West končí se závoděním

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 31.01.2012 v 03:26

Akro- Aha, tak dodatečná účelová oprava tvé teorie. Ostatně, jak je tvým ustáleným zvykem.

AKRO (-498) napsal 30.01.2012 v 15:24

Josef58 - Samozřejmě bude třída MOTO 3 podstatně dražší než byly 125ky! Protože MOTO 3 je zase jeden z dědkových nápadů a tím pádem jako vždy úletů a nesmyslů, nemohlo to jinak než nehoráznou drahotou ani skončit!

AKRO (-498) napsal 30.01.2012 v 15:21

Mamba54 - Jen mezi jezdci MGP Mambo! I když teď bych měl napsat jen na motocyklech MGP! Ty CTR a většina jezdců, co je povede, asi těch 1-2% zdaleka nedosahují! To samé bude u většiny MOTO 2 a MOTO 3!

mamba54 (1340) napsal 30.01.2012 v 07:50

Josef58- Ale Ezpeleta nestanovuje nějaké paušální částky týmům, za kolik mají jezdcům pronajímat místa. To je čistě věcí těch týmů. A nakonec, proč by se měli ohlížet na talent, když tvůj guru Akro tvrdí, že mezi jezdci je stejně max. 1-2% rozdíl?

josef58 (823) napsal 30.01.2012 v 06:36

Copak West, ten už vyzkoušel prakticky vše, mě daleko víc mrzí, že nesehnal peníze už ani na "SPZ-přípravku" náš nadějný mladý Míra Popov Zřejmě neuvěřitelná drahota

Kuba84, ten se zas asi nějak nezdál dědulovi

Nejlepší by bylo fandit jednomu z těch dvou na našem FGR Ale přeci nejde o talent, ale o prachy a zas prachy

AKRO (-498) napsal 30.01.2012 v 01:50

Ciha - A proč? Jako "vodník" nebyl špatný, ale stejně toho poslední léta moc nezajel! Jeho doba skončila, na vrchol se prostě nedostal, podobně jako se to stává a stalo jiným! To je život!

ciha (0) napsal 30.01.2012 v 00:23

Tak co je kluci...?, kde je ted ten velkej pocet vsech tech chytrech diskutujicich (spis tech nejchytrejsich). Kolik uz jste poslali Tonimu aby mohl zavodit?

AKRO (-498) napsal 29.01.2012 v 22:09

Mike99 - Odhadoval bych to na 2x tolik jako SBK! S takovým "promotérem" jako je SPZka to ani levnější být nemůže, jediný problém tady je že ty CRT-SPZ budou o asi 2-3 sekundy pomalejší na kolo, než ty 2x levnější SBK!

JP (206) napsal 29.01.2012 v 20:07

Ale, ale, to se to nějak chytrým pánům co vymysleli blbost s CRT nějak zamotává, ještě sezona ani nezačala a už tu máme jezdce, kteří nemají dost peněz aby nemhli závodit . To jsem zvědav, kolik motorek bude na startu té kdysi nazývané "královské třídy"

mike99 (322) napsal 29.01.2012 v 18:09

AKRO: to mi je jasne len ma zaujima, ze kolko stoji zavodenie na tych "lacnejsich" CRT motorkach

Biker_xx (2319) napsal 29.01.2012 v 15:57

Velká škoda. Když mě loni v Mostě předjížděl v Matadoru na brzdy, byl to skvělej zážitek vidět to pár metrů před sebou, jak se to dělá. Bohužel to byl jen jen okamžik..

AKRO (-498) napsal 29.01.2012 v 15:24

Mike99 - Asi jak komu! Ono to nebude stejné!

mike99 (322) napsal 29.01.2012 v 14:49

Ja by som mal otazku.

Kolko penazi musel priniest Anthony West do timu? A ak niekto vie, tak mi moze odpovedat, ze kolko priniesol resp. kolko mu chybalo na to, aby mohol startovat v MotoGP.

Ak si dobre pamatam tak Yonnymu Hernandezovi chybalo zohnat este 250.000 eur.

Iba chcem vediet, ze kolko musi jazdec priniest penazi na motorku CRT.

Za pripadne odpovede dakujem

AKRO (-498) napsal 29.01.2012 v 12:12

Mamba54/58/ - On to asi velký překlep nebude a jestli ano, tak mi promiň!

AKRO (-498) napsal 29.01.2012 v 12:09

Mamba58 - Tak dnešní SBK jsou na hony vzdálené představám otce a zakladatele McLaughlina? Tomu se nediv, ono je to už skoro čtvrtstoletí a to se hodně věcí změní! Říká se tomu VÝVOJ víš?! Nebo máš pocit, že dřívější MS je taky na stejné technické úrovni jako jejich nástupce, dnešní MGP? O CRT si mohu přečíst článků o jejich vývoji jaké chci, ale pokud jedou na kolo o 5 vteřin pomalejší časy, vůbec nic zajímavého na nich nevidím! Tedy aspoň prozatím!

torckx (424) napsal 29.01.2012 v 11:03

Wild wild west...snad sežene doma nějakou práci, třeba popeláře.

RaceBoy (63) napsal 29.01.2012 v 10:58

Kdo má prachy, jede !!! I kdyby neměl nohy či ruce... kvalita je ta tam... Hlavně prachy, prachy, prachy... ať Italové maj co jíst

SoulTrain21 (753) napsal 29.01.2012 v 05:34

Radši to nechám bez odpovědi :))))))))))

mamba54 (1340) napsal 29.01.2012 v 04:10

To Soul- Při tvé nezpochybnitelné inteligenci bych se velice divil, že bys nepochopil, jak to s tou "přechodnou" sezónou myslím.

mamba54 (1340) napsal 29.01.2012 v 04:07

Akro- Ale přesně ten samý počet plánuje i tvůj oblíbenec SPZ ka pro Moto GP na příští rok, až přijdou dvě BMW. " A ten zbytek hamba mluvit". To jako na WSBK jsou dobré a pro MGP hamba mluvit? Sám víš, že současné stroje SBK jsou na hony vzdálené koncepci a představám otce zakladatele Steve McLaughlina. Přečti si u konkurence článek s názory Gina Borsoie na CRT a jejich vývoj, Je velice zajímavý.

mamba54 (1340) napsal 29.01.2012 v 03:54

A ještě Jack Miller a Artur Sissis v Moto3.

jan26 (3624) napsal 28.01.2012 v 23:37

kubat stoner je z AUSTRALIE

AKRO (-498) napsal 28.01.2012 v 22:52

Mambo, ale ten rošt SBK početně větší nebude, sám Flammini prohlásil, že zhruba 24 jezdců stačí a je to přesně počet, který potřebuje! Tak jaképak jen o 4 jezdce víc než MGP! Dědek to dopracoval na 12 motorek MGP a ten zbytek hamba mluvit! No aspoň můžeš fandit Abajovi, že pojede skoro každý závod v TOP 10. Jinak by bylo ideální, aby dědek letěl jak šrapnel! To by bylo totiž přímo ideální řešení!

SoulTrain21 (753) napsal 28.01.2012 v 22:05

J j mam je hodne rad,to mas pravdu.)Jen by me zajimalo, Co to v MISTROVSTVI SVETA znamena prechodna sezona?O

mamba54 (1340) napsal 28.01.2012 v 22:04

P.S. Ony i WSBK se potýkají s nemalými problémy a musí je řešit. To naplněné pole ( o 4 ks víc než MGP) je konec konců jen výsledkem změny pravidel o počtu strojů na jednoho jezdce.Což jsem zde už tuším loni navrhoval i pro MGP, ale bylo mi to zde místními znalci zamítnuto s tím, že by to nešlo a že by to byl nesmysl. Nicméně jsem upřímně zvědav, jak se to bude v SBK vyvíjet, zejména na startu 2. jízd a jestli navíc postupem času některé týmy neodpadnou.( Ač bych si to nepřál) Já totiž, ač se to možná někomu nezdá, mám i tyto závody rád! Ikdyž přiznávám, že mojí prioritou je MGP.( Jako celek, nejen tř. Moto GP).

mamba54 (1340) napsal 28.01.2012 v 21:50

Soul Train- jistě, říkal jsem to, nemám důvod zapírat. Jen prosím nepředbíhej událostem. Letošní sezóna za a.) ještě nezačala, za b.) je všeobecně brána jako přechodná a jistě bude po skončení vyhodnocena a budou učiněna v případě nutnosti taková opatření, aby se ta růžová budoucnost dostavila. O ztrátu statutu MS opravdu nemám strach.Tedy aspoň do té doby, pokud o tom nebudou rozhodovat někteří diskutéři na webech u kterých je spíš přání otcem myšlenky. Tím nemám na mysli zrovna tebe. Na tvých příspěvcích je aspoň čitelné, že máš motocyklové závody rád.

SoulTrain21 (753) napsal 28.01.2012 v 21:24

Sorry za preklepy pisu z mobilu..

SoulTrain21 (753) napsal 28.01.2012 v 21:15

Mamba.Ja ale reagival spis na to,ze tady nekoho "napadas" za to,ze rekl o motogp,ze upada,kdyz ty jsi rekl o wsbk to same.Strasne si tady tvrdil rok,dva zpatky,jak to s MGP do budoucna vypada ruzove a jak wsbk do par let krache.( a nesnaz se me prosimte prssvedci o tom,ze jsi to nerikal,vazne se mi to nechce hledat)A co tu mame dnes? V MGP museli nouzove udelat nejake radoby pravidla,ktere se vykristalizovaly asi az po konci sezony,jinak si totiz nedovedu vysvetlitt,ze nekrere tymy zacaly pracovat na motocyklech az v listopadu a ve finale jeste museli ten puvidni smysl tech pravidel zmenit,aby tam vubec meli na cem jet.Zatimco ve wsbk vidim plny rost motorek,ktere tam proste maji byt a nic se kvuli nim na rychlo nemuselo upravovat.Mluvilo se strasne o ruzove budoucbosi a nebyt tehle parodie,ktera ted v MGP nastala , ztratili by i status MS.;) Tohle je opravdu ta ruzova budoucnost,ktera byla predpovidana?Na tuhle otazku bych zrovna od tebe rad videl odpoved...O tom,jak Ezpeleta a spol strasne nadavali na wsbk kvuli tomu kam se jejich reglement ubira ani nemluve.Nebyt toho,ze se ve WSBk zacalo jezdit s prototypovym motory,tak bych chtel tim tuplem videt,co by delali.Kolik tymu by si mohlo dovolit platit vyvoj i tech motoru od stocku?

A k tomu tematu ohledne penez,vis sam moc dobre,ze je to vsude stejne,tak si nech ten sarkazmus ci ironii na nekoho jineho

martin1 (658) napsal 28.01.2012 v 20:28

Veronika:jen jsem chtěl Pasolinimu naznačit, že pečení holoubci nejsou a nebudou, nechtěl jsem srovnávat GP s Road,dnes to nemá nikdo z pilotů lehký a ti co mají talent a koncern za zády se musí snažit protože nic netrvá věčně./Tak co Indoch už je OK? co kotník?/

mamba54 (1340) napsal 28.01.2012 v 19:25

Soul 12:3O- Jen vycházím z toho, co říkají samotní jezdci. Navíc, ten rozdíl v počtu jezdců MGP-WSBK opravdu není nic moc. Pokud jde o prachy, myslím, že je to ve všech sériích +/- stejný. Máš prachy, jedeš. Nemáš, máš smůlu. Nebo např. v BSB je to jinak a jezdcům, kteří na ně nemají, přispívá snad Armáda spásy? Pouč mě, laika, jak to chodí tam?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist