Supermona v Mostě

Letos poprvé si můžete přečíst na těchto stránkách o jednoválcových, čtyřtaktních motocyklech. Vše díky začínající spolupráci s "Rejmondem"

Supermona v Mostě
MOST
5.-6.7.2003
P ČR SUPERMONO

První prázdninový víkend se, na mosteckém autodromu, konal už čtvrtý díl mezinárodního mistrovství České republiky. Třída supermono se sešla o body teprve potřetí, protože v Brně nedostala šanci, ostatně, stejně jako v loňském roce.
Do sobotního tréninku nastoupilo pouze 9 jezdců, tedy stejně jako v Hradci Králové a o 2 víc než v Trenčíně, ale je to velká škoda, když si uvědomíme, že na startu nemistrovského závodu v Hořicích bylo jezdců 19 a to ještě zůstali 2 v depu. Logický důsledek toho byl, že se opět spojily třídy supermono a 250 ccm. Věnujme se tedy prvním sobotním jízdám. Trať byla ještě částečně mokrá, po nočních deštích. Začínalo se velmi opatrně. Jakmile začal povrch lehce osychat, sráželi jezdci kvalifikační časy rychle dolů. Po prvním tréninku zněla trojice nejlepších: Radim Halm, Libor Kamenický, Martin Kamenický. Ve 14.50 byl zahájen 2. kvalifikační trénink a to už šlo do tuhého. Téměř všichni zlepšili časy z rána. Trojka nejlepších měla stejné složení, ale v opačném gardu.
Na nedělní warm up sice vyšlo slunko, ale všechny jezdce nalákat na trať nedokázalo. Supermon vyjelo z depa jenom 5. a pouze Němec Zoernweg zajel lépe, než v kvalifikaci (1:48.629).
Úderem 16. hodiny začali piloti obou tříd najíždět na startovní čáru. Nejlepší z tréninku, Martin Kamenický, stál až ve třetí řadě po boku svého bratra Libora. V 16.15 byl závod, na 13 kol, odstartován. Kameničtí využili lepšího postavení na roštu a šli do vedení. Na čele ujížděli „dvěpade“, za nimi vláček Martin Kamenický, Libor Kamenický, Halm, Zoernweg, Foerster, Kučinský, Funke, Tvarůžek a poslední projel cílem prvního kola Herzog. Ve druhém se Kučinský propadl dozadu, v dalším odstoupil pro technické problémy Tvarůžek. Odstup mezi jednotlivými jezdci pozvolna narůstal, pořadí beze změn. V 9. okruhu začala zlobit Halmova Yamaha, ale Radim měl stále slušný náskok před svými pronásledovateli. V dalším kole zajel poslední Herzog do depa a odstavil svůj stroj. Vinu nese ztracená olejová zátka. To už Zoernweg zcela dotáhl Halma a na cílové rovince šel před něj. U „Matadoru“ bylo pořadí zase opačné, ale zvuk Yamahy dával tušit, že nevydrží. Cílovou čáru protnul německý jezdec o 0.009 vteřiny dříve. K překvapení všech, chyběl v cíli druhý pilot HLM Racing Teamu, Libor Kamenický. Po smolném závodě v Hradci Králové, kde byl sestřelen Sašou Vysloužilem ze třetího místa, nebylo mu dopřáno ani zde vidět šachovnicový prapor. Příčina zněla přetržený řetěz. Výsledkový servis
Výsledky tréninku
Výsledky závodu
Vývoj závodu
Celkové pořadí

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist