Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Berete to špatně kluci - myšleno tak , že by se ROSSI nemusel trapit tak hladem a tak si držet tu podvýživu , co musí , aby neměl klasickou váhu ke svému vzrůstu . Takže za normalní váhy ke svému vzrůstu by měl větší sílu a energii pro závod .. proto by to dovažování zrovna jemu pomohlo více . AKRO bude vědět , jelikož určo má s nabíráním svalovky a rysováním zkušenosti a ví jak vypadá silově a s energií takový kulturista 1 den před závodama na vodě a vysušený jak treska aby to hezky vylezlo to vypáskování. Tam to bude taky na hraně u některých jezdců ve špici , co pořebují být vzhledem k trpajzlíkům na podobné váze . Minulý závod se zmiňovalo,že někteří v moto 3 si ani neberou pití na hrb - byť tam byl hyc jak pic ,aby byli o necelého pul kila lehčí tznm . ve vaku 3-4 dcl. Ve formuli 1 to samé .
drx- to si jako vážně myslíš, že 5 kg mezi Rossim a Marcem dělá rozdíl mezi těmito dvěma a při srovnání vahy by marquez jezdil pod podiem a Rossi by vyhrával? Větší blábol jsem snad ještě neslyšel, 5 kg při výkonu motoru 250 koní dává sekundu na kolo
Stoner se v roce 2011 k dovažování vyjádřil takto:
„Ano, je to dobrý nápad, ale abych řekl opravdu, tak mi je Daniho líto, protože jeho velikost je výhoda i nevýhoda,“ říká Casey Stoner. „Jsou situace, kdy jeho výška rozhodně není výhodou. Momentálně máme daleko větší výkon, jak tomu bylo v době, kdy jsme závodili ve dvěstěpadesátkách, takže rozhodně to pro něj nebude lehčí. Je zajímavé, že někteří jezdci si začínají stěžovat až v této době, kdy máme kontrolu trakce a další výhody. Myslím, že právě pokud jste těžší, tak máte výhodu v práci s kontrolou trakce, a i proto je zajímavé, že se začíná o tohle někdo zajímat. Je jasné, že lehký jezdec má v něčem výhodu, ale i nevýhodu. Konkrétně Daniho velikost je určitě nevýhodou při rychlých změnách směru jízdy, kdy s tím musí hodně zápasit. O tomhle se ale bude vždy diskutovat a nikdo neřekne přesně, co je vlastně lepší.“
Tomsase - Ty jsi trpaslík s 50 kily, když se tak zastáváš těch chcípáků? Pokud jde o Redinga, ten sám říkal, že mu dovažování umožnilo v MOTO2 bojovat o titul, protože se svou váhou neměl proti 50kilovým jezdcům vůbec šanci! Tak neblekotej blbosti!
To se říkalo i o moto2, jakou má reding strašnou nevýhodu, když má o 20 kg víc jak espargaro. Nasledující rok se zavedlo dovažování jezdců a Espargaro získal titul. Moto2 má navíc daleko menší sílu motoru a stejně ty rozdily minimální
To AKRO: Neblbni dovažování ty jo , to chceš , aby byl Rossi stále první - když tem nej trpajzlíkům srovnají váhu - tak i SKUTR Mareček bude stále kolem brambory ..
Jezdci okolo 50 kilo si nezaslouží titul Mistra světa! Jen využívají svou váhu! DOVAŽOVAT je jediné řešení! Copak by asi takoví Pedrosové zajeli s o 20 kilo těžší motorkou?
Berete to špatně kluci - myšleno tak , že by se ROSSI nemusel trapit tak hladem a tak si držet tu podvýživu , co musí , aby neměl klasickou váhu ke svému vzrůstu . Takže za normalní váhy ke svému vzrůstu by měl větší sílu a energii pro závod .. proto by to dovažování zrovna jemu pomohlo více . AKRO bude vědět , jelikož určo má s nabíráním svalovky a rysováním zkušenosti a ví jak vypadá silově a s energií takový kulturista 1 den před závodama na vodě a vysušený jak treska aby to hezky vylezlo to vypáskování. Tam to bude taky na hraně u některých jezdců ve špici , co pořebují být vzhledem k trpajzlíkům na podobné váze . Minulý závod se zmiňovalo,že někteří v moto 3 si ani neberou pití na hrb - byť tam byl hyc jak pic ,aby byli o necelého pul kila lehčí tznm . ve vaku 3-4 dcl. Ve formuli 1 to samé .
Akro, možná na tom něco je, minimálně by se mohli najíst.
Reding o 13 kg těžší jak Rossi, jestli by někdo při vyvažování jezdců jezdil pod podiem, byl by to právě Rossi
drx- to si jako vážně myslíš, že 5 kg mezi Rossim a Marcem dělá rozdíl mezi těmito dvěma a při srovnání vahy by marquez jezdil pod podiem a Rossi by vyhrával? Větší blábol jsem snad ještě neslyšel, 5 kg při výkonu motoru 250 koní dává sekundu na kolo
motokawasaki- zeptej se akra, ten to ví, on ví totiž všechno nejlépe
Stoner se v roce 2011 k dovažování vyjádřil takto:
„Ano, je to dobrý nápad, ale abych řekl opravdu, tak mi je Daniho líto, protože jeho velikost je výhoda i nevýhoda,“ říká Casey Stoner. „Jsou situace, kdy jeho výška rozhodně není výhodou. Momentálně máme daleko větší výkon, jak tomu bylo v době, kdy jsme závodili ve dvěstěpadesátkách, takže rozhodně to pro něj nebude lehčí. Je zajímavé, že někteří jezdci si začínají stěžovat až v této době, kdy máme kontrolu trakce a další výhody. Myslím, že právě pokud jste těžší, tak máte výhodu v práci s kontrolou trakce, a i proto je zajímavé, že se začíná o tohle někdo zajímat. Je jasné, že lehký jezdec má v něčem výhodu, ale i nevýhodu. Konkrétně Daniho velikost je určitě nevýhodou při rychlých změnách směru jízdy, kdy s tím musí hodně zápasit. O tomhle se ale bude vždy diskutovat a nikdo neřekne přesně, co je vlastně lepší.“
DRX - On je Valentino koncentráčník dost velký 182cm/64 Kg! Asi by mu dovažování moc nepomohlo!
Tomsase - Ty jsi trpaslík s 50 kily, když se tak zastáváš těch chcípáků? Pokud jde o Redinga, ten sám říkal, že mu dovažování umožnilo v MOTO2 bojovat o titul, protože se svou váhou neměl proti 50kilovým jezdcům vůbec šanci! Tak neblekotej blbosti!
No přibližně tak kolem prvního a nebo první - tedy pokud by dojel do cíle - Jsou věci mezi nebem a zemí - Víme JOKE . Kdo mi tam dal mínusko
drx: Rossi a stále první, jo?
To se říkalo i o moto2, jakou má reding strašnou nevýhodu, když má o 20 kg víc jak espargaro. Nasledující rok se zavedlo dovažování jezdců a Espargaro získal titul. Moto2 má navíc daleko menší sílu motoru a stejně ty rozdily minimální
To AKRO: Neblbni dovažování ty jo , to chceš , aby byl Rossi stále první - když tem nej trpajzlíkům srovnají váhu - tak i SKUTR Mareček bude stále kolem brambory ..
Aby tam pedro nehodil svoji finálni tlamu
Ale samozřejmě at vyhraje ten nejlepší.
akro- tahni už do háje i z těma tvéma kecama
Přeji Danimu vítězství na cílovce po bitvě s MM,VR a JL. Ale to je asi jen sen
AKRO: Nesliboval jsi ublíženě, že už odtud potáhneš do ha*zlu? Těšili jsme se...
Jezdci okolo 50 kilo si nezaslouží titul Mistra světa! Jen využívají svou váhu! DOVAŽOVAT je jediné řešení! Copak by asi takoví Pedrosové zajeli s o 20 kilo těžší motorkou?
doma 4x směšný
Ten Pedrosa... Nítěnka a hobit!
držím palce, hlavně marcovi