Hlasy po kvalifikaci MotoGP

Co řekli dnes po kvalifikaci někteří jezdci třídy MotoGP naleznete uvnitř tohoto článku.

Hlasy po kvalifikaci MotoGP
Nicky Hayden (12): Dnešek byl velmi dobrý, po každé přestávce jsem jel rychleji a rychleji. Když jedete stále lépe a lépe, tak se cítíte dobře. Je to moje nejlepší kvalifikační pozice v tomto šampionátu a pokud zvládnu dobře odstartovat, tak jak se mi letos již několikrát povedlo, může být závod velmi dobrý. Chci jen jet s nejrychlejšími a pokud se to povede, cítím, že mohu dobře bojovat. Jsem na to připravený.
Alex Hofmann (17): V mém posledním kole jsem měl dobrý, rychlý čas, když jsem jel společně s Carlosem Checou za Valentinem Rossim. Pak mě Carlos podjel a zničil toto kolo pro nás oba. Jsem trochu zklamaný, protože bych rád viděl na svém displeji čas 2:01. Udělali jsme nějaké dobré změny na předku motocyklu, pomůže nám to držet předek více dole a ne jezdit neustále po zadním kole. Řízení je již lepší, ačkoliv stále zde s něčím zápasím. Myslím si, že mám, ale dobré nastavení pro závod.
Andrew Pitt (20): Svůj nejlepší čas jsem zajel po polovině kvalifikace, poté co jsem učinil několik změn v nastavení. Zvýšili jsme váhu na přední kolo a motocykl se stal ovladatelnějším. Můj nejlepší motocykl se s poruchou zastavil a druhý stroj nebyl tak dobrý. Své časy jsem zajel na závodních pneumatikách a tak si myslím, že takovéto časy mohu jezdit i v závodě. Dunlop zde má novou pneumatiku a ta dnes byla dobrá. Myslím, že jí použiji i pro závod.
Garry McCoy (21): Hodně jsme si hráli s nastavením a motocykl již vypadá lépe než včera, ale stále jsme nenašli všechny odpovědi. Je před námi ještě hodně těžké práce. Je zde trochu chledněji než při posledních několika závodech a tak pneumatiky vypadají, že pracují konzistentně. Je po kvalifikaci a tak musím jet s tím co mám, bude to zajímavý závod.
Yukio Kagayama (15): Děkuji ti Maxi [se smíchem]. Učil jsem se o okruhu stále více a více. Není to tak snadné, je zde hodně různých zatáček. Assen je dlouhý okruh, je po něm velmi únavné jezdit. Motocykl je velmi těžký, když se v těch rychlostech snažíte změnit jeho směr. Motocykl pro Grand Prix je složitější než pro závody Superbike, kvůli velké rychlosti. Když nyní znál tento okruh lépe, mohl jsem se soustředit na svůj největší problém s tímto motocyklem - vyznat se v kontrole motoru a naučit se ho používat.
John Hopkins (16): Cítil jsem se dnes klidný, jen jsem se snažil zajet nejlepší časy. Šlo to lépe, ale stále nejsem tam kde chci být - nahoře s vedoucími jezdci. Opravdu jsem se dnes chtěl soustředit pouze na to, co potřebuji k závodu. Téměř celou dobu jsem jezdil na závodních pneumatikách, nejel jsem množství shodných kol. Zítřejší déšť mi nepomůže, protože se v mokrých podmínkách budu hodně namáhat.
Jeremy McWilliams (19): Byl jsem celkem spokojený až do okamžiku, kdy mě zastavila porucha převodovky. Můj cíl byl dostat se do 2:02 a tak jsem byl spokojený, že jsem se tam dostal. Rozhodl jsem se soustředit pouze na jeden motocykl, testoval jsem několik věcí pouze abych zlepšil nastavení pro závod, zkoušel jsem také závodní pneumatiky. Asi 20 minut před koncem jsem chtěl zajet lepší čas pro start závodu, ale od té doby se začalo všechno komplikovat.
Nobuatsu Aoki (23): Byl to znepokojující celý den. Ráno se zdálo, že je stále problém s motorem a tým se rozhodl ho přestavět a soustředit se pouze na jeden motocykl pro finální kvalifikaci. Bohužel ten motocykl měl několik problémů. Prosakovalo nám výfukové potrubí a tak jsem měl ke konci kvalifikace problémy s olejem. Celou dobu jsem se musel bát a tak jsem se nemohl soustředit ani na jedno kolo. Zřejmě bude někde díra v olejovém potrubí.
Sete Gibernau (7): Dne jsem omnoho spokojenější. Včera jsem říkal, že nejsem na motocyklu klidný, ale dnes to byla opět legrace. Honda i můj tým mi hodně pomohli, Je sice před námi ještě dlouhá cesta, ale jdeme stále nahoru. Dnes jsem měl dobrý rytmus, časy byly podobné a rychlost byla velká. Býval bych startoval rád z první řady, ale pokud se mi povede start, chytím se vedoucí skupiny.
Troy Bayliss (13): Nevycházím s motocyklem a tak budeme muset něco změnit. Učiním několik radikálních změn blíže k Lorisově nastavení. Obvykle ho mýváme odlišné, ale pokud se podívám na Lorisovi časy, byl bych blázen, kdybych nešel jeho směrem.
Colin Edwards (9): Potřebuji zlepšit svou rychlost na měkkých pneumatikách. Použil jsem pouze jeden druh, ale zřejmě jsem před finále měl vyzkoušet několik směsí. Nyní se musím rozhodnout jaké pneumatiky vzít do závodu. Doufám, že bude sucho, jinak se závod stane loterií.
Carlos Checa (4): Minulý rok jsem do závodu startoval ze šestého místa a tak je dobré být v první řadě. Říkat, že jsem připravený k boji o vítězství není snadné, protože šampionát je velmi těžký, přibližuji se však. Od včera jsme učinili několik změn na rovnováze motocyklu. Jen doufám, že budu bojovat o pódium.
Marco Melandri (8): Jsem dnes šťastný. Udělal jsem menší omyl při mém nejrychlejším kole v cílové šikaně. Můj pocit na tomto motocyklu se neustále zlepšuje. S měkkou pneumatikou jsem se pokusil vylepšit svůj čas, ale opět jsem chyboval v šikaně. Jsem si jistý, že zde zajedu lepší závod než v Barceloně. Doufám, že budu blízko mému týmovému kolegovi.
Valentino Rossi (3): Jsem dnes spokojený. Věděl jsem, že pokud bude někdo rychlejší, bude to Loris. Je to OK. Ztratil jsem od včera dvě místa, ale to není problém. Dnes jsem pracoval velmi mnoho pro závod a myslím, že mám dobré nastavení. Zachytil jsem dobrý rytmus s dobrým nastavením. Na konci jsem se pokusil dostat se na první místo, ale udělal jsem chybu. Zadní pneumatika byla také příliš měkká, již ve druhém kole začala hodně klouzat. Jel jsem velmi usilovně, ale nebylo možné být rychlejší. Pro závod použiji starý tlumič, protože není mezi ním a tím novým velký rozdíl, také je lepší držet koncentraci při menším hluku.
Max Biaggi (2): Kvalifikovat se jako nejrychlejší Honda startovního pole je velký zdroj spokojenosti. I když je to pouze o jednom kole, je to pro mě velmi důležité. Včera a dnes ráno jsem měl problém s předkem, ale našel jsem dobrou pneumatiku, se kterou jsem mohl zajet dobré časy. Sice stále postrádám nějakou sílu, ale jsem spokojený, protože jsem našel dobré nastavení pro závod a i motocykl jede dobře.
Tohru Ukawa (11): Sice jsem zlepšil svůj čas, ale asi ne mnoho, protože i ostatní soupeři se hodně zlepšili, ale posunul jsem se o tři místa. Cit s mým motocyklem není špatný a tak jsem přesvědčený, že zítra budu v závodě konkurenceschopný, protože časy jsou velmi podobné. Zítra ráno vyzkouším několik změn a doufám, že pro závod bude vše dobré. Myslím, že pokud nebude pršet, můžu podat dobrý výkon.
Loris Capirossi (1): Jsem potěšený. Během posledních dvou dnů jsme učinili s motocyklem velký pokrok. Učinili jsme mnoho drobných změn na podvozku. Stroj nyní pracuje velmi dobře. Cítím, že pneumatiky, které jsem si vybral pro závod, mohou být ideální. Mnoho kol jsem jel se stejným souborem a byl jsem na nich velmi rychlý. Jediná věc, která by se mohla změnit je počasí. Já však z deště nemám strach. Když prší, tak přece prší na každého. Jsem opravdu šťastný, že jsem se stal prvním, kdo se tady dostal pod dvě minuty. Chtěl jsem být první a tak jsem jel na 110%. Toto první místo v kvalifikaci bych rád věnoval mému mechaniku Davide "Bibone" Manfredimu, který má dnes narozeniny.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist