Camel Honda

Max Biaggi i ve třetím závodě dokázal získat pódiové umístnění, Makoto Tamada nakonec těsně uhájil pozici v Top Ten.

Camel Honda
Max Biaggi (3. místo)
Byl to těžce absolvovaný, ale dobrý závod. V prvních kolech jsem ztratil několik sekund na své soupeře, protože jsem měl odlišné pneumatiky. Rozhodl jsem se namísto měkkých raději k středně tvrdým. Nebyla to chyba, přijal jsem raději kompromis pro nastavení, abych neměl problém s přilnavostí. Aby se mi neustále nezvedalo přední kolo, musel jsem opatrně přidávat na výjezdech ze zatáček plyn. Zachytil jsem dobrý rytmus a dojel jsem Checu, dokonce jsem se ho pokusil několikrát předjet. Když se mezi mě a Carlose dostala skupina jezdců o kolo pomalejších, nemohl jsem již nic dělat proto, abych získal druhé místo. Nicméně se závodem jsem spokojený, ale v Mugellu se budu opět snažit vyhrát.
Makoto Tamada (9. místo)
Ještě musím zlepšit starty, protože ihned ztrácím pozice. S nastavením motocyklu v Jerezu a s tím, co jsme nalezli zde v Le Mans, jsem spokojený. Teplota dráhy byla dnes vyšší než v ostatních dnech a já nebyl schopný na konci závodu získat tak dobrou přilnavost jako ostatní jezdci. Vím, že jsme zaznamenali jisté zlepšení a tak se nemohu dočkat Mugella.
Sito Pons (šéf týmu Camel Honda)
Několik prvních kol trvalo Maxovi, než našel správný závodní rytmus. V prostřední části měl pak těžkou práci s likvidování vzniklé mezery. Max předvedl vzrušující jízdu, při které ukázal sílu, talent a rozhodnutí. Velká bitva s Rossim znamenala, že oba ztratili na dva vedoucí jezdce a tím jim vlastně pomohli. Max bojoval až do konce, kdy zaznamenal několik výborných chvil. Tohle je dobré pódium. Toto je jen začátek šampionátu, naše nejlepší závody teprve přijdou.
Gianluca Montiron (týmový manažer Makoto Tamady)
Po testech, kdy tým odvedl dobrou práci, jsme doufali v lepší výsledek. S devátým místem nemůžeme být spokojení. Toto byl teprve druhý suchý závod a výsledek za těchto podmínek není moc odlišný od toho, který jsme získali ve Welkomu. Je jasné, že ještě musíme pracovat na tom, abychom dosáhli lepší konkurenceschopnost. Také musíme usilovně pracovat společně s Bridgestone na pneumatikách, abychom dosáhli stádia, kdy nám pneumatiky zaručí konzistentní kvalitu na všech okruzích. Poté jistě bude Makoto schopen všem ukázat kvalitu, se kterou končil loňskou sezónu.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist