Vznikl Český svaz motocyklového sportu (ČSMS)

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
armandcz (0) napsal 12.11.2011 v 22:56

Jecminek nebo Abraham? Lid jasal v roce 1989 a nyni se raduji motorkari z Moravy. Ovsem jak se rika: Sliby se slibuji a blazni se raduji...
Jak muze pozadat moravsky ministr Dobes o veksl z Jecminka na Abrahama za nimz stoji 6 radoby papalasu, ktere si telefonem sezval den predem? Je to typicky ceska tragikomedie a tahanice o penize, kdy se shovavaji za praci s mladezi. Co kdo z obou dosud udelal pro talenty? Meli moznost? Meli. Udelali neco mimo sve synky? Nechci obhajovat papalase z Prahy ani ty budouci z Brna. Mam pocit ze se oba jen snazi na sebe prevekslovat vliv a tok financi. Dela nekdo na Motodromu Brno neco zdarma pro mlade piloty? Je to triskni pohled na nekolik lidi co tvrdi ze za nimi stoji davy.

armandcz (0) napsal 12.11.2011 v 22:54

Jecminek nebo Abraham? Lid jasal v roce 1989 a nyni se raduji motorkari z Moravy. Ovsem jak se rika: Sliby se slibuji a blazni se raduji...
Jak muze pozadat moravsky ministr Dobes o veksl z Jecminka na Abrahama za nimz stoji 6 radoby papalasu, ktere si telefonem sezval den predem? Je to typicky ceska tragikomedie a tahanice o penize, kdy se shovavaji za praci s mladezi. Co kdo z obou dosud udelal pro talenty? Meli moznost? Meli. Udelali neco mimo sve synky? Nechci obhajovat papalase z Prahy ani ty budouci z Brna. Mam pocit ze se oba jen snazi na sebe prevekslovat vliv a tok financi. Dela nekdo na Motodromu Brno neco zdarma pro mlade piloty? Je to triskni pohled na nekolik lidi co tvrdi ze za nimi stoji davy.

Ladin78 (0) napsal 08.11.2011 v 13:52

Tak co říkáte na dopis od Autoklubu ČR? Dnes se mi objevil ve schránce a nevím co si o tom mám myslet. Působí dojmem že někomu teče pěkně do bot a tak si vzpoměl na licencované jezdce které pod sebou má registrované )

Reeken (1) napsal 31.10.2011 v 16:49

KONEČNĚ!!!

raddie (1) napsal 28.10.2011 v 13:04

Teď jde hlavně o to, aby p. Abraham nesbalil všechny prachy jen pro silnici. Jak už tu psal jarek4, je i spousta jiných disciplín. A třeba Mariánky už příští rok přišly o MS na dlouhé ploché a jede se tam jen challenge...

IvanDvoutakťák (5061) napsal 28.10.2011 v 09:30

Arrow, nevylučuju ani to,žeby k Ch. nedotékaly peníze
i od kuželkářů(on je 1.liga ČR),ale myslím si/doufám,
že A. se pohyboval v jiných oblastech byznysu a že tedy
není "za nic povinován"...

Veronika-Suzuki (211) napsal 27.10.2011 v 20:57

aroow: o čem to mluvíš? Proč by měli téct peníze od A. Charouzovi? Pokud umíš číst, tak sis přečetl, že A. převezme pouze motocyklovou část a auta zůstanou AČR, takže nechápu jak jsi k tomu došel a proč by to taky měl A. dělat.

jarek4 (1) napsal 27.10.2011 v 20:57

nejsou jenom silnicni zavody ale i motokros, enduro ,plocha draha a dalsi sporty ktere nebyli posledni dobou vubec podporovane ACCR

aroow (0) napsal 27.10.2011 v 20:19

???...je jedno jestli peníze dotečou A.Charouzovi přes Ječmínka nebo Abraháma !!! o motorky tady přeci těmto lidem nejde !!!

Larry (114) napsal 27.10.2011 v 20:07

už jsem to tady vzpomínal několikrát...a opět opakuji...byl jsem na "tajné" schůzce pár lidí, bylo to přesně 15.11.1989, bylo to v Hořicích na Dachovech...už tam se šuškalo o tom že je režim v prdeli a tím že skončí i Svazarm...a pak že konečně bude mít silnice zelenou...pak byla další schůzka v Městci Králové...a pak jsem jel na ustavující schůzi do Prahy...a nezapomenu jak se tam všichni plácali po zádech a notovali...jak s pádem Svazarmu přestane srejčkování, protekce atd..jak teď konečně bude dost peněz pro všechny závodní ky, jak se budou finančně a materiálně podporovat mladý talenti a...a...a...hovno

PityGPX (949) napsal 27.10.2011 v 19:12

Ohledně Ječmínků a jejich činnosti se zabývá i naše desatero.

//www.motorkari...ft=104060&fid=25

pasolini (260) napsal 27.10.2011 v 18:23

JP: že to chvíli potrvá je jasné, ovšem co se týče soudů tak si vedle. Mít sportovní autoritu není nějaká nároková záležitost a už vůbec ne vůči FIM. Ta totiž rozhodne, koho vezme jako relevantního partnera. Nikdo jinej.

JP (206) napsal 27.10.2011 v 16:29

OK, počkáme až se tato nová federace bude prezentovat nějakým prohlášením, co a jak konkrétně hodlá pro blaho motoristického sportu dělat. Ovšem, nejspíš si na toto budeme muset nějakou chvíli počkat, protože zatím není tato organizace schválena ani na domácí tak mezinárodní scéně od FIM. Pan Ječmínek se jistě jen tak nedá, dají tedy kolem toho čekat tahanice (jak je v ČR zcela běžné), je velká pravděpodobnost, že se to bude řešit soudně, což při rychlosti a nezaujatosti našich soudů vypadá na dlouho. Pak se možná někdy vynese verdikt, protistrana podá odvolání a zase budeme nějakou dobu čekat. Hrozně rád se budu mýlit a budu šťastný, když se konečně pro motocyklový sport začne něco dělat. Nebude to jen o p. Abrahámovi, tak jsem moc zvědav kdo ze známých osobností ucítí příležitost a začne se najednou prezentovat jako fanoušek motorsportu...

Veronika-Suzuki (211) napsal 27.10.2011 v 14:43

Řeší se tu i na foru politika v mnohem širším měřítku. Že je tu nehorázný bordel? Ano...ale to tu na fóru kecáním nevyřešíme. Všichni jsou přece "křišťálově čistí". Mě teď zajímá tato konkrétní záležitost. Pan A. v politice není, ale je to hodně dobrý obchodník a ví jak na to. AČR je přínos nula a spíše do mínusu a tak podpořím změnu a budu doufat, že bude k lepšímu. Když bude, tak teprve začnu nadávat. Nyní nadávám na situaci už X let co se týče AČR, a tak mi nepřijde adekvátní nadávat zase, když ani ještě nevím na co. Je tu rozehraná dvacet let nějaká politická hra. Naše společnost to evidentně neumí nijak utnout ani zlepšit a jen někteří mimo politiku v tom umí plavat.

ravo (4) napsal 27.10.2011 v 14:37

Začátkem devadesátých let jsme zakládali v Ostrovačicích, respektive byl to první krok ke vzniku Motocyklové federace. Zhruba po deseti letech podvodem MF zanikla a veškerá práva měl Ječmínek a spol. Ministr Zeman vše dopustil na základě milných a zkreslených informací, které mu "někdo" nadělil. V ten moment šel motocyklový sport do kytek. Teď bude ACR ze hry, ale myslím si, že to nebude tak růžové. Nevěřím pánům okolo p. Abraháma. Vše ale ukáže čas.

Veronika-Suzuki (211) napsal 27.10.2011 v 14:36

JP...OK...tak je lepší to nechat tak jak to je? AČR v čele s obilím?

JP (206) napsal 27.10.2011 v 14:08

Jenže Veroniko, na lepší časy se tu ve více oblastech čeká už více něž 20 let - a nic. To že našim politikům nevěřím ani slovo je jen a jen jejich vina, protože mě ničím nepřesvědčili, že dělají politiku pro lidi. Gross to taky s námi myslel upřímně, a jak to dopadlo. Pokud je něco zastřešováno státem (v tomto případě to má být ministrem Dobešem), je to v 99% případů akorát velká domů . Jak dlouho bude p. Dobeš ministrovat? Až tu nebude, jeho nástupce bude mít jinou vizi a budeme opět na začátku – pokolikáté už?

Veronika-Suzuki (211) napsal 27.10.2011 v 13:39

Přesně...nejde jenom o silnici ale i enduro, cross. Do ČSMS podle mě přejdou i lidi z AČR (někteří ze současných i bývalí), kteří tam nemohli s ničím hnout a byli na to krátcí, i když chtěli...vždycky dostali lepáka z vrchu.
O každé disciplíně by měli spolurozhodovat rozumní lidi co právě "umí číst v mapě" a ví co udělat pro zlepšení, ale do současnosti to nešlo zrealizovat.
Očekávám, že právě road racing začnou prožírat "názory" že A. přírodňáky položí...a půjde to hlavně od těch co s AČR sympatizují, a všichni budou na A. nas.raní ještě dřív, než se vůbec o čemkoliv začne rozhodovat. Takže jak píše Kryšpín...počkáme a uvidíme kam to půjde nyní.

AKRO (-498) napsal 27.10.2011 v 13:35

Ječmínek už nemá za zády Hušáka a tak je šance, že půjde taky konečně od válu!

2pavel (21) napsal 27.10.2011 v 13:14

motocyklový sport není jen silnice!

Sukin (93) napsal 27.10.2011 v 12:39

Kryšpín: Svatá pravda

Kryšpín (7) napsal 27.10.2011 v 12:32

Ječmínci (oba), Charouz a spol. byly pořádný žáby na prameni, řekl bych, že maj dávno vystaráno. Neničili jen motocyklový sport, ale motoristický sport jako celek. Co se dnes jede v rámci MČR na okruzích? Kolik lidí má na to platit startovné a další poplatky. Na kopcích už si závodníci udělali vlastní sérii a na MČR ZAV už se schází jen pár lidí. Je dobře, že Ječmínka odstavili, měli by ho odstavit úplně. Abraháma sen. budu soudit, až se předvede. Dejme mu čas a uvidíme za pár let, kam se motocyklový sport u nás posune. Pak si to řekneme.

pasolini (260) napsal 27.10.2011 v 12:15

JP: souhlas s tím, že se tady ve velkém krade. Dobeš ale v tomto případě ale nic řídit nebude. Ten jen podpořil to, aby byly motorky samostatně a peníze v budoucnu chodily tam kam mají. Tedy na motorky. V tom myslím udělal správnej krok.

1100Virago (3052) napsal 27.10.2011 v 11:52

Veronika-Suzuki: Souhlasím, že tohle může být pozitivní krok, ale souhlasím taky, že existuje reálné nebezpečí, že vznikne tlak na utlumení road racingu ve prospěch okruhového ježdění. Uvidíme, co z toho vzejde.

JP (206) napsal 27.10.2011 v 11:36

Pasolini: také jsem ještě maturoval v totalitním režimu. Ovšem velmi podstatný rozdíl ve státních maturitách je ten, že se do tohoto nového projektu muselo za více něž 10 let investovat 14 miliard !!! kdepak asi skončily??? Zkus se s někým ze školství pobavit a zjistíš, jaký neuvěřitelný BORDEL při maturitách byl. A tenhle člověk má něco řídit? Tahle fraška jen dokládá, že jsme se za 20 let nikam neposunuli- nakraď si co můžeš a zmiz - to je i dnes heslo politiků, vedoucích pracovníků atd.je mi z toho špatně.

Trojzubec (7) napsal 27.10.2011 v 11:21

Co čekáte ? místopředsedkyní se demokraticky zvolí paní Ulmanová a členem bude mladej A... Lidi, kterým skutečně jde o motocyklový sport zůstanou jen s otevřenou hubou umaštěnou od klobásy na zřítka pořádaných závodech sledujíc partu nadšenců která přes neskutečné osobní oběti chce a bude závodit, dokud nás Bursík nechá ...

Aaron929 (0) napsal 27.10.2011 v 11:19

Podle mě to je prosté. Jsou tu výhodné společenské a politické okolnosti (Sazka - Ječnímen, Dobeš...), tak proč neposílit svůj vliv na motosport. Kdo by tuhle hozenou rukavici nezvedl...?

Aaron929 (0) napsal 27.10.2011 v 11:15

Já souhlasím, Nemyslím, že je Abraham kamarád s Ječmínkem. Replikuji, že to co psal Franky 26.10.11 v 22:55, že není pravda a v představenstvu dromu se nepotkali. Majoritní podíl akcií koupil 2005.

Veronika-Suzuki (211) napsal 27.10.2011 v 11:12

Jo a určitě to teď nevzniklo "bum" najednou...akorát s Dobešem to konečně mohl A. posunout tam kam chtěl.

Veronika-Suzuki (211) napsal 27.10.2011 v 11:11

martin1...no spíš aby nebyl proti přírodňákům. Když byl ještě v AČR tak proti tomu vystoupil. Ale doufám že ne...

Aarone: Ječmen šel od válu ještě za Milana Maděryče.

Jo jednání s AČR potažmo s Ječmenem, to by se dalo vyprávět.
První rok: finance na první účast v TT"noo když se nezabiješ, tak příští..." druhý rok: "no to bys musel jet mistrovství světa" třetí rok po Bol d´or: "noo ale to bys musel jet celou sezonu a bejt do osmýho místa"...když vidím nakonec jména co dotace dostali, tak nevim že by všichni jeli jakýkoliv MS...jedou ME v Albacete (jeden závod=komplet sezona) a že by byli všichni do osmýho? Zajímalo by mě, podle čeho se to teda opravdu uděluje.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist