Suzuki MotoGP

I přestože nezískal nikdo z pilotů továrny Suzuki ani jeden bod, vládne po Grand Prix Catalunye u týmu Suzuki MotoGP částečná spokojenost.

Kenny Roberts jr (17. místo)
Po startu jsem se dostal mezi první desítku, ale v zatáčkách jsem musel vynaložit velké úsilí. Když se začaly opotřebovávat pneumatiky, musel jsem se spolehnout na zrychlení motocyklu, ale to je zrovna nyní jeden ze slabých bodů našeho stroje. Musíme získat nějakou větší sílu a zrychlení, věřím také, že Bridgestone bude mít lepší pneumatiku. Zastavil jsem, protože jsem cítil, že něco není v pořádku, trochu mě to znervózňovalo. Z pozice, ve které jsem se nacházel, jsem si myslel, že bude lepší vše překontrolovat. Myslím si, že jsem musel na okruhu na něco najet, jinak totiž vše vypadalo dobře. Vše proběhlo tak jak mělo, tedy nasadili mi novou pneumatiku a já se vrátil do závodu. Poté jsem se držel vzadu, abych neovlivnil výsledek závodu, bylo však pro mě hezké těch několik kol za Setem a Valentinem. Věřím, že jakmile dostaneme náš motocykl do pozice, kdy bude lépe pracovat v pozdějších částech závodu, budu schopen ovlivnit výsledek. Nebyl to pro mě dobrý den, ale nebyl ani nejhorší.
John Hopkins (nedokončil pro poruchu)
Ještě mám hodně adrenalinu, ale jsem si jistý, že mě brzy začne bolet zraněný palec. To ale nebyl důvod mého zastavení. Měl jsem dobrý start, věřil jsem si. Jel jsem agresivně jako při mém posledním závodě v Le Mans. Musel jsem zredukovat svou rychlost a tak jsem ztratil několik pozic. Znepokojila mě ztráta přilnavosti pneumatik. Poté, co osm či devět kol byla přilnavost na minimu, jsem si myslel, že kvůli tomu zastavím. Bylo to však stále shodné a tak jsem mohl pokračovat. Snažil jsem se jet ze Kennym stále stejně a zaútočit na konci závodu. Pak jsem měl na cílové rovince mechanickou poruchu. Vypadá to, že když mě netrápí jedna věc, přijde druhá. Situace s motocyklem je ale dobrá, mám i dobré nastavení. Nyní doufám ve více štěstí v Assenu.
Kevin Schwantz (Mistr Světa z roku 1993)
Byl jsem zde před rokem, ale hodně se pro Suzuki od té doby změnilo. Morálka v týmu, ale i množství pozitivních věcí, a to i přestože výsledky nejsou takové, jaké by měly být. Kdyby neměli problémy s pneumatikami, jistě by vše dopadlo lépe. Vidím světlo na konci tohoto tunelu. Před rokem byl tento tunel temný, měl dlouhé zatáčky, vedl do kopce a z kopce.
Garry Taylor (manažer týmu Suzuki MotoGP)
Bylo dobré sledovat Kennyho jak jede s vedoucími jezdci. Nejsem, ale tak naivní, abych nevěděl proč tomu tak bylo. Kenny však dnes všem připomněl, kde by byl na vyrovnaném stroji. John měl dobrý start a do poruchy motocyklu dobře jezdil i s bolestí. Každý ví, že jsme velmi opatrně sledovali situaci okolo pneumatik, opravdové problémy s pneumatikami však neměl v závodě žádný z našich jezdců. Gregorio nám dnes hodně pomohl v našem učení, nakonec měl však i on menší technický problém. Jsem mu hodně vděčný, stejně jako Kennymu a Johnovi. Byl to velmi vypjatý víkend, ke kterému všichni přistoupili velmi profesionálním způsobem.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist