O testování týmu Valvoline Suzuki

Hlasy jezdců Steve Rappa a Vincenta Haskovce o testování pneumatik Michelin na okruhu Daytona International Raceway.

O testování týmu Valvoline Suzuki
Tým Valvoline EMGO Suzuki, tedy tým amerického šampionátu AMA Pro Racing, ve kterém je novým členem náš Vincent Haskovec, zveřejnil na svých internetových stránkách zprávu o testování pneumatik Michelin na okruhu Daytona International Raceway. Tým Valvoline EMGO Suzuki se stal společně s továrním týmem Ducati Austin jedním ze dvou týmů, jenž bude v roce 2004 plně podporovat francouzský výrobce pneumatik a tak se jistě můžeme těšit, že s podporou továrny Suzuki se náš jezdec opět výrazněji prosadí do celkového hodnocení šampionátů AMA Pro Racing, kterých se zúčastní (jistě Formula Xtreme, pravděpodobně i AMA Superstock).
Jedničkou týmu je samozřejmě Steve Rapp. Který za tento tým nastupoval již v letošním roce. Steve sváděl ve druhé polovině boj ve třídě Superstock právě s naším Vincentem Haskovcem a tak bude chtít své úspěšné vystupování potvrdit i v následující sezóně.
"Nová GSX-R600 je opravdu něco," pochvaloval si stroj Suzuki Steve Rapp na konci třídenního testování. "Obrovské zlepšení oproti loňské verzi, zlepšené jsou brzdy i motor. Velmi stabilní je i ovládání. Již dlouho jsem nebyl dva roky ve stejném týmu, jsem rád, že jsem zpět. Je to velmi profesionální tým, jako plně tovární tým s veškerou výzbrojí. Mám ke Keith Perrymu a celému týmu velkou důvěru. Vyhrát několik závodů v minulé sezóně bylo velké, doufám, že v roce 2004 se mi to podaří znovu."
Stroj Suzuki GSX-R600 modelové řady 2003, ovšem již postaveném podle nových pravidel AMA, testoval druhý jezdec týmu, náš Vincent Haskovec, který se tak představil poprvé v akci s novým týmem.
"Získal jsem ze všeho dobrý pocit, jak z motocyklu, týmu, tak i z pneumatik," říkal po daytonských testech naopak Vincent Haskovec, jenž v roce 2004 bude soustředit své síly především do třídy Formula Xtreme, která bude enormně inovovaná a například přechod ze strojů 1000 ccm na stroje 600 ccm je zřejmě největším průlomem v nových pravidlech. "Tento víkend jsem jezdil na motocyklu z roku 2003 jenž byl postavený podle nových pravidel AMA a proto si myslím, že konečná verze bude trochu jiná. Motocykl se 16,5 palcovými pneumatikami a superbikovými brzdami se zdá být výborný. Již se nemohu dočkat až na něm pojedu znova."
Na žádost francouzského Michelinu testovali oba jezdci také pneumatiky na motocyklech Suzuki GSX-R1000. "Je to raketa," komentoval svezení na litrové Suzuki Vincent Haskovec. "Ten motocykl je tady neuvěřitelně rychlý. Jel jsem 180 mph, když jsem se dostal za Steva, tak mi naměřili 182,5 mph [cca 292 km/h – poznámka Racing]. Na šestistovce má okruh v Daytoně několik míst, kde můžete šetřit vaší energii, ale na GSX-R1000 není na toto čas."
Spokojen s angažováním Vincenta Haskovce je i jeho týmový kolega Steve Rapp, který se na stránkách týmu Valvoline EMGO Suzuki vyjádřil pochvalně na adresu našeho jezdce. "Vincent posílí tento tým," říká Steve Rapp. "Rád jsem s ním v loňské sezóně soupeřil ve třídě Superstock a jsem rád, když ho mám jako svého týmového kolegu."
Šampionát AMA U. S. Superbike zahájí svůj další ročník první březnový víkend roku 2004 právě na okruhu Daytona International Raceway.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist