Ducati Marlboro a Jerez
Text: Motorkáři.cz , Petr Štola | Zveřejněno: 28.4.2004 | Zobrazeno: 783x
Loris Capirossi (Ducati Marlboro)
Stále usilovně pracujeme. Řekl bych, že nový motocykl je na 85 - 90 % svého potenciálu. Pro boj s nejlepšími jezdci potřebujeme, ale 110%. Minulý rok byl Jerez pro náš tým velký, a to i přestože jsem upadnul. Byli jsme první a druhý na startovním roštu, Troy dojel na pódiu. Mám ten okruh hodně rád, je tam dost rychlých zatáček, je tam stoupání i klesání. Co však doopravdy na Jerezu miluji, jsou fanoušci. Jsou opravdu fantastičtí. Je to vždy první závod v Evropě a tak to je poprvé, kdy se všichni pořádně setkáme.
Troy Bayliss (Ducati Marlboro)
Tréninkem v pátek začal můj rok. Motocykl byl ve Welkomu každý den lepší a tak se již těším do Jerezu. Vloni jsem měl v Jerezu štěstí. Byl jsem druhý v kvalifikaci za Lorisem a závod jsem dokončil na třetím místě. Odjížděl jsem skutečně s dobrým pocitem. Mám rád ten okruh, je velmi plynulý, obzvláště sekce od druhé do páté zatáčky. Tam jsou některé opravu rychlé levé zatáčky, které přechází do rychlých pravých, kde musíte na výjezdu využít celý pás s obrubníky.
Stále usilovně pracujeme. Řekl bych, že nový motocykl je na 85 - 90 % svého potenciálu. Pro boj s nejlepšími jezdci potřebujeme, ale 110%. Minulý rok byl Jerez pro náš tým velký, a to i přestože jsem upadnul. Byli jsme první a druhý na startovním roštu, Troy dojel na pódiu. Mám ten okruh hodně rád, je tam dost rychlých zatáček, je tam stoupání i klesání. Co však doopravdy na Jerezu miluji, jsou fanoušci. Jsou opravdu fantastičtí. Je to vždy první závod v Evropě a tak to je poprvé, kdy se všichni pořádně setkáme.
Troy Bayliss (Ducati Marlboro)
Tréninkem v pátek začal můj rok. Motocykl byl ve Welkomu každý den lepší a tak se již těším do Jerezu. Vloni jsem měl v Jerezu štěstí. Byl jsem druhý v kvalifikaci za Lorisem a závod jsem dokončil na třetím místě. Odjížděl jsem skutečně s dobrým pocitem. Mám rád ten okruh, je velmi plynulý, obzvláště sekce od druhé do páté zatáčky. Tam jsou některé opravu rychlé levé zatáčky, které přechází do rychlých pravých, kde musíte na výjezdu využít celý pás s obrubníky.
Informace o redaktorovi
Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?