Bosso a jeho informace

Po návratu z Ruska se ozval Bosso se svými pravidelnými informacemi ze světa rychlých motocyklů.

* Kolik Hond v MotoGP vlastne v roce 2004 ?
Honda ma soucasne tri tymy a sice: Repsol, Telefonica a Camel. U Repsolu zustanou Rossi s Haydenem, u Telefonici je jasny Gibernau, na druhe misto je rada kandidatu: Barros, Roberts, Nakano, Abe a Checa, pricemz take Edwards ma zajem. U Camelu zustava Biaggi, Ukawovi dny jsou secteny a hleda se druhy jezdec, ktery by ale dokazal vitezit.
Nejnovejsi zprava ale hovori nasledovne: Dorna sef Carmelo Ezpeleta muze ze sveho postu rozsirit pocet tymu na 13 !!! a zde se jedna o nasledovne: Bridgestone Honda ma fixniho jezdce Makota Tamadu a k nemu by mel prijit udajne Alex Barros, ackoliv ma jeste smlouvu s Herve Poncharalem do roku 2004! K tomu Poncharal: "Nedelam si zadne iluze, kdyz Alex bude chtit jit pryc, tak proste pujde, ale zaplati pekne "za prestup". Rozhodovat take bude, kolik zlepseni do pristich zavodu Yamaha stihne......."
U Yamahy nema momentalne nikdo moc chuti zustat, ackoliv az na O. Jacqueho, maji vsichni jeste rok platne smlouvy.
Suzuki by mohla ztratit Robertse ve prospech Hondy (Telefonica, Camel), take Hopkins se pokousi ziskat jine angazma.
Kawasaki ma pod smlouvou nove Hofmanna, misto McCoye by prichazel v uvahu bud Abe, ci Nakano nebo take Eric Bostrom.
Marlboro - Ducati bude i v pristi sezone jezdit se dvojici Capirossi - Bayllis.
Aprilia by chtela udrzet Edwardse, za Hagu se hleda nahrada v podobe Porta ci McWilliamse.
d´Antin - Ducati zatim nema sponzora, ale jako jezdci prichazeji zatim v uvahu Hodgson a Fonsi Nieto.
Proton by chtel oba jezdce podrzet, predevsim oni dva, tedy McWilliams a Nobu Aoki vsak nemaji prilis chuti.
* Hitparada padu v Estorilu
Behem treninku popadali nasledovni jezdci: Dovizioso, Edwards, McWilliams (3x), Davies, Baldolini, Debon, Poggiali (2x), Stoner, Bianco (2x), Barbera, Corsi, M. Kallio (2x), Bayllis, Burns, Praia, Porto, Stigefelt (2x), Gadea (2x), Ortega, Haga, Watz (2x), Smrz (2x), F. Nieto, Elias, V. Kallio (2x), Perugini a Gibernau.
* Nejista budoucnost Molenaarova tymu
Existence tymu Arie Molenaara pro pristi sezonu je nejista. Uz letos to bylo se sponzory (po lonske nevydarene sezone s Haru Aokim) velmi tezke, nakonec vse zachranila Katja Poensgenova se svym sponzorem Dark Dogem. Ten chce take i nadale pro Katju najit misto ve startovni listine 2004 a tak se nabizi nemecky Aprilia - Germany, momentalne jezdici se dvojici Heidoff - Davies.
* Nedovoleny test
Mezi Sachsenringem a Estorilem plati zakaz testu v GP. Jedinou vyjimkou je MotoGP test u nas v Brne. A protoze to porusil italsky jezdec Fabrizio Lai na Malaguti 125 a zucastnil se 31. srpna italskeho mistrovstvi v Mugellu, byl vyloucen z patecniho treninku v Estorilu a potrestan pokutou 3000 svycarskych franku.
* Dva maji jiste tovarni Aprilie
Dve tovarni Aprilie 250 ccm jsou uz pro rok 2004 "zadane". Pojedou je Manuel Poggiali a Randy de Puinet. U Toni Eliase bude spolu rozhodovat sponzor Telefonica. Take Alex de Angelis by chtel zkusit 250 a konecne i tym Sterilgarda chce posadit Vincenta na silnejsi motocykl. Francouzsky exmistr sveta ma ale sanci jezdit i u Jorge Martineza.
* Steve zustava
V nejnizsi tride zustava Steve Jenkner u Exalt-Cycle tymu a stejne jako on, tak i Stefano Perugini a Hector Barbera dostanou tovarni motocykly Aprilia 125 pro pristi rok.
* Zlechcena situace
IRTA je rada, ze nekolik pilotu (resp. staji - tymu) chce prejit z preplnene tridy 125 ccm - vzdyt na startu byva az 39 jezdcu, do vyssi obsahove tridy. A tym Arrie Molenaara zrejme nebude pro pristi rok vubec akceptovan vzhledem k nedostacujicim vysledkum letosni sezony.
* Kalliova diskvalifikace
Ackoliv Mika Kallio dokoncil vlastne zavod jako ctrnacty, byl diskvalifikovan, nebot spolecne s motocyklem a oblecenim vazil o 0,7 kg mene nez je limit 136 kg.
* Lüthi dale na Honde
I v pristim roce se objevi Thomas Lüthi na A - kitove Honde, ackoliv svycarsky importer KTM mel zajem mladeho Svycara posadit prave na tuto znacku. K tomu Daniel Epp.: "Od Hondy dostaneme material, ktery je konkurence schopny a tak Tom muze skoncit mezi 5. az 15. mistem v celkove klasifikaci MS 2004. A o rok pozdeji pojedeme o titul. Do vyssi tridy prestoupi Thomas tehdy, az bude bud tezsi, nebo se stane mistrem sveta !"
* Rakusan v Elitu
Rakousky mladicek Philipp Eitzinger (13 let) pojede uz 28. zari na Hockenheimu finalovy zavod IDM 125 ccm za tym Elit Grand Prix.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist