24 hodin Le Mans - závod (2)

Na okruhu Bugatti ve Francii pokračuje slavný závod 24 hodin Le Mans.

24 hodin Le Mans - závod (2)
Boj mezi vedoucími stroji Suzuki GSX-R1000 pokračovala i během nočního závoděni, když tentokráte měli navrch jezdci prvního stroje (Morrison-Dobe Philippe), stroj číslo dvě si však neustále držel bezprostřední odstup. Ovšem v ranních hodinách se stroj #2 dostal do potíží a ztratil zřejmě rozhodujících pět kol. Ve vedení závodu je tak po 18. hodinách Suzuki GSX-R1000 týmu Suzuki Castrol >1 (xxx kol) před stejným strojem stejného týmu ovšem s číslem dvě (- 5 kol).
Třetí místo našlo také již svůj stálý tým, když se ztrátou 13. kolo na vedoucí motocykl jezdí tým #12 Free Bike Performance se strojem Yamaha YZF R7 jenž je zároveň i vedoucím strojem kategorie Superbike. Čtvrté místo prozatím patří #11 Kawasaki Igol / ART se strojem Kawasaki ZX-9R jenž ztrácí o další dvě kola více. Na pátém místě se pohybuje #91 Team Dap Moto se strojem Suzuki GSX-R1000 jenž na vedoucí stroj ztrácí již 18. kol.
Na šestém místě je švýcarský stroj Kawasaki ZX-9R týmu #8 (Bollinger Team Switzerland), sedmý je opět stroj Suzuki GSX-R1000 týmu #45 JLC Moto Ulteamatum. S Yamahou YZF R1 je na osmém místě tým #86 Motostart Racing . Zajímavé je deváté místo, na které se po problémech v úvodu závodu, které pokračovaly i se zahájením noci (po 21. hodině řešil problém s elektroinstalací) dostal tým GMT94 jenž po svých prvních problémech propadl na konec startovního pole. Poslední místo v první desítce prozatím obsadil tým #38 LMJ Endurance Moto38.
Při pohledu do pořadí v průběžné výsledkové listině mě zaujal především špatný výkon strojů Honda, z kterých je na nejlepším místě (12. místo) stroj CBR 954RR Fireblade týmu #6 National Motos, jenž na vedoucí Suzuki ztrácí propastných 33 kol. Naopak potěšující pohled je na nám známou trojici polských jezdců Kedzior-Badziak-Szkopek, která se svým týmem #40 Poland Position je na solidním 15. místě.
V noci došlo také k několika vážnějším haváriím, při kterých se zranili někteří jezdci. Bezpečnostní auto tak muselo například poprvé zpomalit jezdce ve 20:27 hodin kvůli pádu německého jezdce Klause Schutze jenž byl následně transportován do nemocnice nebo například ve 2:23 kvůli havárii Emmanuela Müllera. Všechny pády se však podle zpráv z okruhu Bugatti obešly naštěstí bez vážnějších zranění. Po uzávěrce článku: tým GMT94 po havárii opět klesá ve výsledkové listině - nyní je již desátý!

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist