Přestupové novinky a jiné aktuality

Spekulace o přestupových bombách, často podložené mnoha fakty, ale i novinky ze světa motocyklového sportu.

Přestupové novinky a jiné aktuality
* Rossi stale blize k Yamaze
Ackoliv po Estorilu doufal manazer HRC Carlo Fiorani, ze v Motegi bude moci prezentovat novou smlouvu s Valentinem Rossim, tak se tak zcela dle ocekavani nestalo. Pozorni ctenari techto stranek vi, ze Rossi zvolil vyckavaci taktiku a sve rozhodnuti o tom, kde bude jezdit v roce 2004, da verejnosti vedet teprve po definitivnim zisku titulu mistra sveta. A od toho se pochopitelne odviji nejen obsazeni tymu Hondy a Yamahy pro pristi rok ale i dalsich tymu.
V kazdem pripade pada moznost, ze by Rossi jel v pristim roce na Ducati. Jednim z duvodu jsou i Rossiho "predstaveni" po zavodech, sice velmi vitane vdecnymi divaky, a tim delajici Rossimu stale vetsi a vetsi popularitu, ale: " To co udelal Rossi po zavodech v Brne a pozdeji v Estorilu, je sice dobre pro Valentina, ale rozhodne to nepasuje k image firmy Marlboro", rika rezolutne sef sponzorskeho Shipu, Jacques Gobet. A zavodni reditel Yamahy, Lin Jarvis, vubec nezakryva to, ze by s Rossim nejednali: "Fortuna tym ma sidlo v Italii !, mame o Valentina enormni zajem". Navic by se stal Rossi "nesmrtelnym", protoze po zisku titulu mistra sveta se ani Mick Doohan neodvazil zmenit motocykl.
Pokud by Rossi skutecne presel k tymu Fortuna - Agip (oficielni tym Yamahy), byl by transferovan Marco Melandri na misto Oliviera Jacqueho, nebot dva Italove v tovarnim tymu Yamahy by byli neunosni.
A tak by se v Repsolu objevili dva Americane, Nicky Hayden a Colin Edwards !!! Honda ma vzhledem k Edwardsovi jeste dluh z minuleho roku, kdy mu po zisku titulu mistra sveta v SBK nabidla pouze satelitni RC211V a tovarni stroj sverila novici Haydenovi.
A kdo by byl tedy oficielnim tovarnim jezdcem Hondy ? V kazdem pripade Hayden, Gibernau a Tamada. K nim by se pripojil prave Edwards a Biaggi by mohl prevzit v tymu Camelu pozici Tohru Ukawy. Ten uz vi, bud zakonci aktivni karieru, nebo se musi vratit nazpet do 250, kde uz byl jednou vicemistrem sveta. Tovarni motocykl Honda kubatury MotoGP vsak na neho nezbude zadny...!
A v tomto pripade by nove slozeni tymu Telefonica Honda bylo ciste spanelske: Sete Gibernau a Carlos Checa.
A kdo by byl spolujezdcem Biaggiho ? No prece movitymi sponzory opredeny Fonsi Nieto. Pricemz pro Tamadu by bylo "zrizeno" Dornou dodatecne 25. misto na startovnim rostu.
* Proton s Kurtisem Robertsem ?
Zatimco Nobu Aoki a cely tym se v Motegi radovali z prvnich bodu ctyrtaktniho Protonu v historii vubec, tak na povrch vyplula i skutecnost, ze popularni Ir Jeremy McWilliams rozhodne neni spokojen s letosni sezonou a chce staj Kennyho Robertse sr. v roce 2004 opustit. Jako jeho nastupce a tedy stajovy kolega nejstarsiho z bratru Aokiu, tedy Nobyho, je v soucasne dobe uvaden Kurtis Roberts, v posledni dobe vitez jednoho ze zavodu AMA - Superbike. "Smlouva s Hondou u Kurtise konci, takze je mlady Roberts rozhodne otevrene tema !", rika manazer Protonu Chuck Aksland.
* Garry McCoy bez prace ?, aneb pozor na pusu
Dny Garryho McCoy u Kawasaki se zdaji byt secteny. Zachranit by ho mohl pouze nejaky pronikavy vysledek, coz je vsak spise v oblasti snu. Ne, ze by ostatni jezdci Kawasaki byli o mnoho lepsi, ale: " To, ze Garry oznacil v jednom z oficielnich interwiu motocykl Kawa jako "hromadu srotu", tak to se u Japoncu nestal moc oblibenym", rika sef tymu Harald Eckl. A kdo tedy bude stajovym kolegou Hofmanna (ten v minulych dnech testoval ve Valencii novou Kawa KRT 003-1), na to si budeme muset pockat jeste nejaky cas.
* Aprilia v MotoGP se Sebastianem Portem ?
Take u Aprilie zrejme nezustane kamen na kameni, pokud by doslo k odchodu Colina Edwardse k Honde, tak by to znamenalo dalsi rok u Aprilie pro Hagu, jinak by musel "zivota si uzivajici" Japonec uvolnit misto a to zrejme ve prospech Sebastiana Porta.
* Treninkove pady v Motegi
Tvrdost japonskeho asfaltu v Motegi poznali behem treninku nasledujici piloti: Alzamora, Ukawa, Haga, Koyama, Marchand, Pesek, Bianco, Talmasci, Pablo Nieto, Perugini, Bataille, Capirossi, de Puinet a Takahashi (tedy "premotivovani" Japonci spadli celkem ctyri)
* Valentino Rossi skoro v cili
Valentino Rossi se uz muze tesit na nove auto BMW Z4. V aktuelnim poradi "Best BMW Qualifyer Award" vede Rossi s naskokem 1,9 sec. pred Maxem Biaggim a 3,3 sec. pred Lorisem Capirossim.
* Dva Cinane s divokymi kartami
Jelikoz Dorna ma zajem na tom, aby se jeden z podniku GP konal v roce 2005 v cinske Shanghaji, meli by Cinane mit i fixni mista ve startovni listine tridy 250 ccm pro rok 2004, ktera neni tak nabita jako nejnizsi obsahova trida. Prvni pokus s divokou kartou v Suzuce moc nevysel, Cheung WayOn ztratil - jako prvni Cinan v historii aspon na startu treninku GP - 23 vterin a tak se pro zavod nekvalifikoval. Nyni tedy nastava v Sepangu druhy pokus, dva jezdci dostali divokou kartu, jejich jmena uverejnil uz vcera Racing, ja tedy jen opakuji, v tymu D´Antina pojedou na leasingovych Yamahach Cinan Huang Shi Zhao a jeho krajan He Zi Xian.
* Toni Ellias od Aprilie k Honde
Tym Fortuna - Honda kubatury 250 bude mit v roce 2004 na startu dva jezdce, k dosavadnimu pilotu Robbymu Rolfovi pribude Toni Ellias !!! a z toho plyne, ze Jorge Martinez bude muset svuj tym obnovit. Misto Elliase je planovan do "nasi tridy" Pablo Nieto. A jelikoz Martinez ma ve stejne kubature jeste juniorsky tym (jezdci Faubel a Olive), mohl by jeden z nich nahradit v pripade odchodu Fonsiho Nieta. Problem je ale v tom, ze ani jeden se doposud svymi vysledky nijak pro tovarni stroj Aprilie nenabidl.
* Tvrda jako zelezo
"Jeste jsem nezazil pilota, ktery by jel tak tvrdou predni vidlici", rika mechanik Marco Poletti z tymu Sterilgarda - Aprilia o nastaveni predni vidlice nove akvizice tymu, mistra sveta Arnauda Vincenta. "Mohl by rovnou pouzivat dve zelezne trubky a vyslo by to najedno".
* Misto Stefana Bianca prijde Fabrizio Lai
Bez vetsich uspechu se v letosni sezone predstavil tovarni jezdec Gilery, Stefano Bianco. Smlouvu na pristi rok v zadnem pripade nedostane, jeho nastupcem by mel byt dosavadni jezdec staje Malaguti, Fabrizio Lai. Protoze vsak tovarni tym chce jet se dvema jezdci, uvazuje se o tom druhem. Kandidatem cislo jedna je Stefano Perugini, ten vsak po anabazich u Italjetu rozhodne nechce tovarni Aprilii vymenit za.........
* Kdo misto Alzamory ?
Take Emilio Alzamora konci u tovarny Derbi. Exmistr sveta letos jeste nebodoval a tak i jeho dny v tovarnim tymu jsou secteny. Jako jeho nastupce je vytipovan vitez z Motegi a z Doningtonu Hector Barbera. Ten ma vsak s Jorgem Martinezem petiletou smlouvu !!! do konce roku 2005 a pokud by ji porusil, tak : "Kdo chce Barberu, at mi zaplati milion Euro a ma ho mit", rika "Aspar", ktery zamestnava a ma tedy na vyplatni listine v celem GP nejvice pilotu a personalu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist