Svetlo v desti, nastoupi Triumph ?

Staj WCM Harris nazila nejen v minulosti uspechy a neuspechy, to stejne platilo i uplynuly vikend.

Svetlo v desti, nastoupi Triumph ?
Po první kvalifikaci (na mokre trati a za nepretrziteho deste) MotoGP se pritomni italsti novinari neshromazdili, jak byva zvykem okolo boxu Gauloises Yamaha (Rossi, Melandri), nebo Camel Pons Honda (Biaggi) ci u Ducati (Capirossi), nybrz v miste, kde je normalne prazdno. Jak by také ne, vzdyt za prvnim Setem Gibernauem – Telefonica MoviStar Honda, druhym Alexem Barrosem rovnez na Honde, ale z tymu Repsol a Rubenem Xausem na lonskem modelu ! tovarni Ducati, byl jako ctvrty celkove a hlavne PRVNÍM Italem, lonsky mistr Evropy Superstocku, Michel Fabrizio z tymu WCM – Harris na svém pouze 209 PS silnem stroji.
“Nas motocykl je proti Estorilu 2003 prakticky nezmenen. Tehdy jsme poprve nasadili do zavodu nas vlastní motor. Nemame totiž vubec zadne peníze na další vyvoj a tak jedinou novinkou je nova spojka od firmy STM. Nas celkovy rozpocet na sezonu, tedy 1,5 milionu Eura nestaci v prednich tymech ani na vyplatu jezdce cislo 2.!, takze v soucasne době zamestnavame pouhym 16 pracovniku“, rikal tymovy reditel Peter Clifford, který ovšem pamatuje s Crafarem, Laconim ci McCoyem také 5 viteznych zavodu v nejsilnejsi tride.
V patek při normalnich povetrnostnich podminkach – sucho – se bojovny italsky mladik Michel Fabrizio propadl na 21. místo. „Back to reality“, pouze konstatoval majitel tymu, American Bob MacLean.
Presto se naskytla urcita vize do budoucna, ta se udajne jmenuje Triumph. „Japonske tovarny jsou tak dominantni, ze nam normalnim zakaznickych tymum hrozi flustrace. Není jina moznost, nez se v této interesantni kubature, tedy MotoGP spojit s nejakou malou tovarnou, pro kterou i male uspechy jsou velkymi“, dodava Peter Clifford. „Nechci nikoho jmenovat, ale jedname s tovarnou, která ještě nikdy v MotoGP nestartovala. Jsme tesne před podepsanim smlouvy, ale nechci a nemohu prozrazovat jednotlive detaily a také nechci zadnou firmu jmenovat.“, dokoncil muz, který zna dobře pozadi například japonskeho giganta Yamahy. Navíc a to se dozvite v nasledujicim clanku, ještě v zime uvazovana spoluprace s KTM, je pouze minulosti…
Zda se tedy, ze se jedna o anglicky Triumph. Ten byl uz před dvema roky diky majiteli anglickeho superbikoveho mistrovstvi Bena Atkinse spojovan se zavodnim motocyklovym sportem na nejvyssi urovni. Vzdyt „Sonny Boy“ a velmi bohaty John Blow – majitel Triumphu, ma rozhodne financni moznosti, aby se tento projekt uskutecnil…

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist