Capirossi a Bayliss na Sachsenring

Loris Capirossi a Troy Bayliss přijíždějí na okruh Sachsenring každý se svými plány.

Capirossi a Bayliss na Sachsenring
Loris Capirossi je připravený na dvojí návrat na německý okruh Sachsenring, když ten první bude po loňském vynechání pro zranění a ten druhý na čtyřtaktním stroji Ducati Desmosedici. Italský jezdec si na tomto okruhu chce spravit svou reputaci v nejprestižnější třídě, když zde ještě nikdy neskončil lépe než na šestém místě. Capirossi však své úspěchy datuje ještě do pozice, kdy jezdil ve třídě 250 ccm a v roce 1999 zde dokončil závod na druhém místě, jen těsně za vítězným Valentinem Rossim.
"Není to špatný okruh, ale jeho počáteční profil je tak pomalý, že se to spíše blíží motokárové trati," říká Loris Capirossi před startem na německém okruhu. "Znamená to, že úvodní zatáčky nejsou vhodné pro motocykly třídy MotoGP, ale jsou stejné pro všechny a z toho budu vycházet. Davy lidí jsou tam obrovské, mnoho fanoušků přijde na tento závod a opravdu si ho užijí."
Jízda s motocyklem o výkonu vyšším jak 200 "kobylek" jistě není na takovýchto okruzích nic snadného, ale světový jezdci se s tím jistě náležitě vypořádají. "Ve většině zatáček nemůžete dávat příliš hodně plynu, ve skutečnosti sotva někde použijete plný plyn."
Pouhé čtyři okruhy ze všech šestnácti znal na začátku roku australský jezdec Troy Bayliss. Okruh Sachsenring samozřejmě patří k těm, které nikdy v životě ani na vlastní oči neviděl [ha ha, tady v tom mám před Baylissem náskok - poz. Racing]. Australan však již dříve ukázal, že je schopný se okruhům rychle naučit a v nedělním závodě poté hrát důstojnou roly. Na začátku sezóny si vždy Bayliss vyzkoušel okruh na PlayStation, kde hrál hru MotoGP. Od tohoto však Bayliss upustil a to ze dvou důvodů - nemůže se to vyrovnat jízdě na motocyklu, který skoro 333 km/h a také protože ho neustále porážel jeho syn Mitchell.
"Toto je pro mě učící se rok v MotoGP a proto se budu opět pouze učit," zdůrazňuje své předsevzetí australský jezdec. "Jen chci přijet do těchto neznámých míst a udělat vše nejlépe. Motocykl nebyl během posledních několika závodů změněn, ale je neustále dobrý. Stále pracujeme na několika detailních věcí v nastavení, ale stále nám něco chybí. Nevím přesně co to je, ale je zde naděje, že to dříve či později odhalím. Kdybych se nyní vrátil například na Welkom nebo Jerez, určitě bych dopadl lépe než v dubnu nebo květnu. Jezdím rychle, ale tak jezdí všichni. Pokud nedosáhnete na vítězství nebo nejste nejrychlejší, vždy chcete něco více. To je to, co obklopuje závodění."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist