Yamaha: Přednost mají tovární piloti

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Slimáček (146) napsal 03.02.2013 v 15:09-2+1

Gresini: Souhlas s Nuvolarim. Navíc nevím, proč ti připadá, že už to není v F1 ono. Já to vidím obráceně. V F1 se to podařilo na výbornou. Proč by to nemohlo fungovat v MGP?

gresini (4459) napsal 03.02.2013 v 14:49

to nuvolari-to máš sice pravdu,bylo by to levnější a tím pádem dostupnější pro více stájí i jezdců,ale na druhé straně-nižší výkon,pomalejší časy a kdo z nás to chce,tak nějak to dopadlo s F1 a už to není ono!!

Nuvolari (2329) napsal 03.02.2013 v 12:01-1+2

mamba54: přesně. Proto by bylo ideálním řešením zrušit tovární týmy a používat produkční speciály na bázi té připravované Hondy "light". Tahle cesta by zajistila super pokoukání!

Slimáček (146) napsal 03.02.2013 v 11:39

mike: Pokial mu zoberu 2 valce, nech mu pridaju 2 decka.

mike99 (322) napsal 03.02.2013 v 02:36

Ako to tu tak citam, tak sa celkom bavim Napriklad taka Honda naleje do MotoGP na jeden rok 40 mega eciek. Od polky sezony vychytali takmer vsetky muchy a spravili fakt dobru masinu. Myslite si, ze teraz to iste za 3 mega dostane LCR?
Vy by ste to spravili? Nalejete do niecoho neskutocne prachy a potom to za zlomok ceny date konkurencii?

PityGPX 02.02.13 v 15:22: nebrec porad prosim te ked Ducati v 2008 nedodavala nove diely pre Alice Ducati (dostali ich az v polke sezony), tak to si vybavil Stoner, aby nemal konkurenciu?
A keby Carmelo chcel, aby Rossi vyhraval s Ducati, tak mu prida 2 decaky objemu navyse pri rovnakej vahe, ako mala Honda a Yamaha. Oops, takto vychytane to mal len Carlos

mamba54 (1340) napsal 03.02.2013 v 01:51+1

Představa, že si kdejaký soukromníček pořídí stroj MGP,ufinancuje jeho provoz, bude cestovat tisíce km někam a trnout, jestli splní limit, nefunguje ani v našem MR, natož v MS!

desmo69 (638) napsal 02.02.2013 v 22:28-4+1

Pity, však se taky řeší konkurenceschopnost a vyrovnaný podmínky. To jen experti od klávesnic řeší 24 strojů a 4 na továrnu.

Slimáček (146) napsal 02.02.2013 v 22:24+1

Tak jestli to stihli za tak krátký čas uvést do praxe, tak klobouk dolů! Snad se to nebude sypat.

trigr (280) napsal 02.02.2013 v 22:05+1

MaraBor: Ano to je ono. Stejný princip

torckx (424) napsal 02.02.2013 v 19:37

čili zlepšení o 0,1 sekundy? Kolik to bude stát? Stotisíc eur navíc?
Podle mě je spíš riziko v nasazení ze strany životnosti. Myslím že ale tohle není jediný upgrade, který bude Hervemu scházet.

MaraBor (138) napsal 02.02.2013 v 19:15+2

S odpojováním zapalování nebo vstřikovačů ("quickshift") to nemá nic společného, to mají všechny motorky v M3, M2 a MotoGP. Změna by měla být v řadícím mechanismu, mělo by to být na tomhle principu, ale nevím, jestli je to přesně ono: //www.youtube.com/watch?v=IEcTIQQjLsI

trigr (280) napsal 02.02.2013 v 19:02+1

Jestli je to jenom v tom že nemusí mačkat spojku mohli zavolat do Týnce na Sázavou

PityGPX (949) napsal 02.02.2013 v 18:25

nemusí mačkat spojku a jen nohou řadí bez spokjky??

posmiros (40) napsal 02.02.2013 v 18:13+2

Co to znamená ta plynulá převodovka? Jako pro Čecha je to pro mě převodovka bez stupňu, což je blbost...

PityGPX (949) napsal 02.02.2013 v 18:00-1

Evo: no a? Dřív se říkalo že Lorenzo vyhrával na Rossiho motorce a taky se žilo. Holt změna je život. Na každého jednou dojde, aneb, každý chvilku tahá(vyvíjí) pilku

Evo (411) napsal 02.02.2013 v 17:49-1

A sakra, tak Lorenzo je dotlacil do nove prevodovky. Takze taky vyviji.Horsi je, ze se ted bude rikat, ze Vale vyhrava na jeho motorce.

Dejvid17 (1088) napsal 02.02.2013 v 17:04+1

desmo69: no tak pak by bylo vidět, že to je "nekopa" a mohli by ho vyměnit nebo mu snížit plat :) jak jednoduché :D když by byl Abaja lepší než Rossi (kdyby jezdili na stejnym biku) určitě by se našli tací, co by to přivítali :)) a zjistilo by se kdo jak na tom je a né kdo má či nemá...

ZED1098 (109) napsal 02.02.2013 v 16:44-1

Sem si celou dobu myslel, že námaha je technologicky na stejné úrovni jako Honda... Hmmmm asi teda ne... Ale že už je s tou převodovkou předběhla i Dukna...

PityGPX (949) napsal 02.02.2013 v 16:36+5

Desmo: jj tak to je no. Ale pro ty závody a pro celej sport by opravdu bylo aby se řešila otázka, ať mají všichni stejné podmínky a neřešila se otazka, že může byt max 4 motorky od továrny a celkem 24 jezdců na roštu ! :))) prostě by se mělo řešit úplně něco jiného než se současně řeši

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.02.2013 v 15:54+7

Takze sme se dozvedeli hodnotnou informaci, ze ty prevodovky bud dostanou, nebo nedostanou.

desmo69 (638) napsal 02.02.2013 v 15:53+2

Pity, tak ono je to celkem logický. Chceš aby ti vyhrával jezdec kterýmu sypeš milióny eur ne? Od toho tam jsou.

Krata-xxx (60) napsal 02.02.2013 v 15:23+1

A co vodonoš? Tomu stačí dukvalt aby vodu nevycákal!!

PityGPX (949) napsal 02.02.2013 v 15:22-1+3

Ono je taky problém v tom, že nějaký pán by si nepřál aby třeba satelitní jezdec na stejném motocyklu porážěl hvězdu z továrního týmu. Oni potřebuji aby na špici jezdili ti jezdci a né ti druzí. Viz honda a příspěvek od "EVO" na téma Stoner v LCR 06! ("chceme aby si vyhrával ty, a ne ty" ).

trigr (280) napsal 02.02.2013 v 15:14-1+1

Dejvid17: Docela tvůj koment chápu,ale pokud něco vyvineš není lepší to nejdříve pořádně vyzkoušet jestli to vůbec má nějaký přínos a pak to teprve distribuovat ostatním? Ono to asi něco stojí

Dejvid17 (1088) napsal 02.02.2013 v 14:44+6

jedna značka, jeden bike.. mělo by to tak být... a né jedna značka a každý bike jinak upgradovaný.. viz Dukáta minulej rok, to bylo k pláči... SPZtko, tohle bys měl dát do pravidel a né max 4 biky v poli a další kraviny... ať mají všichni stejné podmínky a rozhodne se na trati a né v boxech... navíc by se tim zaručily vyrovnanější závody...




TOPlist