Poslední testy Aprilie

V tomto článku bych se chtěl ještě vrátit k poslednímu testování Aprilie, které se konalo na začátku týdne v Mugellu.

Na italském okruhu Mugello proběhlo na začátku tohoto týdne soukromé testování týmů Aprilie, které bylo pro motocykly třídy 125 a 250 ccm poslední přípravou před prvním závodem sezóny 2003.
Z jezdců třídy 250 ccm se nejlépe dařilo španělskému jezdci Toni Eíasovi (Telefónica MoviStar Repsol-YPF), který si v den svých dvacátých narozenin dojel v Mugellu pro nový nejrychlejší čas, když časem 1:53,1 překonal o 0,8 sekundy kvalifikační rekord okruhu, který z roku 2001 drží Tetsuya Harada. “S časy zde v Mugellu jsem velmi spokojený“, říkal po testování Toni Elías. “Po těžké práci jsme našli konečně dobré nastavení motocyklu. Poslední dva testovací dny jsme již testovali i specifické věci pro závod jako například jízdu s plnou nádrží. Důležité je, že tyto moje časy nám ukazují, že práce kterou děláme jde správným směrem.“
Mezi nejlepší jezdce se zařadil opět i tovární jezdec Aprilie Manuel Poggiali (první den nejrychlejší), který jistě bude hned ve svém prvním roce mezi jezdci třídy 250 ccm patřit ke kandidátům na světový titul. Druhý den se však úsilí o nejlepší nastavení stroje Poggiho zastavili po havárii, která naštěstí pro Poggialiho skončila bez zranění.
Společně s Elíasem a Poggialim testovali v Mugellu ze třídy 250 ccm ještě také týmový kolega Elíase Fonsi Nieto, Joan Olive a Héctor Faubel (Team Aspar), ale i po zranění navrátivší Franco Battaini (Campetella Racing) a několik dalších jezdců.
Z jezdců třídy 125 ccm se na okruhu Mugello představili Pablo Nieto a Héctor Barbera z týmu Master-Aspar Aprilia, Gino Borsoi a Alex de Angelis z týmu Racing World, Alvaro Bautista a Chris Martin ze Seedorf Racing, Gábor Talmacsi z WWC a především Youichi Ui z týmu Sterilgarda Racing, který patřil opět k nejrychlejším jezdcům tohoto testování.
“První den jsme věnovali hledání nejlepšího nastavení motocyklu“, říkal japonský pilot po tomto testování. “Druhý den jsem pracoval na novém motoru, ale dostavilo se několik problémů. Problémy jsme víceméně vyřešili a tak se mi podařilo s tímto motorem zajet obzvláště rychlý okruh. Loňský motor je však stále rychlejší než tento, ale není to zase až tak špatné. V každém případě jsem fyzicky i mentálně připravený na první závod v Suzuce, budu bojovat o vítězství“, doplnil Youichi Ui.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist