Jasna rec Haralda Eckla

Po australske Grand prix potvrdil manager tymu Kawasaki Racing a to uz potreti behem trech poslednich tydnu, ze jeho krajan Alex Hofmann nema sve misto na pristi rok v tymu jiste.

Jasna rec Haralda Eckla
„Alex ma sice smlouvu s Kawasaki i na rok 2005, ale my potrebujeme jezdce, ktery dostane pod tlak naseho pilota cislo jedna, tedy Nakana. A tezko budu lidem od Kawasaki vysvetlovat, proc pojede v roce 2005 v tymu nadale Hofmann, kdyz existuje moznost, ze na konci sezony budou volni piloti kalibru Checy, Bayllise nebo Barrose. „Pro nas jsou tematem vsichni jezdci, kteri se dokazi umistit v zavode do sesteho mista.“, potvrdil namluvy jmenovanych tri pilotu Harald Eckl. Mezitim se ale dle vyjadreni Checova manazera Alberta Verganiho ukazalo, ze Carlos nepasuje tak docela do konzeptu japonske Kawasaki. „A Barros by byl pro nas moc drahy“, dodava dale Eckl. Naproti tomu exsampion superbiku Troy Bayllis je urcite zajimavy i pro tuto japonskou znacku. „V tomto pripade je mozne, ze Alex pojede jako Wild-Card pilot a zaroven bude testovacim jezdcem, ci budeme nuceni pro neho zorganizovat treti motocykl v zapujcene staji...(d´Antin, Aprilia ci Proton - vsechny tri tymy maji totiz velke financni problemy a chybi jim na novou sezonu hlavni sponzor)“, vysvetluje dale sef tymu.
A co se vlastne nelibi Ecklovi na Hofmanovi, vysvetluji jasne dalsi radky: „Alex byl v poslednich letech ovlivnovan svym okolim velmi nespravnym smerem. Musi byt vice profesionalem, jinak nema rozhodne jezdeckou budoucnost. Pokud rika, jsem Rookie, tak mu mohu jen odpovedet, Ruben je take jen Rookie a presto dojede do cile jako treti, paty nebo sesty a to jeho motorka neni lepsi jako Alexova.“, nebere si zadne servitky pred usta Harald Eckl.
“Pochopitelne je nasi povinnosti, vychovavat mlade jezdce, jinak budou za chvili jezdit sami tricatnici. Ale Alex je hodne povrchni. Musi zustat vecer tak dlouho v boxu, a diskutovat s mechaniky, dokud nezjisti, proc a kde ztraci cas na Shinyu. Musi se vice zamyslet nad tim, proc nedojizdi paty nebo sesty. Ale on se radeji spokoji s jistotou, ze dojede kolem desateho, resp. dvanacteho az patnacteho mista, misto toho, aby zariskoval a zkusil dojet tesne za, nebo i pred Nakanem“, vysvetluje duvody eventuelniho Hofmannova „vyhozeni“ sef tymu Kawasaki racing.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist