Camel Honda a Rio

Max Biaggi i Makoto Tamada chtějí v brazilském Riu dokončit závod MotoGP mezi prvními třemi jezdci.

Camel Honda a Rio
Max Biaggi (pneu Michelin)
Mám rád profil okruhu Nelsona Pigueta, protože po opravě povrchu tam můžete dosáhnout dobré přilnavosti. Brazilské povětrnostní podmínky mě příliš netrápí, protože tam je stejně několik neznámých faktorů. Bude to podobné jako v Holandsku. Honda nám tam dala velkou podporu, dobře se pracovalo již během kvalifikaci, do závodu jsem nastupoval s důvěrou. To dokazuje, že při dobré spolupráci i největší problémy mohou být vyřešené. To je to, co mě dává velké povzbuzení a do závodu v Riu nastoupím s jistotou.
Makoto Tamada (pneu Bridgestone)
Vloni jsem v Riu poprvé skončil na pódiu a proto mám pochopitelně tuto Grand Prix ve své paměti. Není správné si ovšem myslet, že tam rád jedu kvůli loňskému výsledku. Mám rád ten okruh, který je dynamický a má dlouhou rovinku, jako Mugello. Chci být vpředu, bojovat o nejlepší umístění a myslím, že v Brazílii mám příležitost uskutečnit své cíle.
Sito Pons (šéf týmu Camel Honda)
Závod v Riu je pro nás opravdu důležitý, protože přichází po dvou závodech, ve kterých byl tým schopný i přes několik problémů jezdit rychle a úspěšně. Náš cíl v Riu je získat pozitivní rytmus v podpoře jezdců, jako tomu bylo v prvních čtyřech závodech sezóny, pokusit se znova bojovat o vítězství. Důležitou úlohu by znovu mohlo hrát počasí, protože v Brazílii jsou v současnosti zimní měsíce, ale pokud bude jasno, budou dokonalé podmínky s ne příliš velkými, ani malými teplotami. Minulý rok získal Makoto svůj nejlepší výsledek roku, pokud ho neopustilo štěstí, tak jel Max letos velké závody, proto doufám, že tento víkend můžeme bojovat o vítězství.
Luca Montiron (manažer Makoto Tamady)
Minulý rok měl v Riu Makoto nádherný závod a já doufám, že to může v neděli zopakovat. Vše již tam máme a tak se znovu můžeme soustředit. Je pro nás důležité získat tam dobrý výsledek, protože letos jsme ještě nedosáhli na naše očekávání. Pokusíme se dokonale připravit motocykl, nalézt vhodné pneumatiky, abychom byli výkonnostně na stejné úrovni jako v Mugellu. Budeme se společně s Bridgestone snažit o to, aby mohl Makoto jezdit na limitu motocyklu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist