Dozvuky z Australie (125 ccm)

Po svem nedelnim zavode se k nemu, ale take ke sve budoucnosti vyjadrili take piloti nejslabsi obsahove tridy.

Dozvuky z Australie (125 ccm)
Dozvuky z Australie (125 ccm)
Opravdovy mistr sveta
Uz novopeceny mistr sveta teto kubatury mel v zaveru strach, ze ho v dlouhe cilove rovince predjede Jorge Lorenzo. „On zde byl totiz prakticky v kazdem kole rychlejsi nez ja“, rikal Andrea Dovizioso. „Ale nastesti musel v poslednim kole jeste urputne bojovat se Stonerem a tim jsem ziskal do uplneho zaveru prece jenom dostatecny naskok. Chtel jsem tento zavod bezpodminecne vyhrat a tim vsem dokazat, ze jsem se nestal mistrem sveta nahodou“, dodal italsky pilot, ktery v pristim roce nebude uz svuj titul a to z duvodu prestupu do vyssi obsahove tridy, obhajovat.
Nespokojeny Jorge Lorenzo
Tovarni jezdec Derbi, ktery sve druhe misto ziskal pri na tisiciny stejnem case jako Casey Stoner, pouze tim, ze zajel behem zavodu sve nejlepsi kolo rychleji nez uz jmenovany Australan, byl v cili zavodu hodne nespokojeny. „Udelal jsem dnes prilis mnoho chyb. Musim priste jezdit vice hlavou, pokud chci vyhrat vice zavodu. Muj tym nemel letos vubec perfektni sezonu, ale stale jeste muzeme byt vicemistry sveta. Vzdyt mi na Locatelliho chybi pouze par bodiku. Valencia je sice vsechno jine, nez moje oblibena trat, ale pokusim se o vse ...“,potvrdil sve predsevzeti do finaloveho zavodu rodak z Mallorcy.
Casey Stoner nemyslel vubec na podium
Po „High – Speed – Crash“ nedoufal domaci pilot vubec v to, ze by se nejak dobre umistil, natoz, ze by snad stal na „bedne“. „Ale lekari odvedli fantastickou praci. Sice jsem nadale citil v kotniku obrovske bolesti a to zejmena pri odrazovani smerem dolu, ale vzdy jsem si behem zavodu rikal: Rozhodnuti padne tak jako tak az v poslednim kole. Bohuzel mi ale chybela na rovinkach vyssi rychlost a tak nebylo mozne, skoncit lepe, nez jako treti“, komentoval tuto domaci Grand Prix doposavadni tovarni jezdec KTM.
Predposledni zavod cele kariery ?
Roberto Locatelli si svym ctvrtym mistem v cili pojistil minimalane aspon do Valencie pozici vicemistra sveta. „Nevim ovsem, zda-li nebude Valencia vubec poslednim zavodem me kariery ?“, obava se dosavadni pilot staje Carerra. „Pokud se stane Roberto opravdu vicemistrem sveta, a tedy letos nejlepsim jezdcem Aprilie teto kubatury, tak neni vylouceno, ze dostane tovarni stroj Aprilia RSW 250 ccm pro rok 2005“, objasnil Jan Witteveen.
Opusti Drapaluv nastupce Malaguti ?
Madarsky jezdec Gabor Talmascsi dokoncil zavod jako az jako 11. ale „Ty tri Aprilie prede mnou (Di Meglio, Bautista a Gadea) byly na rovinkach o neco rychlejsi, takze se nedalo nic delat. Doposud jsem kazdy rok menil znacku motocyklu a tak ackoliv mam nabidky od Hondy, Gilery a take od Derbi, chtel bych zustat u Malaguti. Aprilii nechci, ta vubec nepasuje memu jezdeckemu stylu. Moje soucasna motorka je stale lepsi a lepsi a take s mecheniky jsem velmi spokojen“, vysvetloval klidne v cili rodak z Budapesti. Jen tak mimochodem: K Malaguti se chysta i technik Olivier Liegeois. Ten stal za vsemi uspechy Japonce Masao Azumi a v posledni dobe pusobil u Derbi. Ovsem po prichodu Ing. Gigiho Dall´Ogni od Aprilie k Derbi, doslo mezi nimi k zasadnim sporum a tak nyni hleda Belgican nove uplatneni.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist