Zajímavosti z královské kubatury

Seteho chtějí zachránit Nietové, Hopkins je zcela zdráv a Martinez to vidí 80:20%.

Zajímavosti z královské kubatury

Nietové chtějí zachránit sezónu prodejem VIP - Hospitality



Potom, co stáji Grupo Francisco Hernando, pro kterou jel letos Sete Gibernau, došly peníze, lépe řečeno se uzavřel jejich kohoutek, tak hledá rodina Nietů cestu, jak dojet se ctí letošní sezónu. Jednou z možností je prodej obrovské VIP - Hospitality, která patří přímo týmu jako takovému. Momentálně je tento Mega transport zaparkován v Jerezu a je na prodej. 

John Hopkins je zdráv a 16 motocyklů MotoGP je mu k smíchu


 
John Hopkins může opět volně dýchat. Nejdříve ho sice šokovala lékařská diagnóza, že trpí "osteoporosou" - neboli stavem, kdy se kosti stávají méně pevnými a mají sklon ke snadnějším frakturám, ale...

"Tato diagnóza byla naštěstí chybná", říkal v paddocku na Sachsenringu americký jezdec. "Takže pojedu v Brně bez jakýchkoliv zdravotních problémů" dodal dále současný jezdec superbiků stáje Stiggy Honda.

A co se týká jeho další kariéry, MotoGP nebo WSBK, tak se nenechá "Hopper" moc tlačit do koutu a říká:  "Momentálně mám práci v jedné sérii, kterou musím udělat do konce. A pak se uvidí. Ale v každém případě je 16 pilotů na startu MotoGP jen k smíchu, ukazuje se tím jasně, že pro motocyklový sport jsou dvě takové série neúnosné, že si prostě nemůžeme dovolit dvě Top mistrovství světa a to je holá skutečnost". 

Jorge Martinez to vidí 80:20 % pro Ducati


Dle španělských odborných motocyklových médií, by měl Aspar Jorge Martinez v nejbližších dnech oznámit, že jeho stáj pojede v sezóně 2010 také královskou kubaturu MotoGP. 

Samotný Španěl se ale drží poněkud pozpátku a říká jen, že: "Šance, který motocykl v kubatuře MotoGP pojedeme, jsou 80 %  pro Ducati a 20 % pro Hondu". 

Jako pravděpodobná varianta dle sportovního deníku "Marca"  je, že Asparova stáj převezme dva volné motocykly Ducati, které zanechal tým Grupo Francisco Hernando.

Jsou zde ale dva problémy: 

Martinez chtěl vždy dva jezdce, aby se mohly lépe sbírat technické informace.

Druhý problém je jezdec, tedy konkrétně Alvaro Bautista, který se už několikráte vyjádřil v tom smyslu, že na satelitní Ducati by seděl velmi nerad. Tím pro něho byla jako optimální varianta Suzuki, neboť tato továrna nemá satelitní tým a tím pádem může i nováčkovi MotoGP nabídnout tovární motocykl - což nové pravidlo pro "rookie" v královské třídě jinak zakazuje. Že se to však dá obejít, dokazuje případ Fausta Gresiniho a továrního motocyklu Honda pro Marca Simoncelliho. 

Vedoucí projektu Ducati MotoGP Livio Suppo však má o Bautistu takový zájem, že pokud by se Alvaro spokojil v roce 2010 se satelitním týmem, tak by mu garantoval v roce 2011 místo v továrním týmu, 

Dle stejného médiálního zdroje by měl Martinez příští týden v Doningtonu své plány MotoGP oficiálně prezentovat - tak se nechme překvapit.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.80
Známkováno: 10x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist