VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 02.10.2010 v 01:05

Akro, myslím že se fakt nikdy neshodnem. Ty bereš v potaz jen to, že za to zodpovídá. Já beru v potaz to, kdo za to doopravdy může. Což snad z 90% Ezpeleta určitě nikdy. Už jen proto, že v technických věcech (s kterýma jsou největší problémy) rozhoduje MSMA. Tzn. jeho názor má stejnou váhu jako tvůj...žádnou

AKRO (-498) napsal 01.10.2010 v 21:49

Desmo69 - Asi budu mít pravdu! Skočilo mi to tam 2x během 8 minut!

AKRO (-498) napsal 01.10.2010 v 21:13

Desmo69 - Jenže tady nejde o ožralého řídiče, co způsobí nehodu! Ani o škodu v práci! Tady jde o rozhodování o technice a všeho kolem závodů! A tady je SPZka nejen šéf, ale jak říkáš spolurozhoduje prakticky o všem! Proto taky za vše, co je špatně může jen on! Je šéf a padá to jen na něho!

AKRO (-498) napsal 01.10.2010 v 21:05

Desmo69 - Jenže tady nejde o ožralého řídiče, co způsobí nehodu! Ani o škodu v práci! Tady jde o rozhodování o technice a všeho kolem závodů! A tady je SPZka nejen šéf, ale jak říkáš spolurozhoduje prakticky o všem! Proto taky za vše, co je špatně může jen on! Je šéf a padá to jen na něho!

desmo69 (638) napsal 01.10.2010 v 14:20

Zodpovědnost samozřejmě nese, jenže každý rozumný člověk ví, že to čistě jeho chyba není. Pokud já udělám v práci škodu za půl milionu, tak zodpovědnost sice je na nadřízeným, i ten to bude vysvětlovat majiteli. Ale jeho chyba to není, chyba to je moje že jsem něco zprasil. Takže trochu rozumu do toho vnes, ne jen nějaký demagogický myšlení, že za vše může nadřízenej Pokud profesionální řidič vletí ožralej na zastávku plnou lidí, tak by měli odsoudit i jeho ředitele? Taky mu budeš nadávat že je blb? Bude třeba nést zodpovědnost, že zaměstnal alkoholika atd. atd. atd. ale ten jednotlivý špatný čin není jeho chyba.
Takže jak může být Ezpeleta blb, když něco podělali jeho podřízení?

koolja (134) napsal 01.10.2010 v 00:11

mamba54:k hospitality jsou jeste prisnejsi kriteria

AKRO (-498) napsal 30.09.2010 v 22:53

V našem státě to tak ovšem není! U nás ministři, manažéři firem a bank a ředitelé za nic nemůžou a žádnou zodpovědnost nenesou!

AKRO (-498) napsal 30.09.2010 v 22:49

Desmo69 - Já nemám z Ezpelety fóbii! Jsem jen toho názoru, že pokud je něco špatně, je to vina šéfa a velitele! A že těch chyb a špatných rozhodnutí je!

mamba54 (1340) napsal 30.09.2010 v 22:33

No a ještě k hospitality.Už letos platí nařízení, že týmy, které mají jen jednoho jezdce, [hlavně ve 125 a moto2] nemohou mít v paddocku své vlastní hospitality a musejí se sdružovat do společných s jinými týmy.

Marex (2570) napsal 30.09.2010 v 22:09

Jak to tak pozoruji, zdají se být pojízdné příbytky jezdců GP pro diskutující zajímavější, než-li dění při závodech např. WSBK. I to o něčem svědčí. (a teď si to každý můžete přebrat po svém...kdo mě trošku zná, pochopí, jak to celé myslím).

PityGPX (949) napsal 30.09.2010 v 19:06

joo a ještě při gp jsou tam redbully tak i možná motorhomy red bullů tam jsou takže opravdu jezdců je fakt milion.

PityGPX (949) napsal 30.09.2010 v 19:05

ale viděl jsi, jak jsou natěsnané na sobě a kde až některé parkují??! // tak upřímně to jak parkují motorhomy obyč. člověk co sleduje závody v TV vidět nemůže. Ba dokonce ani obyč. navštěvník brněnské GP. To může vidět ten, kdo chodí deno denně při GP do paddocku a všimne si jak to je s těmi motorhomami. U SBK během víkendu, pokud mate gold kartu, tak do camp arei nemůžete, tam to chrání securitaci ale přes plot je pěkně vidět jak ty motorhomy jsou a řek bych že sbk a mgp to maj stejné, tzn jeden vedle druhého. Max. rossíkův motorhom je hodně odlišný, nejvíc luxus ale opravdu tohle téma, "vidět motorhomy" o tom tady můžeme diskutovat já, desmo, chelman pokud byl v paddocku při gp/sbk a možná akro pokud tedy on byl loni při GP taktéž v paddocku a zná tu oblast tohle ani tv kamera nezabírá (camp areu). A je to pravda, pokud bude milion tymů v mt1 a v mt3 tak už by se tam další motorhomy nevešly. Na druhou stranu, wsbk ma v evropě 4 kategorie (sbk, wss, stocky 1000, 600) a tam nevím jak to je, je možné že tam ti klučinové z 600 ani na okruhu nebydlí a bydlí přímo v hotelích ?

desmo69 (638) napsal 30.09.2010 v 18:45

A s tou USA. Myslím že i letos to tak Ezpeleta chtěl, resp. chtěl to tak vždycky, ale v USA na to maj jiný názor, protože chcou mít mezi závodama nějakou pauzu. Nedal bych za to ruku do ohňa, ale mám hodně velký tušení, že jsem o tom už někde četl. Takže Akro, další, jedna z mnoha věcí, za kterou neprávem obviňuješ Ezpeletu

desmo69 (638) napsal 30.09.2010 v 18:43

Chelman, přesně tak. Není jediný slovo, s kterým by se nedalo souhlasit Akro má na Ezpeletu fóbii, všude kde je nějaký problém, má v tom prsty Ezpeleta. To, že tam je dalších xx lidí z xx organizací a s xx požadavkama a xx názorama, to už pana Akra nezajímá

AKRO (-498) napsal 30.09.2010 v 13:23

Chelman - Tak je to tvůj názor, já mám jiný!

Chelman (0) napsal 30.09.2010 v 13:20

AKRO: Ano, ale to musí podpořit ostatní organizace! A ano, máš pravdu i v tom, že se zatím všechny motorhomy na jednotlivé okruhy vešly, ale viděl jsi, jak jsou natěsnané na sobě a kde až některé parkují??!

Příští rok možná těch jezdců bude méně, ale v roce 2012, s příchodem Moto3 a Moto1, určitě naroste počet nejenom týmu, ale také i dříve zmiňovaných motorhomů. Proto se toto rozhodnutí nebo spíše tento návrh týká hlavně budoucích let.

A možná je Ezpeleta blb, ale pořád odvádí lepší práci, než například Flamini.

AKRO (-498) napsal 30.09.2010 v 13:13

Chelman - Jasně je psáno, že je to rozhodnutí DORNY! Jinak je zajímavé, že se tam ty kamiony zatím vždy vešly! Navíc to vypadá, že příští rok bude těch jezdců méně! A SPZka blb je!

PityGPX (949) napsal 30.09.2010 v 08:47

Chelman: jinak, škoda že nevíme kt. jezdci upřednostnují hotel před motorhomem. Ono to zas takové výhody nema, motorhom je pohodlny, postel jako postel, mate to v paddocku, z hotelu musíte kvůli cestě na okruh dřív stávat a navíc jdete přes veřejnost kde můžou jezdce zastavit fanoušci ve městě atd :) ale zas to aspon není stereotyp, jezdci od CT večera do NE večer jsou vlastně jen na jednom místě, pokud bydlí v motorhomu a nemůžou se tak podívat do města, pokoud nepočítám CT akce např. v Brně. Ve F1 jsou též motorhomy, jinak jedna zajímavost, to, jak jsou seřazeny motorhomy v paddocku, tzn kdo ma motorhom vedle koho atd určuje irta na tři závody dopředu, takže to, že letos v brně stály motorhomy Lukáše P. a Karla Ab. nebylo kvůli tomu že si jej tam postavili schválně ale na základě irty. To byl dobrej pohled vidět motorhomy 52 a 17 vedle sebe!

Chelman (0) napsal 30.09.2010 v 00:12

Není to ani tak o penězích celkově, ale hlavně o tom, že na okruhu není místo. S příchodem Moto2, ve kterých startuje cca 40 jezdců, se motorhomy na jednotlivé okruhy prostě nevejdou, takže je toto poměrně rozumné řešení.

Navíc, v dnešní době už všichni pracovníci jednotlivých týmů a i někteří jezdci tráví noci na hotelech namísto v motorhomech.

to AKRO: Laskavě pochop, že rozhodnutí týkající se MotoGP nevydává pouze Ezpeleta, ale komise Velkých cen, do které patří nejenom Dorna, ale také IRTA, MSMA a FIM, tak si toho svého SPZblba nechel příště laskavě pro sebe.

A ještě jedna věc, která v diskuzi zazněla. Sám Ezpeleta prohlásil, že chce, aby se od roku 2012 konaly závody v USA po sobě.

desmo69 (638) napsal 30.09.2010 v 00:00

Pepe14, tak ty se protři celej, protože jakou souvislost s tímto článkem má gigantičnost motogp hospitality? Prostě 125ccm a moto2 týmů hospitality nejsou žádný gigantický záležitosti. Motogp má hospitality na sakra jiné úrovni, jenže to nemá s tímto článkem a už vůbec ne s tímto problémem a pravidlem, nic společnýho..takže kdo si pak má co a kde protírat

JP (206) napsal 29.09.2010 v 22:17

Tohle je fakt výmysl duševně nemocného člověka, ještě určovat kdo a kde může milostivě spát .

JollyJoker (1004) napsal 29.09.2010 v 21:49

Dorna se chová jak ČEZ nebo RWE. Zdraží ti elektriku, plyn a pak dělá drahé kampaně na to,jak máš ušetřit (odsuň si gauč od topení,odmraž si mražák apod. ) ať máš na jejich zvyšující se poplatky...

Marex (2570) napsal 29.09.2010 v 21:46

Takže Vale, Kejsí, Pedro, Kotrbová a spol! Půjdeme nižším třídám příkladem. Spacáky, karimatky a pro případ deště plachtu s okama, natáhnout mezi biky a dobrou.

mamba54 (1340) napsal 29.09.2010 v 21:42

To Pity 11:54 No pokud vím, tak hodně mechaniků, zvlášť nižších tříd přespává v depu v přepravních kamionech na palandách, nacpaní jak sardinky. Pracují kolikrát dlouho do noci a začínají brzy ráno, tak cesta na hotel a zpět by byla ztáta času, nehledě k cenám za hotelové ubytování.

Pepe14 (13) napsal 29.09.2010 v 21:21

desmo96: protři si oči a čti znova. Psal jsem o hospitality nebo o hospitality 125 a Moto2?

joone (129) napsal 29.09.2010 v 21:03

kdyby to bylo kvůli místu, na každého jezdce podle kubatury přidělí týmům určité m2 a nechají na týmech jak si tu svoji plochu použijí. Kdyby měli tolik starostí o náklady jezdců, Talma by nemusel mít vlastní rozum, aby přišel na úžasnou věc, že prodejem svého obytňáku získá chechtáky na dojetí sezóny, ale počkal by, až mu to kluci nařídí. Ale je to všude, vydojit z každého co se dá a jak se dá

AKRO (-498) napsal 29.09.2010 v 20:59

Tady se ukazuje, jaký jsou pro DORNU a spol, ostatní kubatury mimo MGP plebs!

AKRO (-498) napsal 29.09.2010 v 20:57

Desmo6í - Ono je to postavené tak, aby se jezdcům 125 a MOTO 2, údajně ušetřily náklady s placením za kamion. Je tedy legrace, že pořadatel /nebo Dorna/ vyžaduje poplatky i za to, že jezdci, kteří přijeli závodit si na parkoviště postaví obytný kamion. Docela děs! A nenažranost!

majco46 (19) napsal 29.09.2010 v 20:52

Treba rozdelit aj WC na 125,Moto2 a MotoGP.Nemoze predsa niekto z nizsej kubatury pouzivat rovnaku toaletu ako jazdci MotoGP.

desmo69 (638) napsal 29.09.2010 v 19:27

Pepe14, tak že by hospitality týmů třídy 125ccm a moto2 byly gigantických rozměrů, se mě fakt nezdá To s těma penězama atd. bude beztak jen nějaká zástěrka pro to, aby jim na plnou hubu nemuseli říkat, že zavazijou Ten paddock je absolutně plnej motorhomů, jeden vedle druhýho, jen metr místo na schody a hned tam stojí druhej. Prostě horší jak karavanový městečko. A to bylo v Brně, kde je ten paddock vcelku velkej. Co teprv Sachs atd...Takže sice drsnej krok, ale z určitýho úhlu pohledu se dá pochopit...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist