Isle of Man - Středa

Dneska musím napsat zprávu pouze z půlky dne, protože jsme se vyhrabali z pelechu já o půl dvanácté a kluci až ve čtvrt na dvě. Faktem ale je, že chodíme spávat hodně pozdě, protože je tady hodně dlouho světlo a taky tím, že kvalifikace se jezdí až večer.

Jako první věc se po jídle pouštíme do přezouvání a tak zkoušíme overaly, které jsou pak na pit lane pro mechaniky povinné. Nezapomínáme také kontrolovat Vaše vzkazy, protože jsou pro nás tady hodně důležité.
Odpoledne se za námi zastavili první Češi, kteří ráno připluli trajektem a se kterými se známe už z Hořic. Neodpustili jsme si předat dárky od dětí, se kterými se všichni obdarovaní pro ně na oplátku vyfotí. Zastavila se tu také Jenny, maršálka na trati, s malou dcerou Isabel, která nás pak ještě pozdě večer překvapila znovu, když nám donesla 250 liber jako podporu! S Indiánem jsme oba stáli tak překvapení, že si nejsem jistá, jestli jsme poděkovali dostatečně. Má prý v ČR přátele, kteří u ní dva roky bydleli a od té doby má k Čechům vřelý vztah a když se dozveděla, že tu někdo z ČR bude závodit, musela se za námi ihned přijít podívat. V sobotu jsme pozvaní na „grilovačku“ k ní domů, takže se už všichni moc těšíme.
Na přejímce nám zase dělali problémy se zadním kolem, kdy se jim zdála velká vůle (asi čtvrt milimetru). Komisař si zabrzdil přední (!) brzdu a začal škubat zadním kolem. Takhle se tam vystřídalo asi pět komisařů, ale tomu jednomu se to prostě „nezdálo“ a tak to máme dát do zítra do pořádku. No nevím, jak chce dokázat, aby to kolo bylo absolutně bez vůle, ale v tuto chvíli s tím prostě nic dělat nebudeme. Uvidíme zítra, jestli projdeme, jinak budeme muset měnit kola, které už máme nachystané díky firmě Marimoto.
Čas do kvalifikací, tedy do 18:20, velice rychle utekl, a tak se jen Michal lehce rozcvičil bez i s kombinézou a pak jsme se vypravili na start. Komentátory z rádia pobavil nejvíce tím, když si nesl židličku a prohlásil, že jde na ryby a v Creg-ny-baa se zastaví na pivo.
Farquhar už na nás mával přes zídku s deštníkem v ruce, když stál mezi třiceti prvními motorkami na startu.
První kolo si Indián v klidu zapracoval nové pneu a zajel čas 20:23. Druhé kolo už přilítl s časem 20:03 a to bohužel kvůli tomu, že byla na Sulby stright těžká havárie a tři posty máršalů mávaly žlutými. Po dvou kolech se tedy zastavil dotankovat a vyrazil znovu. Zajel si další dvě kolečka a druhé v čase 19:39! Takže další obrovské zlepšení. Máme odjeto šest kol, tedy plnou kvalifikaci, zlepšení času se také podařilo, takže to co jsme dnes chtěli se zdařilo.
Ihned po návratu do depa se za námi zastavil mechanik z Bituba a přišel si pro přední vidle, aby je zkontroloval. Za dvě hodiny se vrací i s vidlemi a bereme si navzájem na sebe kontakty, pro konzultaci na další závody. Byl rád za naše výsledky a donesl nám i pár Indiánových fotografií. Zítra by snad ještě mělo být slušné počasí a pak je na radaru ochlazení a v sobotu déšť, tak držte pěsti, aby se vše dařilo jako dosud a časy šly stále dolů!
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist