Rozhovor s Tomášem Mikšovským

Těsně před odjezdem k posledním dvou závodům letošní sezóny jsem se trochu "porozprával" s Tomášem Mikšovským, účastníkem šampionátu European Superstock.

Rozhovor s Tomášem Mikšovským
Jak probíhalo tvé volno mezi Assenem a Imolou?
Když jsme přijeli po tý skvělý jízdě z Holandska domů, ...... víš, že si ani nevzpomínám, co jsem dělal [smích].
Po návratu z Assenu jsem si dal první dva, tři dny voraz, abych se z toho nějak dostal.
No, trávím volno tak, že každý den běhám, několikrát jsem byl na bruslích. S kamarády jsme měli naplánovanou Šumavu. Vzali jsme kola a během soboty jsme tam najeli 103 kilometrů. Teď poslední sobotu jsme byli u "babky", taky se chodím dívat na hokej. Dá se říct, že moc netrénuju, dal jsem si dost voraz.
Jak si tedy myslíš, že jsi připravený do Imoly?
Myslím, že fyzicky jsem dobře připravený a zvládnu to, od Assenu jsem ale neseděl na motorce a tak uvidím jak to půjde. Včera jsme měli testovat v Brně, to ovšem nedopadlo. Zrušil se jeden časovej termín a tak jsme nikam nejeli. Takže uvidím jak se mi po té přestávce pojede. Snad to bude dobré, těším se tam. Určitě změním nastavení řidítek, ale jinak se žádné změny na motorce nedělaly a tak to bude jen na mě.
Jak ti vyhovuje okruh Imola?
Vloni jsem tam jel poprvé a hodně se mi tam líbilo. Je to sice trošku hrbolaté, ale těším se tam. Jsou tam skvělé úseky, jsou tam rychlé zatáčky, zatáčky z kopce, do kopce. Ten okruh má tak nějak všechno, je dost rychlej. Těším se na něj.
Hned po Imole následuje Magny-Cours, jak se těšíš tam?
Tak to je taky hodně rychlá trať, vlastně je skoro stejná jako Imola, pochopitelně se tam taky těším. Ten okruh má taky všechno, na konci to je trochu technické, je tam jedna strašně dlouhá rovina, po které je ostrej vingl. Myslím si, že ta Honda bude na té dlouhé rovině trochu ztrácet, ale myslím si, že v technických pasážích to doženu. Ten podvozek je trochu lepší než má konkurence a tak doufám, že tam uspěju. Chci dojet na bodech.
Letos se sice ve Francii jede trochu dříve, přesto už bude říjen. Vloni se jezdilo dokonce pod deseti stupni, jak si na tu zimu připravený?
[smích] Na loňský rok si pamatuju dost přesně. Tam se jezdilo každé ráno od devíti, i druhá kvalifikace se jela v devět ráno. Opravdu nelžu, pamatuju si to, jako kdyby to bylo před chvílí, jezdili jsme tam v šesti stupních. [opět smích] Pod kombinézy jsme si dávali noviny, aby nás to neprofukovalo. Byla tam hrozná zima, rukavice jsme měly neustále na nahřejvákách. Normálně si vyjel, neujel si ani půl kola a u toho vinglu si měl už zase pazoury zmrzlý. Bylo to hrozný, já doufám, že v tomhle termínu tam bude ještě jakžtakž teplo. Alespoň nad deset stupňů.
Jak se vyrovnala motorka s takovou zimou?
Člověče celkem mě překvapilo, že i ty gumy docela v té zimě držely. Když jezdíš v šesti stupních, v takový kládě, jsi rád, že to tak drží. Nečekal jsem to, i motorka jela dobře. Sranda byla, když nás před závodem pouštěli na trať. Polovina pole jela z boxů a tu pustili. My stáli s ostatními vedle boxů a oni nás člověče normálně nepustili. Normálně nás tam zůstalo asi deset jezdců. Do zahřívacího kola jsme startovali z boxů. Takže jsme neměli vohřejváky, gumy úplně ledový a stejně v prvním kole docela dobře držely.
Takže s jakými cíli jedeš k posledním dvou závodům letošní sezóny?
Určitě předvést lepší výsledek než teď v Assenu. Taky bych chtěl urvat nějaké body, nevím, chtěl bych alespoň ještě pět bodů. Když to tak dopadne, budu rád.
Dobře, tak ať ti to dopadne. Děkuji za rozhovor.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist