Dozvuky z Qataru

Ackoliv uz stoji prede dvermi Grand Prix v Sepangu, nekolika zajimavostmi se jeste vratime na posledni zavod a to hlavne do nizsich kubatur.

Dozvuky z Qataru
Dozvuky z Qataru
Bez Bluewinu to nepujde
Při poslední Grand Prix dementoval majitel týmu Elit Grand Prix, Švýcar Daniel Epp, některé články, které se v poslední době objevily ve švýcarském tisku. Podle nich by totiž mohla tato stáj fungovat i bez hlavního sponzora, tedy internetového provozovatele Bluewinu. Ten se totiž vzhledem k velmi špatným výsledkům Thomase Lüthiho doposud nerozhodl, jestli bude tým podporovat i příští rok. „Potřebujeme všechny sponzory, i ty malé. Tak například Tomova Honda mě letos stála 360 000 Euro a Dariova asi 280 000 Euro. Tyto náklady nemohu pochopitelně táhnout sám, takže Giuseppetti musí na příští rok dodat 200 000 Euro, pokud bude chtět zůstat v seriálu Grand Prix“, je si jist šéf týmu.
„Tom by neměl mít takové problémy, pokud mu zůstanou dosavadní sponzoři“, dodal dále majitel stáje Elit Grand Prix. Leasingové náklady na kitovou Hondu byly letos rozpočteny na 95 000 Euro, ale s nečekanými provozními náklady a také s několika pády se zvedly až na už zmíněnou sumu. A co se tedy týká Bluewinu, koncem října se dá očekávat odpověď.
Eric Battaile skončil
V týmu Würth Honda BQR skončil po Motegi a to zcela neočekávaně francouzský pilot Eric Battaile. Důvodem byly zdravotní problémy se zády a také ztráta motivace. Už v exotickém Qataru ho tak zastoupil „věčný náhradník“, Španěl David de Gea.
Bude Héctor Barbera kolegou Alexe de Angelise ?
Zatímco Alex de Angelis se díky své dlouhodobé smlouvě může v klidu koncentrovat už i na příští sezónu, tak jeho týmového kolegu Manuella Poggialiho by měl v oficielním týmu noalské továrny nahradit Španěl Héctor Barbera. A zbývající tři tovární stroje Aprilia RSW 250 by měli pilotovat Randy de Puinet – LCR Racing Team, pokud nepřestoupí do MotoGP -, Argentinec Sebastián Porto, ten je „tutový“ a nově možná i Mallorčan Jorge Lorenzo, a to místo Fonsiho Nieta (oba dva pojedou v týmu Aspara Jorge Martineze).
Stefano Perugini stále bez týmu
Čtvrtý muž loňského mistrovství světa do 125 ccm a dvojnásobný vítěz Grand Prix ze stejného roku, 30-ti letý Ital Stefano Perugini zatím marně hledá nové „útočiště“ v nějakém týmu Aprilia 250. Rovněž jeho krajan 31- letý Andrea Ballerini – vítěz GP Austrálie 2003, musí přestoupit do stejné, tedy vyšší kubatury. Vypadá to sice, že by mohl zůstat v současném Abruzzo Racing týmu, ale je zde i možnost stáje Campetella Racing.
Fabrizio Lai zůstavá u Gilery
Mladý Ital Lai, který zazářil naposled druhým místem v Motegi – 125 ccm – pojede i příští rok na tomto továrním motocyklu. Tým však doposud nenašel náhradu za už zmiňovaného „přestárlého“ Peruginiho.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist