Zítra uvidíme jak jsou na tom ostatní, říká Rossi

U Yamahy si druhý den IRTA testu prohodili tovární jezdci pozice ve výsledkové listině a tentokrát byl na tom lépe Jorge Lorenzo, jehož už tolik netrápil posun času a druhý den zajel své maximum na 1'59,902 sekundy, což stačilo na druhé místo jen 0,058 sekundy za Márquezem. Valentino Rossi zaměřil pozornost na testování nových komponentů včetně aktualizované převodovky a jeho výkon 2'00,308 sekundy mu stačil na šestou pozici výsledkové listiny.

S pondělním výkonem nebyl Jorge Lorenzo vůbec spokojený, takže o to víc mohl být rád za výkon, který předvedl v úterý, protože ten mu málem stačil na první pozici. Kluzké podmínky na trati už jezdci z Mallorky nečinily takové problémy a na jeho výkonech to dnes bylo znát.
Druhý den testování v Sepangu Jorge Lorenzo komentoval slovy: „Dnes to bylo mnohem lepší. Už jsem spal přes osm hodin, takže jsem měl mnohem víc energie než tomu bylo první den. Určitě to byl faktor, který ovlivnil můj výkon. Motorka byla také lepší. Lépe jsem pochopil, jak jezdit na této kluzké trati, takže jsem dokázal zaznamenat zlepšení.“

„Moje rychlost, nehledě na poslední dvě hodiny, byla téměř po celý den v časech na kolo 2'00s. To je podobné předchozímu testu, ale za mnohem horších podmínek, takže jsem s dnešním výkonem spokojený,“
dodal Španěl závěrem.

Valentino Rossi den věnoval testování různých položek a nakonec skončil o něco dřív, protože chtěl pro poslední třetí den ušetřit nějaké pneumatiky. Jeho nejlepší čas 2'00,308 sekundy byl rychlejší než jeho pondělní maximum s nímž byl absolutně nejrychlejší, ale tentokrát mu to stačilo na šestou pozici výsledkové listiny.
„Vyzkoušeli jsme spoustu věcí," řekl Ital. „Testovali jsme vidlice a zejména se koncentrovali na přilnavost zadní části při akceleraci na výjezdu ze zatáčky. Také jsme pokračovali prací na převodovce, kde je stále velmi dobrá odezva. Budeme připraveni na zítřek, protože to je hodně důležitý den. Zítra budou všichni na maximu, můžou jet dlouhé výjezdy, takže si myslím, že zítra bude optimální porozumět rychlosti všech ostatních jezdců. Být o trošku rychlejší než posledně bude dobrý cíl a myslím, že rovněž musíme zlepšit časy na kolo a rychlost v průběhu závodní simulace.“
.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (7x):



TOPlist