Z nejrychlejšího času mám radost, prozradil Bautista

V sobotním testu na okruhu Losail v Kataru byl nejrychlejším jezdcem Álvaro Bautista z týmu GO&FUN Honda Gresini. Španěl má k dispozici tovární specifikaci Hondy RC213V a jeho čas na kolo 1´55,194 sekundy nikdo nepřekonal. V kategorii Open jede Scott Redding, jenž byl s časem 1´57,154 sekundy desátý.

Z nejrychlejšího času mám radost, prozradil Bautista
Celou sobotu věnoval tým Álvara Bautisty práci na nastavení RC213V, aby Španěl získal větší jistotu u přední části. V neděli čeká na Bautistu simulace závodu, která jim prozradí, jak byli úspěšní v předchozích dvou dnech.

„Z toho, že jsem zajel nejrychlejší čas mám velkou radost,“ řekl úvodem Álvaro Bautista. „Na motorce se cítím lépe než včera a zlepšil se také cit s předkem, i když ještě nějaké rezervy tam jsou. Tato dráha ale pro nás vždy představovala jisté komplikace. Pořád ještě nejsme na stech procentech, ale neděli můžeme využít, jako poslední den testování, abychom předvedli další krok vpřed.“
„V tomto případě máme dvě možnosti. Zkoušet výrazné změny, což znamená jít jiným směrem nebo zachovat dobrý základ, jakého jsme dnes dosáhli a pokusit se ho doladit,“
pokračoval Bautista. „S ohledem na závodní rychlost jsme zajeli celkem dost kol pod 1´57, ale to není podstatné, protože jsme přitom zkoušeli všechna možná nastavení. Zítra (v neděli) zkusíme plnou simulaci závodu, abychom zjistili jak jsme na tom před první Grand Prix.“

Také tým Scotta Reddinga se v sobotu zaměřil na nastavení přední části Hondy RCV1000R a podařilo se jim dosáhnout dobrých výsledků. Britský závodník byl v sobotu desátý nejrychlejší a na Nicky Haydena už ztrácí jen 0,231 sekundy.
„Cit s motorku byl dneska lepší než včera,“ prozradil po skončení sobotního testu Scott Redding. „Hodně jsme tentokrát pracovali s předkem motorky, jenž mi nyní nabízí mnohem větší jistotu při zatáčení a rovněž se zlepšila stabilita na brzdách. Toto mi hodně pomáhá, abych jezdil víc konzistentně.“

„Před premiérovým závodem MotoGP mě nyní dělí poslední den testu a třebaže jsme na to dobře připraveni, zítra zkusíme plnou simulaci závodu, abychom viděli jak fungují pneumatiky a také jak se chová motorka při postupném snižování množství paliva,“
pokračoval Brit a závěrem dodal: „V průběhu zimní přípravy jsme uzavřeli odstup na Haydena, takže zítra uvidíme, zda s ním můžeme udržet stejnou konzistenci také po celou délku závodu.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist