Aprilia: Zakopane problemy

Aprilia zustava také treti rok svého zavodeni s RS3 Cube ve tride MotoGP bez vyrazneho uspechu.

Aprilia: Zakopane problemy
Aprilia: Zakopane problemy
Od mugellske Grand Prix pouzivaji sice Jeremy McWiliams a Shane Byrne nove upravenou trivalcovou Aprilii, ale tyto upravy jsou vice méně kosmetickeho razu: jako napr. uzsi kapotaz.
“Motocykl se nyní lepe vede“, vysvetluje Brit.
Ovšem ani v Riu to nedopadlo v zavode o moc lepe, nejlepsim vysledkem této italske znacky bylo 14.místo.
Pro Jeremy McWilliamse je chovani RS3 Cube opravdu zahadou. „Moje ctyrtaktni vedomosti jsou sice ohraniceny, ale tento motocykl ma par vlastnosti, s kterymi si nevedeli rady ani Nori Haga ci Colin Edwards a které se vlastne pouze dále zakopavaji rok od roku dále pod zem.“, říká jednoznacne veteran motocyklovych silnicnich zavodu.
“Vkladam do kazdeho zavodu vse co umim a je hrozne sklicujici, ze se neposunuji vubec dopredu. Maximalne se dostaneme na kvalifikacni casy roku 2003, a to zdaleka nestaci na to, abychom byli vubec konkurence schopni. Navíc vim, ze tento projekt stoji na velmi vratkych nohou, ale presto je vyvijen na nas velky tlak. Tak například zde v Riu jsem pro trenink obdrzel uplne novou vidlici, a po zavodech zde budeme ještě testovat. Nebo v Assenu jsme měli například jeden motor s 20 PS méně, a to v pripade deste. S novym motocyklem sice vyjedeme ze zatacky rychleji, ale rychlost není ještě vse. Mame sice za sebou uz sedm zavodu, ale problemy se nezlepsily. Když ubereme vpredu vahu, tak delame prilis mnoho Wheelies. A pokud během zavodu ubyde benzin, tak se motocykl neda skoro rovne dirigovat. Skoda, neboť jsem ten poslední zavodnik na svete, který je spokojen se sedmnactymi místy v cili.“, dokoncil svůj monolog jezdec ze Severniho Irska.
Aprilii MotoGP však ocekava ještě něco daleko horsiho. Do konce cervence by se melo rozhodnout, která ze tri nasledujich firem prevezme tovarnu v Noale. Bude to Ducati ?, ci Piaggio ? nebo Bombardier ? V kazdem pripade si nedela Jan Witteveen zadne iluze: „Rozpocet naší staje v kralovske kubature na jeden rok je asi 30 milionu Euro a to si zadny z těchto potencionalnich investoru nemuze dovolit. Vzdyt Ducati ma svůj vlastni tym kubatury MotoGP !, Piaggio nestavi zadne velke motocykly ! a Bombardiera zajima pouze trh v USA a Kanade. A pro soukromy tym typu Jorge „Aspara“ Martineze je tento financni narok dle meho nazoru prilis velky…!“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist