Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
PityGPX: Že jsi nesledoval WSBK, neznamená, že ho nikdo neznal. V Anglii chodilo na SBK víc lidí, než na F1!!! Internet měl skoro každý, a hlavně SBK byly vždy na Eurosportu. Kdo se zajímal, věděl. Ostatní měli jen žluto před očima...
Kubát: ta limitovana edice byla 998s a bylo vyrobeno presne 155ks, takove mel i cislo a docela dost jich je k mani v Nemecku, ale cenu si drzi dost vysoko, od nejakych 8 tisic ecek nahoru. Kdyby ji nekdo chtel..
No je fakt, že u Bostroma (narozen 1974) je ta 155 prostě klasika. Jinak myslím že ji jezdil do 2003 a od 2004 měl číslo 32. Pro mě nejen v AMA (pamatuji titul 1998), ale i WSBK (hlavně 20000-2004) jeden z nejlepších jezdců vůbec
pita: tak co jsem to tu proběhl, tak jsou tu články až z roku 2004 z konce. jinak sezona 2003 bylo pro sbk přechodná, protože končili japonské továrny (honda s SP2, yamaha s R7 a ninja 7) a zůstala jen suzuki, ale zastoupena soukromým týmem (čínský zongschen či jak se to jmenovalo-to byl tým z endurance) pak na rok 2004 japonci vytvořili nové litry (cebro, ninja, R1) a od té doby už je to o poznání pestřejší ale to se omlouvám, úplně jsem utekl od LCR Hondy
tak ja mam na mysli třeba rok 2003. To už jsem do diskuzí psal, ale tenkrat všichni psali jen o mgp, o wsbk nikdo nic! proto ani nebyly diskuze pod wsbk. V roce 2003 bylo mgp na samém vrcholu, 24 jezdců, souboje do posledních zatáček, rossi vs biaggi, vs gibernau apod. tenkrat celej motockylovej svet zil jen MGP
pity: tak já si bostroma ještě pamatuju. to jezdil ještě za pralesních časů. ale jak koukám, tak zálibu v těch licousech si opravdu udržel i po těch letech. když jezdil tehdy sbk za ducati, tak měl taky zajímavý design. myslím, že dělali i lim edici bostrom pro 998r
ale máš pravdu, že se to dřív neřešilo po netu. v té době ho měl málokdo
//www.classybikes.com/image.php?image_id=255469
ST21: jo, vim ze jezdi AMA, ale to cislo jsem nepostrehl, dik. Jinak si vsimam ze Amici jsou docela ujeti na design jejich motorek a jezdcu, docela si to davaji..
dle vysledků např. z roku 08 jel 20. července 08 závod mgp i ama Ben Spies .) a tak to třeba probíhalo u DuHamela (07), RL Haydna (10) a ještě ten borec na Kawě 08 Jamie Hacking???
DN:Nejezdí.Ted jezdí s č. 23,protože v AMA jezdí za tým Michaela Jordana(basketbalista)a ten nosil celou svojí kariéru číslo 23 a proto ho má i jeho motorka.
R. Hayden jezdí taky za tým Michaela Jordana,ale tam má Jordan hlavního sponzora Národní gardu,takže Roger tam může mít své číslo
//www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/Roger-Lee-Daytona.jpg
No,hlavně bude asi záležet na tom,koho z jezdců týmy uvolní,protože AMA se jede v rámci víkendu MGP..
Každopádně se dá asi vyloučit trio Hayes,T. Hayden a Young(toho bych tam ale viděl rád,protože má letos formu.)Ikdyž je těžké tipovat,protože lákadlo MGP je velké...
OK, Stejně se jedná o dva nejkratší okruhy na světě.
Kratší okruh je asi jen v Albacete ve Španělsku, kde se jezdí ME - 3540 m. Ještě pro zajímavost, délka Laguna Seca je min. délka okruhu pro závody F1.
SPV:
SPV - Přesně tak to bylo!
PityGPX: Že jsi nesledoval WSBK, neznamená, že ho nikdo neznal. V Anglii chodilo na SBK víc lidí, než na F1!!! Internet měl skoro každý, a hlavně SBK byly vždy na Eurosportu. Kdo se zajímal, věděl. Ostatní měli jen žluto před očima...
Ten to vytrhne!
Spies si má aspoň během tréninků s kým pokecat (kamarád :)))
Tak už je to hotové..
//www.amaproracing.com/rr/news/index.cfm?cid=44104
No,účel to splní!Sponzoři budou rádí,protože Bostrom je v USA hodně populární(a nejen tam)
ještě jednou odkaz
//jarikgsxr.rajce.idnes.cz/modely_moto_1_24_Ixo%2C_Altaya_GP_racing/#DUCATI_998S_BOSTROM_REPLICA_2002.jpg
DN: pravdu díš
file://localhost/D:/jarik-katalog%20MAISTO/ixo-altaya/DUCATI%20998S%20BOSTROM%20REPLICA%202002.JPG
Kubát: ta limitovana edice byla 998s a bylo vyrobeno presne 155ks, takove mel i cislo a docela dost jich je k mani v Nemecku, ale cenu si drzi dost vysoko, od nejakych 8 tisic ecek nahoru. Kdyby ji nekdo chtel..
No je fakt, že u Bostroma (narozen 1974) je ta 155 prostě klasika. Jinak myslím že ji jezdil do 2003 a od 2004 měl číslo 32. Pro mě nejen v AMA (pamatuji titul 1998), ale i WSBK (hlavně 20000-2004) jeden z nejlepších jezdců vůbec
bože to jsou tajnosti, stejně h.o.v.no. zajede
pita: tak co jsem to tu proběhl, tak jsou tu články až z roku 2004 z konce. jinak sezona 2003 bylo pro sbk přechodná, protože končili japonské továrny (honda s SP2, yamaha s R7 a ninja 7) a zůstala jen suzuki, ale zastoupena soukromým týmem (čínský zongschen či jak se to jmenovalo-to byl tým z endurance) pak na rok 2004 japonci vytvořili nové litry (cebro, ninja, R1) a od té doby už je to o poznání pestřejší ale to se omlouvám, úplně jsem utekl od LCR Hondy
tak ja mam na mysli třeba rok 2003. To už jsem do diskuzí psal, ale tenkrat všichni psali jen o mgp, o wsbk nikdo nic! proto ani nebyly diskuze pod wsbk. V roce 2003 bylo mgp na samém vrcholu, 24 jezdců, souboje do posledních zatáček, rossi vs biaggi, vs gibernau apod. tenkrat celej motockylovej svet zil jen MGP
pity: tak já si bostroma ještě pamatuju. to jezdil ještě za pralesních časů. ale jak koukám, tak zálibu v těch licousech si opravdu udržel i po těch letech. když jezdil tehdy sbk za ducati, tak měl taky zajímavý design. myslím, že dělali i lim edici bostrom pro 998r
ale máš pravdu, že se to dřív neřešilo po netu. v té době ho měl málokdo
//www.classybikes.com/image.php?image_id=255469
ty jejich "érbraše" jsou nektery luxusni, ta bila je hodne pekna..
DN:jj,hlavně teda Jordan si ten desing celkem dáva.Holt dělá i oblečení,boty atd,tak se asi snaží,aby to bylo napohled pěkný.
//farm2.static.flickr.com/1067/1409477008_a9d5268e20.jpg
//2wheeltuesday.com/wp-content/uploads/2009/03/newbeginnings1024768.jpg
//www.dubdaily.com/wp-content/uploads/2009/11/AJ6-Rings_Motorsports1.jpg
Pity:jj,tak to koukám.To sem ani nevěděl
ST21: jo, vim ze jezdi AMA, ale to cislo jsem nepostrehl, dik. Jinak si vsimam ze Amici jsou docela ujeti na design jejich motorek a jezdcu, docela si to davaji..
Ja myslim že ti borci nomrlně jezdí závody ama i gp když teda můžou jet.
//resources.motogp.com/files/results/2008/MotoGP/USA/RAC/classification.pdf?v1_96143780
//www.motorcycle-usa.com/468/1336/Motorcycle-Article/AMA-Superbike-Laguna-Seca-Results.aspx
dle vysledků např. z roku 08 jel 20. července 08 závod mgp i ama Ben Spies .) a tak to třeba probíhalo u DuHamela (07), RL Haydna (10) a ještě ten borec na Kawě 08 Jamie Hacking???
On jezdil i wsbk ale to jezdil v době, kdy wsbk nikdo neznal a neřešili se tolik v inter. diskuzích jako v současné době.
pity.pochybuju o tom.
DN:Nejezdí.Ted jezdí s č. 23,protože v AMA jezdí za tým Michaela Jordana(basketbalista)a ten nosil celou svojí kariéru číslo 23 a proto ho má i jeho motorka.
//www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/BenBostrom-2011-Daytona.jpg
R. Hayden jezdí taky za tým Michaela Jordana,ale tam má Jordan hlavního sponzora Národní gardu,takže Roger tam může mít své číslo
//www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/Roger-Lee-Daytona.jpg
ma to byt fakt asi Bostrom. To jeho cislo 155 (pokud ho jeste ma) mi fakt chybelo
By jeli oba závody zaráz, ne?
No,hlavně bude asi záležet na tom,koho z jezdců týmy uvolní,protože AMA se jede v rámci víkendu MGP..
Každopádně se dá asi vyloučit trio Hayes,T. Hayden a Young(toho bych tam ale viděl rád,protože má letos formu.)Ikdyž je těžké tipovat,protože lákadlo MGP je velké...
neznamyScooterD: Jak říká komentátor na nově sedí na tom jako opice
hned z první fotky je vidět, že na tom prostě sedí nějak divně
OK, Stejně se jedná o dva nejkratší okruhy na světě.
Kratší okruh je asi jen v Albacete ve Španělsku, kde se jezdí ME - 3540 m. Ještě pro zajímavost, délka Laguna Seca je min. délka okruhu pro závody F1.
MotoGP World Championship 2011 Official Media Guide
Sachsenring 3671 m
Laguna Seca 3610 m
JarikGSXR -
OK, myslím, že se V Laguna Seca jezdívalo o kolo víc při motoGP, tak ta celková vzdálenost bude stejně ale větší
JarikGSXR - Já to mám přímo z ofiko stránek tak by to mělo být dobře!