Hlasy z Phillip Islandu (4)

Jako dokončení seriálu ohlasů z australského Phillip Island příjměte hlasy několika manažerů, či mechaniků několika týmů, stejně jako reakci prezidneta Yamahy na zisk titulu ve třídě MotoGP.

Hlasy z Phillip Islandu (4)
Toru Hasegawa (Prezident Yamaha Motor Co., Ltd.)
Dělá mi velké potěšení oznámit zákazníkům Yamahy, fanouškům a všem celosvětovým prodejců, že po dvanáctileté nicotě pro Yamahu nakonec získala naše továrna v motocyklovém Grand Prix mistrovský titul ve třídě MotoGP. Rád bych této příležitosti využil k blahopřání a projevu srdečného díky Valentino Rossimu, všem lidem ve vývoji YZR-M1 a celému týmu, který pracoval ve dne, v noci na tomto projektu. Děkuji našim technikům, partnerům a sponzorům, kteří nás podporovali ve výzvě za tímto velkým vítězstvím. Společnost Yamaha Motor se v příštím roce připravuje oslavit padesátileté výročí a již dnes se připravujeme na pokračování této výzvy, kde chceme dosáhnou ještě vyšších cílů – vítězství také v hodnocení výrobců motocyklů MotoGP.
Davide Brivio (šéf týmu Gauloises Fortuna Yamaha)
Je to krásný sen pro nás všechny. Je to film s tím nejlepším dějem, kdo psal scénář, nemohl ho napsat lépe. Byla to vzrušující práce pro nás všechny. Yamaha se rozhodla k velkému riziku a podpořila Valentina Rossiho a jeho výzvu. To byla také pro nás všechny velká motivace. Naši inženýři čekali na příležitost ukázat co opravdu dokáží udělat.
Jeremy Burgess (šéfmechanik Valentina Rossiho)
Náš cíl byl šampionát a my ho dosáhly. Poté co stoupla teplota, jsme se rozhodli učinit několik změn na motocyklu v závislosti na zadní pneumatiku. Myslím, že to bylo zasloužené vítězství. Myslím, že vždy očekáváme vítězství a to v tomto šampionátu přišlo několikrát. Zvítězili jsme ještě jeden závod před koncem a tak je to velmi dobrý rok.
Hervé Poncharal (šéf týmu Fortuna Gauloises Tech 3)
Dnes je velký den pro Yamahu. Všechny týmy jsou do toho zaujaté, cítíme jako by byl Valentino náš vlastní jezdec. Škoda, že Marco neměl v pořádku své oko, byl by jistě dobře jezdil. Norick nemohl celý víkend nalézt svou jistotu, to se někdy stane. Ve Valencii chceme více uspět.
Gilles Bigot (šéfmechanik Noricka Abeho)
Velmi těžký víkend. Za celý víkend nebyl Norick na motocykl klidný. Dokonce si pro závod změnil motocykl. Někdy máte víkend jako tento.
Guy Coulon (šéfmechanik Marca Melendriho)
Marco o víkendu jezdil dobře a byl velmi spokojený, ovšem pouze do okamžiku, než ho dnes ráno postihla nějaká nákaza jeho oka. Je to škoda, protože jeho časy na kolo byly velmi konkurenceschopné.
Luis D´Antín (šéf týmu D´Antín MotoGP)
Jsem spokojený, protože Ruben získal titul “Nováčka roku“ a já si myslím, že si ho zasloužil. Mimo toho postoupil na desáté místo celkové klasifikace a já doufám, že tuto pozici ve Valencii ubrání.
Livio Suppo (šéf týmu Ducati Marlboro)
Loris absolvoval neuvěřitelný závod. Zůstal blízko vedoucích jezdců, čímž dokázal, že je Ducati zpět. Troy měl také velký závod, jezdil v rychlé skupině a i on skončil nedaleko vítězů. Musím říci, že jsem pyšný na tvrdou práci všech, kteří se zasloužili o náš návrat mezi nejlepší. Není to snadná sezóna a my nepřestali pracovat. Také bych rád poděkoval našim technickým partnerům Michelin a Shell Advance.
Fausto Gresini (manažer týmu Telefonica MoviStar Honda MotoGP)
Soustředili jsme se zde na vítězství v závodě, to byl náš cíl. Druhé místo Seteho je však velký výsledek, který ho podruhé v řadě korunoval do pozice světového Vicemistra. Chtěl bych Setemu složit své komplimenty, absolvoval velkou sezónu. Nyní budeme analyzovat letošní sezónu, abychom se do té příští zlepšili. Mé komplimenty směřují také ke Colinovi, i on absolvoval dobrý závod s dobrým koncem.
Sito Pons (šéf týmu Camel Honda)
Od tohoto australského závodu jsem si sliboval trochu více. To nebyly pro náš tým nejlepší dny. I přes zdlouhavou práci v posledních dnech, se Max nikdy necítil na motocyklu dobře a nedokázal využít svůj plný potenciál. Ke konci namáhavě bojoval o to, aby dostihl jezdce před svým strojem. Do Valencie odjedeme s důvěrou, v lepší závod. Je to poslední zastávka této sezóny a my chceme tuto zastávku oslavit vítězstvím.
Giulio Bernardelle (technický šéf týmu Makoto Tamady)
Oproti loňskému roku jsme se zde hodně zlepšili a Makoto byl schopný jezdit s přední skupinou. Toto je pro nás jeden z nejtěžších okruhů, výsledek je náznakem toho, že Bridgestone odvedl fantastickou práci. Je škoda, že se Makoto nedokázal pochlubit svým obrovským potenciálem a nemohl učinit ten důležitý krok k vedoucím jezdcům a pódiu, protože musel bojovat s jezdci, kteří ho předjeli v době, kdy hledal správný rytmus.
Garry Taylor (manažer týmu Suzuki MotoGP)
Nebyl to pro nás velký víkend. Tým pracoval velmi usilovně a John i Gregorio tomu dali 100 procent. To je vše, co se dá o jezdcích říci. Celý víkend nás trápily nepříjemné technické problémy. Nemohli jsme se dostat na maximální rychlost. Náš motor stále i přes všechno to letošní zlepšení není nejlepší, to zřejmě všechny velmi frustruje.
Harald Eckl (manažer týmu Fuchs Kawasaki Racing)
Očekával jsem zde lepší výsledek, ale oba jezdci v těchto podmínkách učinili to nejlepší co šlo. Pozitivní je zlepšení výkonu na celé závodní vzdálenosti, které porovnáváme oproti loňskému závodu s Ninjou ZX-RR. Letos jsme jeli o 57 sekund rychleji. To ukazuje, že jdeme správným směrem. Stále však máme menší výkon motoru, a to je nyní velmi důležitá část našeho dalšího vývojového plánu. Stále ještě máme závod ve Valencii a Shinya stále bojuje o postavení v konečné první desítce.
Kenny Roberts sr. (šéf týmu Proton KR)
Oba chlapci učinili co mohli a s kombinací našeho týmu skončily oba motocykly v cíli. Víme kde jsou naše problémy a jak pracovat na jejich odstranění. Není to však něco, co bychom mohli udělat ještě tuto sezónu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist