Norick Haga do WSBK ?
Text: Jiří Mikšík | Zveřejněno: 12.1.2004 | Zobrazeno: 1 151x
Po Australanovi Garry McCoyovi, by se dalsim pilotem z MotoGP, ktery pojede WSBK 2004, mel stat vynikajici japonsky "kamikadze" Noriyuki Haga.
Norick Haga do WSBK ?
Jak uvedla anglicka Motor Cycle News, tak byvaly tovarni pilot MotoGP na stroji Aprilia, japonsky jezdec Noriyuki Haga, by mel byt v nove sezone stajovym spolujezdcem Leona Haslama v tymu Renegade Ducati a mel by pilotovat novy stroj Ducati 999 RS04.
Japonec, ktery je prislovecny nejen svym vynikajicim jezdeckym umenim, ale i tim, ze si dovede uzivat i normalniho zivota (zrejme proto doposud nedosahl na nejvyssi mety - poznamka Bosso), vyhral v WSBK celkem 11 mistrovskych zavodu a v celkovem poradi superbikeovych sampionatu skoncil nejlepe v sezone 2000, kdy se stal vicemistrem sveta ! - tehdy ovsem na Yamaze - se tedy opet vraci do motocyklove serie, kde se mu darilo nejlepe !
V tom "opravdovem" MS se defacto neprosadil. Zazaril sice hned pri svem prvnim startu na divokou kartu v roce 1998, kdy dojel v Suzuce hned na podiove umisteni, ale pozdeji, pri svych pravidelnych ucastich na zavodech GP se mu relativne vubec nedarilo. V roce 2001 dokoncil sezonu Grand Prix na Yamaze 500 v tymu Harris - WCM jako 14., to stejne umisteni zopakoval pak vloni a to na tovarni Aprilii. Mezitim si odskocil opet do "sveho" mistrovstvi, a tam na Aprilii dojel predloni na celkovem ctvrtem miste.
Jak uvedla anglicka Motor Cycle News, tak byvaly tovarni pilot MotoGP na stroji Aprilia, japonsky jezdec Noriyuki Haga, by mel byt v nove sezone stajovym spolujezdcem Leona Haslama v tymu Renegade Ducati a mel by pilotovat novy stroj Ducati 999 RS04.
Japonec, ktery je prislovecny nejen svym vynikajicim jezdeckym umenim, ale i tim, ze si dovede uzivat i normalniho zivota (zrejme proto doposud nedosahl na nejvyssi mety - poznamka Bosso), vyhral v WSBK celkem 11 mistrovskych zavodu a v celkovem poradi superbikeovych sampionatu skoncil nejlepe v sezone 2000, kdy se stal vicemistrem sveta ! - tehdy ovsem na Yamaze - se tedy opet vraci do motocyklove serie, kde se mu darilo nejlepe !
V tom "opravdovem" MS se defacto neprosadil. Zazaril sice hned pri svem prvnim startu na divokou kartu v roce 1998, kdy dojel v Suzuce hned na podiove umisteni, ale pozdeji, pri svych pravidelnych ucastich na zavodech GP se mu relativne vubec nedarilo. V roce 2001 dokoncil sezonu Grand Prix na Yamaze 500 v tymu Harris - WCM jako 14., to stejne umisteni zopakoval pak vloni a to na tovarni Aprilii. Mezitim si odskocil opet do "sveho" mistrovstvi, a tam na Aprilii dojel predloni na celkovem ctvrtem miste.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?