TT 2017 – Senior TT vyhrál Dunlop, Hutchinson je zraněný

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BlackDevil (958) napsal 11.06.2017 v 21:39

Ivane skoda debaty.
Nevim jestli chápeš správně psaný text.
99% kamionů jede vsude kde můžou 90.
To je realita a obecně i Policii respektovaný fakt.
To že z kopce to prostě pustí na 100, max 110 na cca 15-25 sekund je normální realita která je běžná v celé evropě krom Německých Bundes srasse kde je policií tolerovano cca 69.
Jestli tvůj kamarad a profesionální řidič se cítí ohrožen kamionem co jede konstantní rychlosti 100-110 km/h, mel mu buď debilovi uhnout, odbočit, pribrzdit kde se dá, nechat predjet a jet dál, popřípadě zavolat Policajty a nahlasit ho.
Určitě ne ho úmyslně brzdit a školit z rychlostnich limitů. To se děje běžně na cestach a je to všeobecně nešvar lidí v osobacich jak vůči kamionum, tak i motorkam a i osobnim autům.
To neni soud z mé strany tveho kamaráda, ja nevim jak se zachoval, ale konstatování jak by se lidi meli chovat na komunikacich.
Věř že když spominas nehody kamionů tak ano hovada jsou i mezi námi ale vetsinou se stanou při nepozornosti nebo aroganci řidičů osobaků, kteří i v zúžení kde je 80 ackoli jedu 85 me za kazdou cenu musi předjet... to je běžná realita a jestli neveris tak si do zúžení na Di nekam sedni a pocitej a pocitej... budou to stovky až tisíce takovych neukaznenych řidičů na kazdem zúžení denně.
Potom tam nemaji vzniknout nehody a následné kolony...
Tohle rozebírat je takhle úplně zbytečné, protože i ten co tady vypisuje jak to a to je špatně, stejně letí potom v takové situaci jako debil.
Já mám kameru a zapinam pred kazdym zúžením a místy kde jsou, problémy... by ses divil co lidi dokážou za zvěrstva a jak v tech kamionech ti kluci musi mit nervy jak lana, protože to tam pustit a srât na ty okolo co nemaji pud sebezachovy když se pred ty Trucky musi nacpat, tak má každý druhý na krku mrtvého. Mi se stane hovno když nedobrzdim nebo se mi tam na poslední chvili nekdo nacpe a mysli si ze je nesmrtelný, ale jeho to vetsinou velice rychle v takové situaci přejde.
Pred tydnem jsem viděl v německu úplně zdevastovane BMW z boku a chvala bohu se ridici nic nestalo, jen jaksi tam vletěl metr před uzavřením přípojného pruhu před Truck a smazlo ho to o svodidla... chudák se jenom posral...
Byl jsem namístě a tahal ho ven... bL bledý jak stěna, posrany a furt něco drmolil. Kluk tam mel 24 tun a tlacil ho mezi svodidlama a predkem trucku asi 20 metrů než zastavil... myslim že ten už pred nebo vedle kamionu v zúžení nikdy nevjede.
To jen konstatuji... lidi se chovaji kolikrat jak zvěř a nemaji vubec šajn co se může stat a účtu k druhemu životu.
Ja když jedu na moto jako cely tenhle vikend si vzdy rikam, vse jen ne trefit v nepravý cas na debila.
A je jedno v cem jede... každý takový je tvuj potencialni vrah...

martin1 (658) napsal 11.06.2017 v 20:07

taky jsem to řešil s kamionákem, nevěříl, že mně hrnou když vezu auto na vleku a mám sypat 80 a sypu110 a je na mně nalepen, jet 80 tak mně asi vyhrne ven, všichni řidiči čehokoli jsou lidi ted jde jen o to kdo má kolik rozumu.nebo jedu na motorce dojedu kolna tuning TDI a zahulí se z laufu a maník si to chce rozdat

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2017 v 18:29

Opravdu nemá smysl, ztrácet tady čas popisováním faktů, co se na českých silnicích
DĚJE , t.j. že prakticky každé ranní zprávy (zelená vlna) začínají havárkou právě kamionů .
Svižně jsi zařadil mého kamaráda, profesionálního řidiče, mezi "kloboukáře"
a nepřečetl si, že dotyčný tam kde měl jet max. 90, jel přes 110 a stejně měl kamiony
neustále na svém zadním nárazníku . Dotyční řidiči asi předpokládali, že v noci neplatí
ta denní omezení rychlostí .

BlackDevil (958) napsal 11.06.2017 v 17:24

Ivane, tak jak to tu popisuješ o těch kamionech a 120km/h, přesně tak vznikají fámy a pěstuje se nevraživost mezi jednotlivými skupinami řidičů podle toho co řídí a jak to umí.
Jen motorkař nebo plechovkar s papíry na všechno a zkusenostma na Trucku vi že takové pohadky jako tyto jsou to hovadina !
Truck má cejchovaný tachometr spojený s tachgrafem.
ČILI :
1) pokud je nastaven správně a to je 99% případů tak 90 je opravdu 90 vetsinou o malinko míň.
Vsechny osobáky mají 90 nastaveno na tachometru nastavenou na 85, taky nekdy míň.
Tady vzniká dojem obyčejných uprdenych plechovkařů kteří si ani v obecnich radarech s displejem nevsimnou rozdilu, že oni jedou přece 90 a Truck je neustále tlačí pred sebou.
2) Pro řidiče Tracku je opruz neustále brzdit z kopce a opotrebovabat brzdy,navic když to motorová brzda nezvladne dolů v 90, 80km/h.
Potom to prostě pustí a po dobu max 30 sekund, vic tachograf nedovoli a zapíše vyšší rychlost na kartu řidiče. Za což hrozi kdykoli potom pokuta.
120 je utopie... to se podaří jen když je aspoň kilak kopec a máš naloženo 24t. Taky je to o držku, cokoli se stát, tak si placek.
3) to že někteří plechvkari jezdí tak ze jsou nebezpeční sami sobě a pri 80 maji v ocich smrt z té rychlosti, nedokáží držet svižný cestovni limit většiny řidičů je další fakt.
Pak je tu pár jedinců co vědomě prudí a zdržují když oni mají čas a vytvari na cestách největší problemy...
Tolik ke kamionum... zařaď si kamaráda kam je libo, ale když ho pořád dojížděl kamion, tak buď je to ten, nebo ten typ řidiče, ovsem vyjezdeny a svižně ajezdící řidič to asi nebude..

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2017 v 12:17

Georg2 (0) napsal 11.06.2017 v 10:47

Ale jo tak neříkám zě to někdo nemá vypnutý, ale pohybuju se mezi nima každej den myslim že je to dost zveličený (prostě pro většinu je každej kamionák prase stejně jako pro většinu plechovkářů motorkáři) Du ladit Moto3

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2017 v 10:27

Georgu, Tobě mohu věřit, ale se zmíněným kamarádem se znám skoro 40 let ( ... )
Navíc po českých silnicích přece nejezdí jen české kamiony ... !

Georg2 (0) napsal 11.06.2017 v 10:15

dvoutakták-Jsem motorkář a taky kamionák ,nesmíš Ivane věřit všemu co ti kdo nakuká dneska už maj všechny nákladáky omezovač na 90km/h.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2017 v 10:09

... dojíždělY ...

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.06.2017 v 21:09

"Pomalu" se dá jezdit na čemkoli, Spinksi, dnešní elektronika to dovoluje, ALE
pokud si kdokoliv (z nás / Vás, dnešních hobíků) bude chtít cokoliv "dokazovat",
aniž k těm 200PS dospěl aspoň třemi stupni zkušeností (a ještě nejlíp na okru-
zích při mnoha agenturních akcích), ve dnešním provozu na silnicích to nejspíš
špatně dopadne Ani v nejmenším totiž NELZE předpokládat, či dokonce
spoléhat, na zkušenost a vyježděnost "plechovkářů" No a kamionáři, to je
"kapitola" sama pro sebe ! Kamarád mně popsal, jak se doslova bál při noční
jízdě autem silnicí "smrti" od Svitav na Brno, kdy měl neustále nějakýho
magora s kamionem na zadním nárazníku, blikajícího dálkovými světly, kterýmu
nestačilo ani málem 120 km/ hod, při kterých ho kamiony dojížděli ...

gresini (4459) napsal 10.06.2017 v 20:02

Ivane - Spinks mi téměř četl myšlenky a byl rychlejší - to víš ,je mladej - líp bych to nenapsal

Spinks (34) napsal 10.06.2017 v 19:54

Ivane - je to tam, já myslím,že radost a velká!! Přeji Ti to Jinak nové GSXR 1000 - 2017 - 202 koní pro normální smrtelníky ,ale to asi víš??!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.06.2017 v 10:20

Saiger "jen" znovu dokázal, jaká je třída

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.06.2017 v 10:16

Kamil - další "bronz", to hovoří za všechno
Hutchi vyhrál STK a v závěrečné Senior třídě "chyboval" i on ...
No a "divočák" Majkl to nakonec na Suzuki (!) přece jen "dal"

Skrunch (1403) napsal 10.06.2017 v 08:12

Kamil velice slušně




TOPlist