V Mugelu se znovu objeví tři Kawasaki

Tovární tým Kawasaki Racing nasadí opět Alexe Hofmanna do závodů Grand Prix třídy MotoGP.

Stejně jako při velké ceně v Jerezu, se i v Mugellu objeví na startu tři zelené stroje Kawasaki a opět třetí z nich bude sedlat Alex Hofmann na divokou kartu. Mugello bude pro Alexe Hofmanna jeho druhá letošní příležitost ukázat své umění a možná i dosáhnout na body. V Jerezu mu k bodovaným pozicím chyběl jen kousek, po zajímavém boji se svým týmovým kolegou Andrewem Pittem dojel nakonec šestnáctý. Trojlístek jezdců Kawasaki směřuje na italský okruh v dobré náladě, povzbuzen výkonem Garryho McCoye který dojel v Le Mans devátý a zajistil tak pro Kawasaki první "top ten".
Ihned po závodě v Le Mans, směřovala stáj Kawasaki do Japonska kde Alex Hofmann a Akira Yanagawa tři dny testovali na okruhu v Autopolis. Testy byly zaměřeny hlavně na vyhodnocení dat získaných z podvozku a rámu stroje. Italská velká cena bude stroje Kawasaki ZX-RR hostit poprvé v historii, protože narozdíl od ostatních stájí zde ani nezávodili, ani netestovali. Okruh leží 30 kilometrů od města Florencie, v krásné krajině Toskánska, a patří mezi moderní okruhy. Tento okruh byl zakoupen firmou Ferrari v roce 1988 a poté byl zrekonstruován do dnešní podoby. Dnes se řadí mezi nejznámější okruhy díky své bezpečnosti, krásnou okolní krajinou a skvěle vybaveným zázemím. Kombinace dlouhých rovinek a rychlých i pomalých zatáček dělá z okruhu v Mugellu jednu z nejtěžších tratí co se týče správného naladění motocyklu.
Garry McCoy:
"Vždy jsem měl rád závodění v Itálii když jsem žil v Římě a jezdil jsem stopětadvacítky. Dojet devátý v Le Mans bylo pro mě i pro tým velmi dobré, ale když jsme teď ukázali potenciál stroje na mokru, musíme být dobří ve všech podmínkách. Všichni chceme být blíže čelu startovního pole a tak musíme nadále tvrdě pracovat abychom udělali další pokrok ve vývoji."
Andrew Pitt:
"Nikdy jsem zde nezávodil a všechno co o okruhu vím, je díky tomu, že jsem závody sledoval v televizi. Poprvé si trať projedu na skútru abych si ji pořádně prohlédnul, ale abych se ji naučil, to už chce závodní motocykl a jet naplno. Abych řekl pravdu, zdá se mi, že Mugello pro mě bude snad nejtěžší závod tento rok. Trať vyžaduje opravdu dobrou přilnavost a dobré chování stroje v zatáčkách. Během tréninku a kvalifikace budeme tvrdě pracovat."
Alex Hofmann:
"Testy v Autopolis se mi opravdu zamlouvali, protože trať byla zajímavá ačkoliv počasí nebylo úplně ideální. Myslím, že jsem udělali krok dopředu a bude zajímavé sledovat jak se to projeví na evropském okruhu jako je Mugello. Cílem testů bylo potvrdit správný směr ve vývoji podvozku, odpružení a kombinaci pneumatik."
Článek vznikl ve spolupráci se serverem motogpaction.wz.cz, který přináší zprávy ze závodů světového šampionátu MotoGP.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist