O budoucnosti třídy 250 ccm

Několik známých osobností hovořilo o navrhovaných změnách ve třídě 250 ccm.

O budoucnosti třídy 250 ccm
Na aktuelni otazku, jak by mela vypadat GP2 za ctyri roky, odpovedeli velmi vlivni lide v MotoGP nasledovne: (pripominam jen, ze pristi tyden v Motegi by se vsechny zainteresovane strany meli vyjadrit ke stavajicimu navrhu, tj. spojeni klasickych soucasnych dvestepadesatek a supersportu v jednu obsahovou tridu a to v ramci GP od roku 2007.) Harald Bartol, konstrukter KTM:
" Pokud budou dvestepadesatky omezeny na dvouvalce a maji mit sanci se prosadit, tak nemohou jet s nimi ctyrvalce bez omezeni. To by byl humbuk. Pak by se vysplhaly vydaje nekam do kosmu. Musime nastavit technickou hranici napr. na 500 ccm a pouhe dva valce. Celkova hmotnost by se mela pohybovat mezi 115 a 120 kg, tim by podle meho nazoru bylo mozno vytahnout z motocyklu az 120 konskych sil."
Jan Witteveen, zavodni reditel Aprilie:
" Podle me muze zustat reglement tak, jak je. Kazda novinka zvedne pouze vydaje. Ale v Motegi si poprve vyslechneme nazory ostatnich. Jsem zvedavy, jestli se objevi nejake nove - zajimave navrhy. Pokud budou moci jezdit ctyrtakty, tak jsem pro omezeni obsahu na 400 ccm a 4 valce. Takove koncepty maji vsichni "Japonci" po ruce. A ze by se objevily nove motocykly, o tom pochybuji, vzdyt treba Ducati nebo Kawasaki, nemaji pro tyto novinky absolutne zadne penize."
Carmelo Ezpeleta, reditel Dorny:
" Nejdrive bych chtel podotknout, ze se absolutne nemicham a nebudu michat do technickych zalezitosti. To je otazka predevsim pro spojeni vyrobcu motocyklu a MSMA. Ti pripravi do konce roku spolecny navrh. Ja osobne si myslim, ze seriove ctyrtaktni motory o obsahu 600 ccm s volnou volbou podvozku by bylo logicke reseni. Tak by meli dvestepadesatky sanci a vydaje by byly akceptovatelne.
Harald Eckl, tymovy manager Kawasaki MotoGP:
" Nechal bych startovat motocykly s tovarnimi podvozky, ale se seriovymi motory o obsahu 600 ccm. Celkova vaha 150 kg. Pokud by mohly jet motocykly s tovarnimi motory, jednalo by se vlastne o "malou tridu" MotoGP. Ale GP2 by mela predevsim zustat tridou, ze ktere je se mozno vysvihnout nahoru do MotoGP. Kubatura 600 ccm je pro vsechny zucastnene vyrobce atraktivni. Vzdyt vedle Japoncu mohou nabidnout sve seriove motocykly take Aprilia, Ducati ci Triumph. A tim je dan primy vztah k zavodni serii."
Carlo Fiorani, manazer HRC:
V tak velkem podniku, jako je Honda, je pochopitelne mnoho ruznych nazoru na tento problem. Nekteri inzenyri HRC by nechali jet nejradeji ciste tovarni motocykly s "Hightech" ctyrtaktnimi motory o obsahu 400 ccm. A navrhy, ze pouze podvozek muze byt tovarni a motory o obsahu 400 - 600 ccm musi byt seriove, tak tyto navrhy rozhodne nepochazi od Hondy. Vzdyt Honda jeste zadny oficielni navrh nepredlozila."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist