GP 250 - 1. kvalifikace

Manuel Poggiali vítězí v první kvalifikaci, naši jezdci opět na opačném konci výsledkových listin.

GP 250 - 1. kvalifikace
Svým posledním rychlým kolem dokázal v první kvalifikaci zvítězit nováček a vedoucí muž šampionátu v jedné osobě - Manuel Poggiali, který jedno kolo zajel za 1:54,290 minuty. Poslední kolo bylo také nejlepší pro španělského jezdce Fonsi Nieta (+0,386), který jak se zdá nachází znova svou ztracenou formu. Třetí v dnešní kvalifikaci skončil dlouho vedoucí Randy de Puniet (+0,398) z Francie.
Na dalších místech se umístnil domácí Franco Battaini a Španěl Toni Elías, který také završil pětici jezdců na strojích Aprilia. Nejrychlejším jezdcem na Hondě byl šestý Roberto Rolfo, sedmé místo patřilo Sebastianu Portovi, který měl jeden z nejpomalejších motocyklů na Top Speed, ale opravdu skvělou jízdou dokázal smazat manko ve výkonu jeho stroje (vítězný Poggiali - 272,2 km/h, zatímco Porto pouze 255,7 km/h)
Osmé místo patřilo jezdci týmu Yamaha Kurz Naoki Matsudovi na Yamaze, deváté Johanu Stigefeltovi na Aprilii stejně jako desáté místo Joana Oliveho (Aprilia).
Naši jezdci pokračovali v nevýrazných výkonech, když Kuba Smrž dokončil kvalifikaci na 20. místě (+5,648) a Jarda Huleš ihned na následujícím místě, tedy na 21. pozici (+5,735). Musím však podotknout, že na výkonu našich jezdců se výrazně podepsala příprava motocyklů, když oba dva patřili k nejpomalejším jezdcům při měřené Top Speed. U Jardy jsme si na tuto skutečnost již zvykli, dnes jel na absolutně nejpomalejším motocyklu celého startovního pole a to nejen v kvalifikaci, ale i ve volném tréninku. U Kuby Smrže je však tato skutečnost velmi zarážející, když vezmeme v úvahu, že Jakub startuje na A-kitu od Hondy. Zde mě napadá již několikrát vyslovená otázka - vědí mechanici co vlastně mají dělat - jak nastavovat tento stroj? Jsou to opravdu hoši na správném místě? Například v loňském roce se tým Elit Grand Prix potýkal s podobnými problémy v případě stroje třídy 125 ccm, poté se jela Grand Prix Pacifiku v Motegi a s ní i nejen vstup japonského jezdce do našeho týmu (Nakajoh), ale i vstup japonských mechaniků, kteří rázem učinili ze stroje našeho týmu jednu z nejrychlejších Hond celého startovního pole. Možná, že by i v dnešní době měl tým alespoň kontaktovat někoho, kdo tomuto motoru opravdu rozumí!

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist