Camel Honda

Max Biaggi zaznamenal ve čtvrtém letošním závodě MotoGP čtvrté pódium, druhý jezdec týmu Camel Honda po vynikajícím začátku musel ze závodu odstoupit.

Camel Honda
Max Biaggi (3. místo)
Mohlo by se říci, že jsem v domácím závodě spokojený s pódiem, zvláště poté, co jsem po špatném víkendovém nastavení stroje startoval ze šesté pozice. Také bych však mohl říci, že nejsem spokojený s tím, že jsem se vlastně nikdy nedostal do boje o vítězství společně s Valentinem a Setem. V místech dráhy, kde jsem mohl jet rychle, tedy ve dvojité zatáčce Arrabbiate a následné rychlé šikaně, jsem byl zpomalován chvěním motocyklu, což mělo za následek to, že jsem nemohl držet správnou stopu a prohrával tak desetinku za desetinkou. Na rovince byl motor silný. Druhý závod byl opravdu neuvěřitelný. Vyrazil jsem na slickách a v první zatáčce to bylo jako na jezeře, zatímco v jiných částech bylo vody méně. Toto bylo důležité pódium, situace v šampionátu je stále otevřená. Já mám v podstatě stejnou vzdálenost od vedoucího jezdce, jakou měl Rossi před Mugellem. Nicméně v Barceloně bych chtěl mít štěstí a chtěl bych se dočkat mé pomsty.
Makoto Tamada (nedokončil pro poruchu)
Duel s Rossim byl fantastický. Takto chci závodit. Motocykl byl dokonalý a já mohl jet na hranici. Ze svého odstoupení jsem velmi nešťastný, ale velké chvění od zadního kola, které mě postihlo od výjezdu ze zatáčky Bucine, bylo opravdu obrovské. Nevěděl jsem co se stalo se zadní pneumatikou a tak jsem se rozhodl zastavit. Je to opravdu skutečná hanba, protože to byla fantastická neděle.
Sito Pons (šéf týmu Camel Honda)
Byla to vzrušující neděle a jak jsem předpokládal, žluté RC 211V týmu Camel Honda byly zapojené do hlavní akce. Max odvedl velkou práci a dokonce se do druhého závodu rozhodl riskovat tím, že si nechal nazout do deště suché pneumatiky. Také jsem velmi zarmoucený kvůli Makotově poruše v první části závodu, ve které prováděl fantastické věci. V Catalunyii to pro nás bude další důležitý závod, opět budeme odvádět to nejlepší co dovedem.
Gianluca Montiron (týmový manažer Makoto Tamady)
Na výjezdu z poslední zatáčky před cílovou rovinkou si Makoto všiml chvění od zadního kola, které se na rovince postupně zvětšovalo. Rozhodl se zastavit a skončit závod. Nyní bude pneumatika prozkoumaná, aby se našla příčina celé záležitosti. Musím poděkovat týmu za jejich práci na konkurenceschopnosti, kterou jsme ukázaly v nezapomenutelné bitvě, kvůli které se stal hvězdou první části závodu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist