Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Gresini: Souhlas s Nuvolarim. Navíc nevím, proč ti připadá, že už to není v F1 ono. Já to vidím obráceně. V F1 se to podařilo na výbornou. Proč by to nemohlo fungovat v MGP?
to nuvolari-to máš sice pravdu,bylo by to levnější a tím pádem dostupnější pro více stájí i jezdců,ale na druhé straně-nižší výkon,pomalejší časy a kdo z nás to chce,tak nějak to dopadlo s F1 a už to není ono!!
mamba54: přesně. Proto by bylo ideálním řešením zrušit tovární týmy a používat produkční speciály na bázi té připravované Hondy "light". Tahle cesta by zajistila super pokoukání!
Ako to tu tak citam, tak sa celkom bavim Napriklad taka Honda naleje do MotoGP na jeden rok 40 mega eciek. Od polky sezony vychytali takmer vsetky muchy a spravili fakt dobru masinu. Myslite si, ze teraz to iste za 3 mega dostane LCR?
Vy by ste to spravili? Nalejete do niecoho neskutocne prachy a potom to za zlomok ceny date konkurencii?
PityGPX 02.02.13 v 15:22: nebrec porad prosim te ked Ducati v 2008 nedodavala nove diely pre Alice Ducati (dostali ich az v polke sezony), tak to si vybavil Stoner, aby nemal konkurenciu?
A keby Carmelo chcel, aby Rossi vyhraval s Ducati, tak mu prida 2 decaky objemu navyse pri rovnakej vahe, ako mala Honda a Yamaha. Oops, takto vychytane to mal len Carlos
Představa, že si kdejaký soukromníček pořídí stroj MGP,ufinancuje jeho provoz, bude cestovat tisíce km někam a trnout, jestli splní limit, nefunguje ani v našem MR, natož v MS!
čili zlepšení o 0,1 sekundy? Kolik to bude stát? Stotisíc eur navíc?
Podle mě je spíš riziko v nasazení ze strany životnosti. Myslím že ale tohle není jediný upgrade, který bude Hervemu scházet.
S odpojováním zapalování nebo vstřikovačů ("quickshift") to nemá nic společného, to mají všechny motorky v M3, M2 a MotoGP. Změna by měla být v řadícím mechanismu, mělo by to být na tomhle principu, ale nevím, jestli je to přesně ono: //www.youtube.com/watch?v=IEcTIQQjLsI
Evo: no a? Dřív se říkalo že Lorenzo vyhrával na Rossiho motorce a taky se žilo. Holt změna je život. Na každého jednou dojde, aneb, každý chvilku tahá(vyvíjí) pilku
desmo69: no tak pak by bylo vidět, že to je "nekopa" a mohli by ho vyměnit nebo mu snížit plat :) jak jednoduché :D když by byl Abaja lepší než Rossi (kdyby jezdili na stejnym biku) určitě by se našli tací, co by to přivítali :)) a zjistilo by se kdo jak na tom je a né kdo má či nemá...
Sem si celou dobu myslel, že námaha je technologicky na stejné úrovni jako Honda... Hmmmm asi teda ne... Ale že už je s tou převodovkou předběhla i Dukna...
Desmo: jj tak to je no. Ale pro ty závody a pro celej sport by opravdu bylo aby se řešila otázka, ať mají všichni stejné podmínky a neřešila se otazka, že může byt max 4 motorky od továrny a celkem 24 jezdců na roštu ! :))) prostě by se mělo řešit úplně něco jiného než se současně řeši
Ono je taky problém v tom, že nějaký pán by si nepřál aby třeba satelitní jezdec na stejném motocyklu porážěl hvězdu z továrního týmu. Oni potřebuji aby na špici jezdili ti jezdci a né ti druzí. Viz honda a příspěvek od "EVO" na téma Stoner v LCR 06! ("chceme aby si vyhrával ty, a ne ty" ).
Dejvid17: Docela tvůj koment chápu,ale pokud něco vyvineš není lepší to nejdříve pořádně vyzkoušet jestli to vůbec má nějaký přínos a pak to teprve distribuovat ostatním? Ono to asi něco stojí
jedna značka, jeden bike.. mělo by to tak být... a né jedna značka a každý bike jinak upgradovaný.. viz Dukáta minulej rok, to bylo k pláči... SPZtko, tohle bys měl dát do pravidel a né max 4 biky v poli a další kraviny... ať mají všichni stejné podmínky a rozhodne se na trati a né v boxech... navíc by se tim zaručily vyrovnanější závody...
Gresini: Souhlas s Nuvolarim. Navíc nevím, proč ti připadá, že už to není v F1 ono. Já to vidím obráceně. V F1 se to podařilo na výbornou. Proč by to nemohlo fungovat v MGP?
to nuvolari-to máš sice pravdu,bylo by to levnější a tím pádem dostupnější pro více stájí i jezdců,ale na druhé straně-nižší výkon,pomalejší časy a kdo z nás to chce,tak nějak to dopadlo s F1 a už to není ono!!
mamba54: přesně. Proto by bylo ideálním řešením zrušit tovární týmy a používat produkční speciály na bázi té připravované Hondy "light". Tahle cesta by zajistila super pokoukání!
mike: Pokial mu zoberu 2 valce, nech mu pridaju 2 decka.
Ako to tu tak citam, tak sa celkom bavim Napriklad taka Honda naleje do MotoGP na jeden rok 40 mega eciek. Od polky sezony vychytali takmer vsetky muchy a spravili fakt dobru masinu. Myslite si, ze teraz to iste za 3 mega dostane LCR?
Vy by ste to spravili? Nalejete do niecoho neskutocne prachy a potom to za zlomok ceny date konkurencii?
PityGPX 02.02.13 v 15:22: nebrec porad prosim te ked Ducati v 2008 nedodavala nove diely pre Alice Ducati (dostali ich az v polke sezony), tak to si vybavil Stoner, aby nemal konkurenciu?
A keby Carmelo chcel, aby Rossi vyhraval s Ducati, tak mu prida 2 decaky objemu navyse pri rovnakej vahe, ako mala Honda a Yamaha. Oops, takto vychytane to mal len Carlos
Představa, že si kdejaký soukromníček pořídí stroj MGP,ufinancuje jeho provoz, bude cestovat tisíce km někam a trnout, jestli splní limit, nefunguje ani v našem MR, natož v MS!
Pity, však se taky řeší konkurenceschopnost a vyrovnaný podmínky. To jen experti od klávesnic řeší 24 strojů a 4 na továrnu.
Tak jestli to stihli za tak krátký čas uvést do praxe, tak klobouk dolů! Snad se to nebude sypat.
MaraBor: Ano to je ono. Stejný princip
čili zlepšení o 0,1 sekundy? Kolik to bude stát? Stotisíc eur navíc?
Podle mě je spíš riziko v nasazení ze strany životnosti. Myslím že ale tohle není jediný upgrade, který bude Hervemu scházet.
S odpojováním zapalování nebo vstřikovačů ("quickshift") to nemá nic společného, to mají všechny motorky v M3, M2 a MotoGP. Změna by měla být v řadícím mechanismu, mělo by to být na tomhle principu, ale nevím, jestli je to přesně ono: //www.youtube.com/watch?v=IEcTIQQjLsI
Jestli je to jenom v tom že nemusí mačkat spojku mohli zavolat do Týnce na Sázavou
nemusí mačkat spojku a jen nohou řadí bez spokjky??
Co to znamená ta plynulá převodovka? Jako pro Čecha je to pro mě převodovka bez stupňu, což je blbost...
Evo: no a? Dřív se říkalo že Lorenzo vyhrával na Rossiho motorce a taky se žilo. Holt změna je život. Na každého jednou dojde, aneb, každý chvilku tahá(vyvíjí) pilku
A sakra, tak Lorenzo je dotlacil do nove prevodovky. Takze taky vyviji.Horsi je, ze se ted bude rikat, ze Vale vyhrava na jeho motorce.
desmo69: no tak pak by bylo vidět, že to je "nekopa" a mohli by ho vyměnit nebo mu snížit plat :) jak jednoduché :D když by byl Abaja lepší než Rossi (kdyby jezdili na stejnym biku) určitě by se našli tací, co by to přivítali :)) a zjistilo by se kdo jak na tom je a né kdo má či nemá...
Sem si celou dobu myslel, že námaha je technologicky na stejné úrovni jako Honda... Hmmmm asi teda ne... Ale že už je s tou převodovkou předběhla i Dukna...
Desmo: jj tak to je no. Ale pro ty závody a pro celej sport by opravdu bylo aby se řešila otázka, ať mají všichni stejné podmínky a neřešila se otazka, že může byt max 4 motorky od továrny a celkem 24 jezdců na roštu ! :))) prostě by se mělo řešit úplně něco jiného než se současně řeši
Takze sme se dozvedeli hodnotnou informaci, ze ty prevodovky bud dostanou, nebo nedostanou.
Pity, tak ono je to celkem logický. Chceš aby ti vyhrával jezdec kterýmu sypeš milióny eur ne? Od toho tam jsou.
A co vodonoš? Tomu stačí dukvalt aby vodu nevycákal!!
Ono je taky problém v tom, že nějaký pán by si nepřál aby třeba satelitní jezdec na stejném motocyklu porážěl hvězdu z továrního týmu. Oni potřebuji aby na špici jezdili ti jezdci a né ti druzí. Viz honda a příspěvek od "EVO" na téma Stoner v LCR 06! ("chceme aby si vyhrával ty, a ne ty" ).
Dejvid17: Docela tvůj koment chápu,ale pokud něco vyvineš není lepší to nejdříve pořádně vyzkoušet jestli to vůbec má nějaký přínos a pak to teprve distribuovat ostatním? Ono to asi něco stojí
jedna značka, jeden bike.. mělo by to tak být... a né jedna značka a každý bike jinak upgradovaný.. viz Dukáta minulej rok, to bylo k pláči... SPZtko, tohle bys měl dát do pravidel a né max 4 biky v poli a další kraviny... ať mají všichni stejné podmínky a rozhodne se na trati a né v boxech... navíc by se tim zaručily vyrovnanější závody...