Ducati Marlboro a Assen

Loris Capirossi i Troy Bayliss se na holandský okruh těší, oba chtějí konečně dosáhnout výraznějšího úspěchu.

Loris Capirossi
Miluji okruh v Assenu, závodit na něm je opravdu zvláštní, ale velmi dobré. Nemohu se dočkat, až tam vyzkouším nový motor. Věřím, že tento motor má více potenciálu. Porozumět mu zabere pochopitelně více času, zvláště jeho nastavení a nastavení převodovky. Minulý rok jsem v Assenu vyhrál kvalifikaci a opravdu jsem si myslel, že v závodě budu mít dobrou příležitost, ale pak začalo pršet. Počasí je v Assenu obvykle jediný problém, okruh je i v silném dešti dobrý. První část okruhu je opravdu dobrá, hodně legrace si užívám v celé části, kterou změnili, pak také na konci okruhu v rychlé pravé a levé zatáčce Hogea Heide.
Troy Bayliss
Bavil jsem se testováním motoru Twin-Pulse, které proběhlo ve Španělsku, pojedu s ním také v Assenu. Motor je o hodně lepší a usnadňuje jízdu na motocyklu. Assen je z okruhů, kterých závodíme, jeden z nejvíce náročných na fyzickou připravenost, vše kvůli vysokorychlostním zatáčkám. Motocykl Grand Prix je lehčí než Superbike, jezdí rychleji a tak je fyzicky náročnější, protože měníte směr jízdy ve větších rychlostech. Musíte na motocyklu pracovat neustále, je to opravdu velmi náročné na fyzickou připravenost, ale v Assenu jezdím velmi rád. Je to velmi zajímavý okruh.
Livio Suppo (šéf týmu Ducati Marlboro)
Oba jezdci použijí nový motor, který jim dodá při jízdě větší pocit klidu. Ducati Corse ukazuje, že hodlá rychle pracovat a hlavně, že veškerá těžká práce z několika minulých měsíců se vyplácí. Věřím, že se vracíme do lepších pozic.
Corrado Cecchinelli (šéftechnik týmu Ducati Marlboro)
Neustále se zlepšujeme a tak si myslím, že by pro nás mohl být Assen dobrý. Doufám, že nebudeme tak nešťastný, jako jsme byli v Catalunyi. Assen je velmi náročný pro jezdce, to je to, proč ho někteří lidé nazývají závodní univerzitou. Je tam mnoho vysokorychlostních zatáček, je to opravdu test závodní statečnosti. Pro nás to není dobré místo na testování. Není tam mnoho tvrdého brždění, je tam hodně změn směru jízdy ve vysokých rychlostech v táhlých zatáčkách, chybí tam ostré, těžké sekce.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist