Čerstvé info okolo Rossiho smlouvy

Včera jsem slíbil další článek týkající se spekulací okolo smlouvy Valentina Rossiho pro rok 2004, dnes tento článek je zde.

Čerstvé info okolo Rossiho smlouvy
V japonském Motegi nabídla Honda Valentinu Rossimu další z verzí nové smlouvy, kterou italský jezdec jak známo opět odmítnul. Nicméně italští zástupci Rossiho smlouvu probrali a vyslovili své pozměňovací požadavky, které následně předložili HRC. V telefonické konferenci projednávali předevčírem, tj. ve středu, vrcholový zástupci Hondy Japan a Hondy Europe požadavky italského jezdce. Závěry tohoto jednání však nebyly zveřejněné.
Před závodem v Sepangu referoval španělský tisk, že Rossi podepsal dohodu s továrnou Yamaha. Tuto dohodu však Rossi nyní vyvrátil, přesto se okolo desetimilionové smlouvy a velkého prostoru pro vlastní reklamu stále diskutuje. Včera odpoledne například na toto téma Valentino Rossi v Austrálii prohlásil: "Nerozumím, proč ostatní jezdci čekají na uzavření mé smlouvy - asi chtějí můj motocykl. Omlouvám se jim, ale opravdu to není můj problém. Je to komplikovaná situace a vysvětlení by trvalo tři hodiny. Problém není v penězích, ale v jiných částech kontraktu. Myslí, že to bude tento víkend vyřešené."
Nicméně hodně rozruchu vneslo do celé situace oznámení o nabídce testování vozu Formule 1 - Ferrari. Každý kdo alespoň trochu zná formuli jedna ví, že takováto forma komerčního spojení skrývá i jiné stránky problémů než je pouhé usednutí za volant. Jinými slovy řečeno - Rossi by potřeboval podepsat alespoň dočasnou smlouvu s Marlborem či společností Vodaphone, aby mohl do vozu Ferrari 2003-GA mohl usednout. Valentino již v minulosti říkal, že by rád po skončení motocyklové kariéry pokračoval v kariéře automobilové. Pokud však podepíše nyní smlouvu s Hondou či Yamahou, nebude moci zřejmě usednout do vozu Ferrari. Pokud tedy nyní odmítne tento test - dostane někdy ještě od Ferrari stejnou nabídku?
Dá se tedy říci, že ve hře pro rok 2004 je zřejmě stále i továrna Ducati, za kterou by platební formality uhradilo právě Marlboro. Stinná stránka pro Rossiho je, že by zřejmě musel věnovat hodně času do reklamních záležitostí, tedy do věcí, které tento jezdec nemá zrovna rád. Je to, ale jen malá cena za to, že bude moci vyzkoušet opravdové testování vozu Ferrari 2003-GA.
Rossi nyní stojí před velkým rozhodnutím, které velmi ovlivní jeho další kariéru. Stát se může vše, jen Valentino ví, co by opravdu chtěl. Skončí tedy nakonec opravdu u Ducati? "Možná, ... je to možné," řekl na tuto otázku Valentino Rossi včera na tiskové konferenci na okruhu Phillip Island.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist