Oficiální Gresiniho oznámení

Fausto Gresini oficiálně oznámil, že Gibernau pojede na továrním stroji, a že druhým jezdcem jeho týmu bude opět japonský pilot.

Oficiální Gresiniho oznámení
Fausto Gresini oficiálně oznámil to, o čem se spekuluje již několik dnů. Zesnulého Daijira Kata nahradí v týmu Telefónica Movi Star Honda japonský dvacetiletý jezdec Ryuichi Kiyonari, který převezme stroj Honda RC 211V loňské modifikace, se kterým doposud závodil španělský pilot tohoto týmu a vítěz poslední letošní Grand Prix Sete Gibernau jenž naopak již v Jerezu usedne do sedla plnokrevného továrního stroje letošní specifikace RC 211V, který zdědí právě po Daijirovi.
Kiyonari se však ještě Grand Prix Španělska nezúčastní jako jezdec, i když na okruhu Jerez de la Frontera bude přítomný aby se seznámil se svým novým týmem. Jeho první svezení s Hondou RC 211V se plánuje na pondělí po závodech právě na okruhu Jerez. Jako oficiální pilot vstoupí do třídy MotoGP až v následujícím závodě jenž se pojede na francouzském okruhu Le Mans za čtrnáct dnů.
Ryuichi Kiyonari je mladá japonská naděje, která ve svém krátkém profesním životě již stačila získat domácí titul ve třídě Supersport (2002). Jeho kvality jsme mohli například sledovat před čtrnácti dny, kdy na okruhu Sugo dojel v závodě World Supersport na vynikajícím druhém místě za vítězným Christianem Kellnerem. Tým Fausta Gresiniho zamýšlý pokračovat ve svém vztahu s japonskými piloty, když s tímto mladíkem podepsal smlouvu na celé letošní období s možností rozšíření i na rok 2004.
Sete Gibernau tedy osedlá čtvrtý stroj evoluce roku 2003 (další sedlají Rossi, Hayden a Ukawa). Rozhodnutí o této volbě padlo v samotné HRC a jistě mu pomohla i vítězství Seteho v kvalifikaci na závod ve Welkomu i samotné vítězství v závodě, které dostalo Gibernaua na druhé místo celkového pořadí. Přestože španělský jezdec zpočátku říkal, že stroj Daijira Kata nechce, a že ho nepotřebuje, nyní velkorysou nabídku japonské továrny s úlevou přijal, ale přesto říká: "neočekávám velký rozdíl mezi továrním motocyklem a motocyklem, který jsem jezdil doposud - jsou si velmi podobné." Gibernau od stroje přesto očekává lepší spojku tohoto stroje a především lepší tah motoru. "Budu to muset nejprve vyzkoušet, ale v každém případě standardní motocykl od Hondy je motocykl, který může vyhrávat závody," doplňuje Sete Gibernau.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist