Max Biaggi misto Rossiho ?

Zatimco se prou Honda s Yamahou, vitezem a smat se mozna bude nekdo treti a sice Max Biaggi.

Uz jsou otevreny dvere pro Maxe ?
Na uvod tohoto clanku shrnuti cele aktuelni situace a jeji vysvetleni.
Alex Barros tedy proti sve vuli zustava u Yamahy ! "Momentalne nemohu nic delat ! Jedina sance byla, vyplatit se u Yamahy. Ale je to tak vysoka suma (ca 2,5 milionu dolaru), ze ji sam dohromady nedam, a ani Honda ji nechtela zaplatit !", rika brazilsky pilot. K tomu staronovy Barrosuv sef Herve Poncharal: "Mam radu duvodu, proc chci, aby Alex zustal v tymu. A stale mene je duvodu, nechat ho jit pryc ! Alex ma i na pristi rok kontrakt s Altadisem, coz je konzern pod ktereho spada jak Gauloises, tak Fortuna. Pouze Checa ma primou smlouvu s Yamahou, letos ji mel jeste Nakano"., doplnil Poncharal.
Pro neho je pristi sezona totiz existencni otazka. Koncem roku 2004 konci sponzorska smlouva s Altadisem a Yamaha si uz dlouho pohrava s moznosti, mit v roce 2005 pouze jeden tovarni tym, tedy ten, ktery vede Davide Brevio. "Toto jsem pochopitelne slysel take. Spojil jsem se okamzite s pany Furosawou, Yodou a Jarvisem. Dostal jsem odpoved, ze rok 2005 je jeste daleko vzdalen. Ale jsou i jine moznosti, napriklad Suzuki a take Kawasaki chteji otevrit jeste druhy tym, jako to ma Honda a udelala na pristi rok Ducati. Navic moje kontakty k Haraldu Ecklovi jsou vynikajici.", vysvetlil Francouz.
A tak jestlize jeste v zari odpovidal manazer HRC Carlo Fiorani na otazku, zda bude Max Biaggi nasledovnikem Rossi u Repsolu slovy: NEMOZNE !, tak dnes vypada situace uplne jinak.
Firma REPSOL financuje tovarni tym Hondy castkou mezi 9 az 12 miliony dolaru rocne. A chtela vzdy spanelskeho jezdce. Ale, Sete Gibernau zustal u Telefonici MoviStar, Checa je u Yamahy. Nebo aspon Barrose (a ani ten neni na pristi rok volny), nebot Repsol ma velky zajem a take odbytiste prave na jihoamerickem trhu. A jsme u dalsiho problemu. Sponzorskych penez bude v tomto pripade - zadny spanelsky pilot - mene ! Takze dalsi pozadavek Repsolu zni, musi to byt jezdec, ktery dokaze vyhravat zavody. A tak se pochopitelne nabizi reseni, MAX BIAGGI. Ten ma smlouvu s PRAMACEM do konce roku 2005 a PRAMAC ho transferoval na rok 2003 !!! do tymu Sita Ponse. Spanelsky exmistr sveta ma ale pouze smlouvu s cigaretovou firmou CAMEL a ta si chce pochopitelne Maxe Biaggiho zachovat pro sebe !
Vzajemne vztahy mezi Ponsem a HRC nejsou zrovna idealni a v posledni dobe se jeste zhorsily, nebot HRC musela za Ukawu zaplatit nejen motocykly a material, ale i jeho gazi. A tovarni dily pro Biaggiho zase platil Pramac.
Na zaver: Samotny Max si jiste nenecha ujit prilezitost, zaujmout misto po svem nejvetsim souperi.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist