Camel Honda v Qataru

Dokáže tým Camel Honda navázat na výsledky posledních závodů? Max Biaggi chce konečně vidět cílovou šachovnici.

Na čtvrtém nejdelším okruhu celého Grand Prix, kterým je qatarský Losail International Circuit (po Assenu, Sepangu a Brnu) se představí také dvojice týmu Camel Honda. Italský jezdec tohoto týmu Max Biaggi, je specialista na neznámé okruhy, vadit by mu nemělo ani očekávané horké počasí, a tak se jistě tento výborný jezdec zařadí do nejužšího okruhu kandidátů na pódiové umístění. Po dvou závodech, kdy Max Biaggi skončil vždy s havárií již během prvního kola, bude pro Biaggiho potřebné především úspěšně dokončit samotný závod.
“Jsem rád, že se zde bude závodit, připomíná mi to trochu začátek mé kariéry, kdy bylo pro mne vše nové a já se musel učit okruhům pouze během tréninků,“ říká Max Biaggi na adresu nového závodu v kalendáři Grand Prix. “Také mám rád závody v extrémně těžkých povětrnostních podmínkách, kdy mě teplo příliš neobtěžuje. Doufám proto, že absolvuji dobrý závod, přinejhorším chci vylepšit neštěstí z Estorilu a Motegi. Letos jsem pravidelně skóroval, ale dvě nuly v řadě učinily pro mě šampionát velmi těžkým. Je to pro mne zklamání, především protože můj tým, já i technici od Hondy jsme odvedli v obou případech během tréninků fantastickou práci a motocykly byly velmi dobře připravené. Proto chci nyní v dalších závodech uspokojit sebe a tým ziskem dobrých výsledků.“
Velkou výhodu v závodě na novém okruhu bude mít i druhý jezdec týmu Sita Ponse, vítěz posledního závodu MotoGP Makoto Tamada. Zatímco na ostatních okruzích má továrna Michelin mnoho údajů o použitý pneumatikách, zde bude ve stejné situaci jako firmy Bridgestone, jejíž pneumatiky používá právě japonský jezdec. Každopádně právě pneumatiky Bridgestone učinily v letošním roce velký pokrok, a tak bude jistě zajímavé sledovat jak si povedou na zcela novém okruhu.
“Vítězství v Motegi, před mými přáteli a krajany, bylo opravdu fantastické,“ říká Makoto Tamada. “Je to něco, na co nikdy nezapomenu, ale nyní se již musím soustředit na další závod. Qatar je okruh, o kterém žádný tým ani výrobce pneumatik nic neví. Znamená to, že ještě více jak jinde zde bude rozhodovat umění jezdit. To je důvod, proč vidím, že bych mohl v tomto závodě bojovat o pódium. Viděl jsem nákres okruhu a připadal mi jednoduchý, bez obtížných technických sekcí. Než o něm mohu říci více, bude lepší když se na něm svezu. Řekněme, že by nemělo být obtížné se ho naučit. Vše uvidím až budu s motocyklem na dráze, ale jsem si jistý, cítím se silný.“

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist