VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Belgarda (34) napsal 10.07.2018 v 17:37+3

Zakážeme nebo omezíme koupání a plavání...
Najděte si statistiku kolik lidí se ročně u nás utopí .
Berte to s nadhledem a trochou nadsázky ...

1100Virago (3052) napsal 10.07.2018 v 12:28+1

Ještě něco k Dunlopovu úmrtí
https://www.motorkari.cz/tema/?t=206003
Nebyla to jeho chyba, doplatil na technickou závadu Jako kdysi třeba Martin Loicht. S tím sebelepší jezdec nenadělá nic .-(

IvanDvoutakťák (5070) napsal 10.07.2018 v 08:21+1

Především ta zmínka o hyenismu většiny médií je trefná
Nejde mně to z huby lehko, ale drsných argumentů zde už padlo dost,
takže připomenu, že dnes a denně umírá v osobních autech někdy
i více nevinných lidí včetně dětí z jejich osádek a tato doprava není
ani sportem ani ve většině případů profesí.
Na motocyklu mimo okruhy ojediněle zahyne řidič i spolujezdec
a při naprosté většině střetů motocyklu s osobním autem nedojde
k úmrtí někoho ve voze.

KARING (245) napsal 10.07.2018 v 01:00+2

AliFZF 1000 - Měl bys napsat, že proti minulým letům umírá dnes daleko méně závodníků ovšem daleko víc se to mediálně řeší... O závodech se skoro nepíše, ale pokud jde o smrtelný úraz, hned se novinářští supové objeví a jak oni tak i některé televize to dlouze řeší a přetřásají...Prostě honí senzace podobně jako televizní noviny, kde je to samá vražda. zabití autohavárie, požáry a jiná neštěstí. Závody nejsou každý rok zaplacené mnoha životy jak píšeš, ale smrtelných nehod je v porovnání kolik se závodů jede velmi málo! Smrt je opravdu vysoká cena, ale ti co to jezdí riziko znají nejlépe a jdou do toho dobrovolně! Nakonec se dost lidí zabije i při cyklistice...

kp5 (130) napsal 09.07.2018 v 18:28

Ali: Si u mňa človek a rozumiem Ti...

JEFFzx13 (489) napsal 09.07.2018 v 18:28+1

AliFZS1000 (21) napsal 09.07.2018 v 17:10-2+1

Karing...jak jsem psal, nemusí se mnou každý souhlasit, ale to, že v minulosti jezdci taky umírali pro mne a jejich rodiny není tak úplně argument, který by pokračování v podobné činnosti ospravedlňoval. A na té bezvadně zabezpečené trati v Hořicích umřel kamarád, který rozhodně žádný břídil nebyl. Podívaná je to fascinující, ale každý rok zaplacená mnoha životy a to i těch nejlepších. Podle mne je cena za tyto závody příliš vysoká.

utero (44) napsal 09.07.2018 v 16:50

KARING- není to vše jen o zatáčkách!!

KARING (245) napsal 09.07.2018 v 12:10+2

Utero - Proč by litry a šestky do Hořic nepatřily? V zatáčkách to většina nižších tříd nejede o nic pomaleji, jenom jsou o trochu pomalejší na rovinkách! Maléry se stávají ve všech třídách!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 09.07.2018 v 08:54

Těžko by došlo k nějaké shodě na tom, jaký maximální výkon a které
obsahové třídy na přírodních okruzích "nechat" jezdit . Pak to ještě
rozlišit která trať je rychlejší, lépe zabezpečitelná, s kvalitnějším povrchem ?
Tuším že britská hvězda (Skot!) Steve Hislop vzpomínal na jeho urputné
souboje ve třídách 250/350 - 2T s Carlem Fogartym na TT a dalších
britských okruzích a nezapoměl zmínit, že nejvíce tragických havárií se
stávalo právě v těchto kubaturách, kde nerozhodovaly ani tak maximálky,
jako "tahání" v rychlých zatáčkách, kde se dalo (a dá dodnes!) na čase
ztratit nejvíc ...

utero (44) napsal 09.07.2018 v 07:20+1

Podle mého zrovna šestky a litry do Hořic už prostě moc nepatří!!

KARING (245) napsal 09.07.2018 v 01:32+1

AliFZS1000 - Moc s tebou nesouhlasím, podívej se, třeba na You tube na jakých okruzích a površích se dříve jezdilo třeba MS a už tenkrát před 50 - 60 lety nebyly motorky nijak pomalé jezdily okolo 200 km/h a víc! Okruhy byly proti dnešním naprosto nezabezpečené sem tam nějaký balík slámy a to bylo vše.. Patníky a sloupy se taky neřešily, hlavně při menších závodech prostě se jezdilo na doraz po dlažbě mezi domy, případně mezi stromy pokud trať vedla lesem! Tehdejší motorky, rámy a pneumatiky se s dnešními nedají vůbec srovnat! Dnešní zabezpečení trati třeba v Hořicích je vynikající na rozdíl třeba v Irsku, kde si s tím zřejmě nelámou hlavu a dost se to podobá tratím z padesátých let! Pokud se podíváš do starých novin a archívů tak se těch jezdců v minulosti zabilo hodně a dokonce jeden bývalý jezdec 70 -80 let jednou psal, že nebyl jeden čas měsíc, kdy aspoň 2-3 x nestáli někomu z kolegů jezdců u truhly...
Taky jsem nepochopil, jaká omezení nebo restrikce máš na mysli? Jezdit to s 20 koňovými motorkami? Jezdci obvykle vědí, co si mohou dovolit a většina si drží několika procentní rezervu a zase tolik smrtelných úrazů proti 50 - 70 letům není! Závody jsou nebezpečný sport a nikdy bezpečné ani na motodromu nebudou! Každý ví do čeho jde a rizika si musí zvážit sám!

KARING (245) napsal 09.07.2018 v 01:00

Kp5 - Tak já si myslím, že zrušit závody na přírodních okruzích je nesmysl, jezdily se a budou se jezdit... Je to parádní podívaná a ti co to jezdí, vědí do čeho jdou!

kp5 (130) napsal 08.07.2018 v 22:48

Senna: ...lidí je na světe jak... Tebe podobných mi dalo kúsok dole 15 mínusov...Ani sa nedivím...

AliFZS1000 (21) napsal 08.07.2018 v 22:24+2

Hodně z vás se mnou nebude souhlasit, ale já road racing vidím takhle. V době, kdy většina těchto závodů vznikla, byly zcela jiné výkony motorek. Můžete mi oponovat, že dnes je i úplně jiná technika, ale stačí se podívat k nám. Můj dlouholetý kamarád v Hořicích při svém posledním závodu dojel svou životní pouť a zůstal po něm malý kluk bez táty. Souhlasím s tím, že výkony těch, co tyhle závody jezdí jsou obdivuhodné, stejně tak jejich schopnosti...ale myslím, že vzhledem k tratím současná technika již překonává schopnosti i těch nejleších...Ano, je pravda, že do toho jdou dobrovolně, nikdo je nenutí, ale domnívám se, že míra rizika je nepřiměřeně vysoká a počet obětí tomu napovídá. Netvrdím, že by se tento typ závodů měl zrušit, ale otázkou je, zda by nebylo na místě omezit výkon nebo provést nějaké jiné restrikce...Držím palce všem, kteří tyto závody jezdí a doufám, že jejich jméno nebude jedno z dalších. Jak trefně už někdo poznamenal, v okamžiku, kdy je tady i rodina, musí se přemýšlet trochu jinak a zvážit, zda riziko není neadekvátně vysoké. Kolama dolů...

crxjet (258) napsal 08.07.2018 v 21:46

Kurva neeeeeeeeeeeeee

RUTAN (-2) napsal 08.07.2018 v 20:35-1

temná stránka road racingu... uděláš chybu = umřeš :( není co obdivovat..
RIP

Brutto (25) napsal 08.07.2018 v 18:18+1

Ty wole. Mam kus jeho kombinezy ( suzu tyco) na klucoch od moto, este z jeho prezentacie filmu On the Road vo 4SR c Prahe 2014; taky plachy chalan; este som mu pri podavani ruky prial vela stastia ( asi malo) R.I.P. ps: jeho bracho by sa nato mal vy...t

dejf. (1341) napsal 08.07.2018 v 13:10

no do hajzlu

genetik (45) napsal 08.07.2018 v 12:42+1

A navíc se včera zřítil a zabil ve vrtulníku Marian Troliga

Skrunch (1403) napsal 08.07.2018 v 12:27+3

Hodně smutná zpráva . Avšak i tohle přináší tento sport. Ti kluci si jdou stoupnout na startovní rošt z vlastního rozhodnutí, protože je to baví, je to jejich koníček ba doknce i práce... stojí na startu s plným vědomím co se může stát, ačkoli si to nikdo z nich nepřipouští. A pokud má někdo dojem, že je to hazardní sport..podívejte se třeba na naše silnice, to je teprve hazard se životem!
Čest jeho památce a road-racingu zdar.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 08.07.2018 v 12:27+1

Britští okruháři prostě na těchto krátkých (a úzkých !) tratích v Irsku jezdí od svých
začátků, kdy ta obrovská rizika přijali

Např. klesání ve Scarborough ...


Skerries - Gillies Leap ...


Skerries - exit of Sam´s tunnell ...


Skerries - diváci ...


Pro "angličtináře" i něco víc o okruhu ve Skerries ...


Michal INDI Dokoupil Skerries 100 jel a uměl by vyprávět ...

Grimpo (11) napsal 08.07.2018 v 12:06

Táta, strejda...teď Will! Doufám, že Michael to dojezdí. Čest jeho památce...

Ozzy67 (1) napsal 08.07.2018 v 10:45

Je to prostě pech, ale dělal to co uměl nejlépe a stalo se mu to osudným ... R.I.P. William ...

Nagash (382) napsal 08.07.2018 v 10:42

Myslel jsem, ze William a Michael to dojezdi az do duchodu po tom co v rodine bylo. Velky šok...

mike.46 (604) napsal 08.07.2018 v 10:13

To je hodně smutné. Čest jeho památce.

Rado_ (555) napsal 08.07.2018 v 10:11+6

kp5 > nebezpeční jsou jedinci, kteří umí jen zakazovat a rušit

PinkPanther (844) napsal 08.07.2018 v 09:43+1


Asi by tihle borci měli zvážit během aktivní kariéry zakládání rodin.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 08.07.2018 v 09:42

Správnej "kluk", když si vzpomeneme např. na jeho promo
při rozjezdu firmy 4SR ...

BroncekŠvoncek (41) napsal 08.07.2018 v 09:25

Hodně smutné

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist