Bojovná nálada u Ducati

Bossové týmu Ducati Marlboro jsou připravení získat na našem okruhu v Brně pódiové umístnění.

Nedávná Grand Prix Německa ukázala spolehlivou sílu Ducati MotoGP týmu, když australský jezdec Troy Bayliss obsadil třetí pozici, jen jedno místo před svým týmovým kolegou Lorisem Capirossim, jenž dokončil závod na Sachsenringu na čtvrtém místě a to i se zraněním z vysokorychlostního pádu.
Jezdecká dvojice týmu Ducati Marlboro navštívila před závodem na Sachsenringu také náš okruh v Brně, kde absolvovali společně s několika dalšími týmy MotoGP testování s cílem vyzkoušet nové pneumatiky Michelin a získat základní nastavení svých strojů Desmosedici pro nadcházející Grand Prix České Republiky. Svou připravenost na tento závod demonstroval Loris Capirossi časem 1:59,54 a to i přestože během testování nepoužil speciální, měkké pneumatiky, zatímco při svém prvním seznámení s naším okruhem dokázal zajet australský jezdec týmu Troy Bayliss vynikající čas 2:00,98.
“Loris a Troy jezdili při našich brněnských testech velmi rychle,“ říká šéf týmu Ducati Marlboro pan Livio Suppo. “I německá Grand Prix byla pro nás úspěšná, opět jsme potvrdili, že jsme hned po Hondě nejsilnější továrnou, ale stále máme práci ve snaze dosáhnou její úrovně. Podívám li se na našich devět letošních závodů, je sklenice napůl plná a napůl prázdná. Je důležité z které strany se na to podíváte. Jsme spokojení, ale nikdy nemůžeme být spokojení na sto procent, dokud nebudeme nejlepší. Náš stroj je nový, a to tak, že se v každém závodu učíme novým věcem. Najít ve finálních částech několik desetin sekundy je vždy nejtěžší práce, ale je to problém, který nás motivuje, je to výzva a větší motivace.“
Technický šéf týmu Corrado Cecchinelli byl s výsledkem ze Sachsenringu také potěšen, obzvláště, když někteří lidé předpovídali, že tento okruh nebude dobrý pro jejich silný motocykl. “Německá Grand Prix ukázala, že náš motocykl je dobrý všude, nejsou pro nás dobré či špatné okruhy,“ říkal Cecchinelli. “Přesto přijíždíme do Brna v sebejistější náladě než jsme jeli na Sachsenring. Jsem si jistý, že budeme bojovat o pódium. Oba naši jezdci již brněnský okruh znají a máme i dobré základní nastavení. Podle mě je Brno skutečný závodní okruh, kde dobrý motocykl a jezdec můžou jezdit opravdu rychle. Je to plynulý okruh, úplně odlišný od Assenu. Neměli jsme žádný problém při testech běžně jezdit rychle, dokonce jsme nepoužili ani měkké pneumatiky.“

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist