Proton KR a Le Mans

Tým Proton KR nasadí motocykly s novým zapalováním, se kterým by měly být rychlejší a stabilnější.

Nobuatsu Aoki (Proton KR)
Nové zapalování vypadá dobře. Je lepší v zatáčkách. Minulý rok v Le Mans jsem poprvé jezdil na čtyřtaktu. Bylo to zajímavé. První motocykl byl docela těžký, ale docela rychle se vše vylepšilo. Na konci roku to bylo již v závodě zábavné, získal jsem nějaké výsledky. Letos jsme učinili další krok na vylepšení podvozku. Přišly dalších změny jako například pneumatiky. Neustále vyvíjíme nový podvozek. Především tam, kde je tvrdé brždění, by nám měl pomoci nový motor.
Kurtis Roberts (Proton KR)
Absolvoval jsem několik více okruhu při testech v Jerezu. Mám na novém motocyklu opravdu hodně málo neježděno. Pokusím se rychleji získat dobrý pocit. Nové zapalování je rozhodně krok správným směrem. Můžete brzdit do zatáček později, dříve také na výjezdech přidávat plyn. Pokud jde o Le Mans, tak vím pouze, že je ve Francii. Nikdy v minulosti jsem na tom okruhu nebyl. Tento celý rok musím jít postupně krok za krokem, toto bude další šance absolvovat více kol.
Kenny Roberts sr. (majitel týmu Proton KR)
Uvědomil jsem si, že naše originální zapalování nám způsobovalo problémy při nájezdech do zatáček a v místech okolo středu zatáčky. Bylo tam mnoho tlaku do výfuku při brždění motorem. Vždy nás to stálo s postupem závodu mnoho času. Změnili jsme pořadí zapalování bez změny klikového hřídele, změnila se pouze vačková hřídel. Jezdci si okamžitě povšimli rozdílu. Je to nyní lepší do zatáček a snadnější k jízdě. Pravděpodobně ještě musíme něco udělat s výfuky, pracujeme na tom. Doufám v suchý víkend. Můžeme tak dostat Kurtise výše, stejně jako více otestovat nové pneumatiky Dunlop.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist