Stripky z Ria

A opet par postrehu a myslenek, ktere se vynorily na povrch po brazilske vikendove Grand Prix.

Stripky z Ria
Stripky z Ria
Změna znacky ?
Zavodni reditel Aprilie Jan Witteveen hleda nove italske talenty pro tridu 250 ccm. „Alex de Angelis vyhraje jiste ještě letos nejaky závod Grand Prix.“ mini Holandan. Je také znamo, ze uradujici mistr světa Manuel Poggiali upadl u Witteveena v nemilost a to nejen pro sve nepresvedcive vysledky, ale hlavne proto, ze neprijima vubec zadne rady a to i od sef technika Rossana Brazziho, který je povazovan mezi jezdci spise jako otec. „Dovizioso se u nas ptal uz vloni a ja si myslim, ze je stejne silny jako Pedrosa“, dodal sef Aprilie. A naopak v italskych mediich je uradujici mistr světa Manuel Poggiali spojovan do budoucna se strojem KTM 250, ackoliv se vi, ze vztah Poggiali – Bartol není zrovna idylicky a také, ze Casey Stoner je kandidatem cislo jedna pro hornorakouskou motocyklovou tovarnu. Naopak v tomto pripade budou muset Rakusane hledat nekoho dalsiho k Finu Mikovi Kalliovi.
Zmizely reklamni napisy Gericomu
Jelikoz rakouska computerova firma Gericom „zapomnela“ platit sve reklamni zavazky, tak jeji reklamni napisy podel zavodnich trati GP jsou minulosti.
Zraneny Michel Fabrizio
Zraneneho italskeho mladika Michela Fabriziosa vystridal v brazilskem Riu v tymu Harris – WCM, Spanel David de Gea, který pro tutu jezdil lonskou sezonu.
Rossi vede
V soutezi „BMW Award MotoGP Best Qualifer“ vede nyní casem 13:52,422 min. Valentino Rossi s naskokem 0,222 sekundy před Sete Gibernauem. Jako treti v této soutezi o luxusni automobil BMW 645 Ci v cene zhruba 80 000 Euro je zatím American Nicky Hayden se ztratou 5,1 sekundy.
Hitparada padu na rozpalenem brazilskem asfaltu
Na neprilis rovnem okruhu Nelsona Piqueta spadli v treninku nasledujici piloti: Bataille (3x), di Meglio a Heidolf (2x) a Manna, Olive, Faubel – ten pak do zavodu tridy 250 ccm nenastoupil pro vykloubene rameno, Nigon, Pablo Nieto, Simoncelli, Barbera, Mika Kallio, Vesa Kallio, de Gea, Guintoli, Lai, Bautista, Giansanti a Marchand.
Po dlouhe době nestartoval z první rady
Poprve od Sepangu 2003 nestartoval jeden ze dvou vedoucich jezdcu kubatury MotoGP, Spanel Sete Gibernau, z první rady startovniho rostu.
Rossiho nejhorsi vysledek v Riu
Také treninkove umisteni Valentina Rossiho bylo jeho nejhorsim a to od Sepangu 2002. Navíc Rossi doposud nikdy v Riu v kralovske kubature neprohral, az letos, kdy jak znamo během zavodu spadl.
Pouze Biaggi, Edwards a Capirossi
Pouze Max Biaggi, Colin Edwards a Loris Capirossi dokazali letos bodovat ve všech zavodech kubatury MotoGP. O tridu nize to potom byli doposud ctyri piloti a to Randy de Puinet, Toni Elias, Fonsi Nieto a Alex Debon. A nejspolehlivejsimi jsou potom jezdci ve stopetadvacitkach, kde si zatím body ve všech absolvovanych zavodech pripsalo sest pilotu: Andrea Dovizioso, Hector Barbera, Casey Stoner, Pablo Nieto a také Mirco Giansanti.
Po dlouhe době Japonec
Makoto Tamada je po dlouhe době opet japonskym pilotem, který vyhral závod nejvyssi kubatury. Tim poslednim byl soucasny testovaci jezdec Hondy, Tohru Ukawa ve Welkomu 2002. Prestastny Japonec venoval sve vitezstvi nezapomenutelnemu Daijirovi Katovi. Ovšem Tamada je nejen prvnim jezdcem na pneu Bridgestone, který vyhral kralovskou tridu, ale i vubec prvnim jezdcem, který po vitezstvi a prechodu z WSBK dokazal vyhrat i závod MotoGP.
“Jezdici lekarna“
Nemec Dirk Heidolf nemá rozhodne na ruzich ustlano, je neustale pronasledovan ruznymi zranenimi a oficielni lekar serialu Grand Prix, dr. Costa, nazyva tohoto nemeckeho pilota „jezdici lekarnou“.
Marco Melandri sazel stromy
Organizace „Life Gate“, která se zabyva necistotami v ovzdusi, vyhlasila Itala Marca Melandriho jako „nepritele zivotniho prostredi cislo jedna“. Pustil totiž do ovzdusi při testech, trenincich a zavodech se svou Yamahou M1 celkem 49,790 kg CO2. A tak jako odskodneni nechal vysazet italsky pilot v Costa Rice celkem 64,245 kvadratnich metru „destoveho lesa“ a to na sve vlastní naklady.
Pekna myslenka
Pristi rok slavi japonska tovarna Yamaha 50 let sve existence. A k tomuto jubileu prisli Japonci s myslenkou, startovat v kubature MotoGP v tradicnich cerveno - bilych domacich barvach. Ovšem Fortuna a především Gauloises se vehementne brani.
Nejista budoucnost GP Ria
Pokud podepise Sanghaj smlouvu s Dornou a Welkom prodlouzi smlouvu o další obdobi, tak se vzhledem k eventuelnimu nastupu Laguny Seca – ale pouze ve tride MotoGP, da ocekavat, ze to bude prave brazilska motocyklova Grand Prix, která dostane „cerneho Petra“
Gilera do 250 ccm ?
Generalni manazer tymu Gilery a Derbi, Giampiero Sacchi, dela kolem projektu nove Gilery kubatury 250 ccm hodne tajnosti. „Podarilo se nam udelat urcite pokroky, coz dokazuje i Jorgeho vitezstvi v Assenu. Pochopitelne je vyssi kubatura pro nas urcite tema.“, nechava si otevrena zadni dvirka Sacchi. Jedno však je jiste, smlouvu u této staje ma jisty Gigi dall´Igna, který radu let pracoval u Aprilie prave na vyvoji motocyklu této kubatury a ten také vsem na potkani vyklada, ze stavi novou Gileru 250.!

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist