo dvacítky. Podlehl pokušení 40-ti tisíc měsíčně a smlouvě na pět let, ale co bude dělat příští rok? Nechápu to, ta možnost tovární motorky tady byla, to přece víme, jenže pan Turek využil toho, že Kimi Räikkönen zná někoho v týmu AJO Motorsport a sehnal mu tam angažmá. Stav se měl tak, že nejprve to měla být jedna splátka přes milion, pak druhá a po tom co měl Lukáš jet u Elitu na tovární motorce, tak ho AJO bralo klidně i zadarmo. Stále je tady ovšem ta nesrovnatelná kvalita motocyklů. Část peněz jde do AJO pochopitelně i z toho Automotodromu Brno a bohužel pana Maděriče nezajímá na jaké motorce Lukáš pojede."
Jak nyní tedy víme, peníze na podporu domácího šampionátu by v Automotodromu Brno byly, jenže volba podpory českého mistrovství silničních motocyklů se nezdá lidem z AMD Brno asi lukrativní a tak se dali na cestu sponzoringu jezdce v Grand Prix a již nikoho zřejmě nezajímá, že tento jezdec namísto volby špičkového týmu, jde cestou týmu průměrného, ba troufám si říci, po odchodu Kallia a Azumy týmu velmi slabého. Bohužel vidina opětovné návštěvy Davida Coultharda při pořádání Grand Prix České republiky zřejmě zvítězila nad vším ostatním.
Možná nyní namítnete, že toto je pouze pohled z jedné strany, ale věřte, že i druhou stranu jsem hodlal oslovit a požádat o vyjádření, leč od doby, kdy zde na těchto stránkách zanechal Lukáš Pešek svůj působiví komentář, se mnou nikdo z této strany nekomunikuje. K celé záležitosti ohledně angažmá Lukáše Peška v týmu AJO Motorsport se však má údajně snad již tuto sobotu na mě blíže neznámém místě konat tisková konference, kterou organizuje současné okolí tohoto pražského jezdce. Snad se tedy po tomto víkendu dozvíme více.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist