Testy týmu Renegade Ducati

Jeden z favoritů britského mistrovství třídy Superbike testoval na okruhu Cadwell Park.

Jeden z nejlepších britských superbikových týmů Renegade Ducati absolvoval se svými jezdci dvoudenní testování na domácím okruhu Cadwell Park. Tento okruh patří mezi skupinu fyzicky náročných tratí v celém britském superbikovém šampionátu a tak zřejmě jednou z nejdůležitějších otázek bylo, zda vydrží jednička týmu Sean Emmett (32 let) celý náročný program, protože pro tohoto skvělého jezdce to byl první kontakt se závodním motocyklem od svého loňského pádu v posledním závodě šampionátu BSB, při kterém si vážně zranil své zápěstí. Emmett nejenže náročný testovací program vydržel, ale stačil ještě přidat v ne zrovna ideálních klimatických podmínkách fantastický čas 1:25,5 min.
“Testování v Cadwell Parku byla dobrá příležitost vidět jak se zahojilo zraněné zápěstí. Ačkoliv mě ruka po prvém dnu bolela, nezpůsobilo mi to žádné problémy na motocyklu. Nyní se již cítím velmi dobře“, říkal jezdec z britského Surrey, který testoval svůj nový stroj Ducati 998 F02.
S druhým továrním strojem Ducati testoval další skvělí jezdec tohoto týmu Michael Rutter, který absolvoval množství zkoušek různého nastavení stroje. “Jsem skutečně spokojený s tím jak vše při tomto testu probíhalo“, říkal na konci testování Michael Rutter. “Okruhové podmínky nás sice limitovaly, ale rychlé časy nebyly cílem tohoto testu“, doplnil jezdec, který se již těší na dodání nových strojů Ducati 998 F02. Tým Renegade Ducati v letošní sezóně nasadí do britského šampionátu třídy Supersport mladého jezdce, bývalého pilota Grand Prix Leona Haslama, pro kterého bylo testování na tomto okruhu především opětovné seznámení s charakteristikou okruhu, a to protože Leon poslední tři roky nejezdil britské mistrovství, ale plně se věnoval závodům Mistrovství Světa kde během těchto tří let vystřídal všechny kubatury. Protože továrna Ducati stále nedodala závodní verzi stroje Ducati 748, absolvoval Leon testování na produkčním motocyklu stejné značky i typu a i proto musí být spokojený se svým dosaženým časem (1:32,0).
“Upřednostnil bych testování na závodním speciálu, ale alespoň mi tento motocykl dovolil poznat charakteristiky čtyřtaktního dvouválcového stroje po mé kariéře na dvoutaktech“, říkal Leon Haslam jenž se těší na testování již se závodním speciálem, které by mělo proběhnout ještě před zahájením britského šampionátu supesportů.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist