Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Josef58 - Samozřejmě bude třída MOTO 3 podstatně dražší než byly 125ky! Protože MOTO 3 je zase jeden z dědkových nápadů a tím pádem jako vždy úletů a nesmyslů, nemohlo to jinak než nehoráznou drahotou ani skončit!
Mamba54 - Jen mezi jezdci MGP Mambo! I když teď bych měl napsat jen na motocyklech MGP! Ty CTR a většina jezdců, co je povede, asi těch 1-2% zdaleka nedosahují! To samé bude u většiny MOTO 2 a MOTO 3!
Josef58- Ale Ezpeleta nestanovuje nějaké paušální částky týmům, za kolik mají jezdcům pronajímat místa. To je čistě věcí těch týmů. A nakonec, proč by se měli ohlížet na talent, když tvůj guru Akro tvrdí, že mezi jezdci je stejně max. 1-2% rozdíl?
Copak West, ten už vyzkoušel prakticky vše, mě daleko víc mrzí, že nesehnal peníze už ani na "SPZ-přípravku" náš nadějný mladý Míra Popov Zřejmě neuvěřitelná drahota
Kuba84, ten se zas asi nějak nezdál dědulovi
Nejlepší by bylo fandit jednomu z těch dvou na našem FGR Ale přeci nejde o talent, ale o prachy a zas prachy
Ciha - A proč? Jako "vodník" nebyl špatný, ale stejně toho poslední léta moc nezajel! Jeho doba skončila, na vrchol se prostě nedostal, podobně jako se to stává a stalo jiným! To je život!
Tak co je kluci...?, kde je ted ten velkej pocet vsech tech chytrech diskutujicich (spis tech nejchytrejsich). Kolik uz jste poslali Tonimu aby mohl zavodit?
Mike99 - Odhadoval bych to na 2x tolik jako SBK! S takovým "promotérem" jako je SPZka to ani levnější být nemůže, jediný problém tady je že ty CRT-SPZ budou o asi 2-3 sekundy pomalejší na kolo, než ty 2x levnější SBK!
Ale, ale, to se to nějak chytrým pánům co vymysleli blbost s CRT nějak zamotává, ještě sezona ani nezačala a už tu máme jezdce, kteří nemají dost peněz aby nemhli závodit . To jsem zvědav, kolik motorek bude na startu té kdysi nazývané "královské třídy"
Velká škoda. Když mě loni v Mostě předjížděl v Matadoru na brzdy, byl to skvělej zážitek vidět to pár metrů před sebou, jak se to dělá. Bohužel to byl jen jen okamžik..
Kolko penazi musel priniest Anthony West do timu? A ak niekto vie, tak mi moze odpovedat, ze kolko priniesol resp. kolko mu chybalo na to, aby mohol startovat v MotoGP.
Ak si dobre pamatam tak Yonnymu Hernandezovi chybalo zohnat este 250.000 eur.
Iba chcem vediet, ze kolko musi jazdec priniest penazi na motorku CRT.
Mamba58 - Tak dnešní SBK jsou na hony vzdálené představám otce a zakladatele McLaughlina? Tomu se nediv, ono je to už skoro čtvrtstoletí a to se hodně věcí změní! Říká se tomu VÝVOJ víš?! Nebo máš pocit, že dřívější MS je taky na stejné technické úrovni jako jejich nástupce, dnešní MGP? O CRT si mohu přečíst článků o jejich vývoji jaké chci, ale pokud jedou na kolo o 5 vteřin pomalejší časy, vůbec nic zajímavého na nich nevidím! Tedy aspoň prozatím!
Akro- Ale přesně ten samý počet plánuje i tvůj oblíbenec SPZ ka pro Moto GP na příští rok, až přijdou dvě BMW. " A ten zbytek hamba mluvit". To jako na WSBK jsou dobré a pro MGP hamba mluvit? Sám víš, že současné stroje SBK jsou na hony vzdálené koncepci a představám otce zakladatele Steve McLaughlina. Přečti si u konkurence článek s názory Gina Borsoie na CRT a jejich vývoj, Je velice zajímavý.
Mambo, ale ten rošt SBK početně větší nebude, sám Flammini prohlásil, že zhruba 24 jezdců stačí a je to přesně počet, který potřebuje! Tak jaképak jen o 4 jezdce víc než MGP! Dědek to dopracoval na 12 motorek MGP a ten zbytek hamba mluvit! No aspoň můžeš fandit Abajovi, že pojede skoro každý závod v TOP 10. Jinak by bylo ideální, aby dědek letěl jak šrapnel! To by bylo totiž přímo ideální řešení!
P.S. Ony i WSBK se potýkají s nemalými problémy a musí je řešit. To naplněné pole ( o 4 ks víc než MGP) je konec konců jen výsledkem změny pravidel o počtu strojů na jednoho jezdce.Což jsem zde už tuším loni navrhoval i pro MGP, ale bylo mi to zde místními znalci zamítnuto s tím, že by to nešlo a že by to byl nesmysl. Nicméně jsem upřímně zvědav, jak se to bude v SBK vyvíjet, zejména na startu 2. jízd a jestli navíc postupem času některé týmy neodpadnou.( Ač bych si to nepřál) Já totiž, ač se to možná někomu nezdá, mám i tyto závody rád! Ikdyž přiznávám, že mojí prioritou je MGP.( Jako celek, nejen tř. Moto GP).
Soul Train- jistě, říkal jsem to, nemám důvod zapírat. Jen prosím nepředbíhej událostem. Letošní sezóna za a.) ještě nezačala, za b.) je všeobecně brána jako přechodná a jistě bude po skončení vyhodnocena a budou učiněna v případě nutnosti taková opatření, aby se ta růžová budoucnost dostavila. O ztrátu statutu MS opravdu nemám strach.Tedy aspoň do té doby, pokud o tom nebudou rozhodovat někteří diskutéři na webech u kterých je spíš přání otcem myšlenky. Tím nemám na mysli zrovna tebe. Na tvých příspěvcích je aspoň čitelné, že máš motocyklové závody rád.
Mamba.Ja ale reagival spis na to,ze tady nekoho "napadas" za to,ze rekl o motogp,ze upada,kdyz ty jsi rekl o wsbk to same.Strasne si tady tvrdil rok,dva zpatky,jak to s MGP do budoucna vypada ruzove a jak wsbk do par let krache.( a nesnaz se me prosimte prssvedci o tom,ze jsi to nerikal,vazne se mi to nechce hledat)A co tu mame dnes? V MGP museli nouzove udelat nejake radoby pravidla,ktere se vykristalizovaly asi az po konci sezony,jinak si totiz nedovedu vysvetlitt,ze nekrere tymy zacaly pracovat na motocyklech az v listopadu a ve finale jeste museli ten puvidni smysl tech pravidel zmenit,aby tam vubec meli na cem jet.Zatimco ve wsbk vidim plny rost motorek,ktere tam proste maji byt a nic se kvuli nim na rychlo nemuselo upravovat.Mluvilo se strasne o ruzove budoucbosi a nebyt tehle parodie,ktera ted v MGP nastala , ztratili by i status MS.;) Tohle je opravdu ta ruzova budoucnost,ktera byla predpovidana?Na tuhle otazku bych zrovna od tebe rad videl odpoved...O tom,jak Ezpeleta a spol strasne nadavali na wsbk kvuli tomu kam se jejich reglement ubira ani nemluve.Nebyt toho,ze se ve WSBk zacalo jezdit s prototypovym motory,tak bych chtel tim tuplem videt,co by delali.Kolik tymu by si mohlo dovolit platit vyvoj i tech motoru od stocku?
A k tomu tematu ohledne penez,vis sam moc dobre,ze je to vsude stejne,tak si nech ten sarkazmus ci ironii na nekoho jineho
Veronika:jen jsem chtěl Pasolinimu naznačit, že pečení holoubci nejsou a nebudou, nechtěl jsem srovnávat GP s Road,dnes to nemá nikdo z pilotů lehký a ti co mají talent a koncern za zády se musí snažit protože nic netrvá věčně./Tak co Indoch už je OK? co kotník?/
Soul 12:3O- Jen vycházím z toho, co říkají samotní jezdci. Navíc, ten rozdíl v počtu jezdců MGP-WSBK opravdu není nic moc. Pokud jde o prachy, myslím, že je to ve všech sériích +/- stejný. Máš prachy, jedeš. Nemáš, máš smůlu. Nebo např. v BSB je to jinak a jezdcům, kteří na ně nemají, přispívá snad Armáda spásy? Pouč mě, laika, jak to chodí tam?
Akro- Aha, tak dodatečná účelová oprava tvé teorie. Ostatně, jak je tvým ustáleným zvykem.
Josef58 - Samozřejmě bude třída MOTO 3 podstatně dražší než byly 125ky! Protože MOTO 3 je zase jeden z dědkových nápadů a tím pádem jako vždy úletů a nesmyslů, nemohlo to jinak než nehoráznou drahotou ani skončit!
Mamba54 - Jen mezi jezdci MGP Mambo! I když teď bych měl napsat jen na motocyklech MGP! Ty CTR a většina jezdců, co je povede, asi těch 1-2% zdaleka nedosahují! To samé bude u většiny MOTO 2 a MOTO 3!
Josef58- Ale Ezpeleta nestanovuje nějaké paušální částky týmům, za kolik mají jezdcům pronajímat místa. To je čistě věcí těch týmů. A nakonec, proč by se měli ohlížet na talent, když tvůj guru Akro tvrdí, že mezi jezdci je stejně max. 1-2% rozdíl?
Copak West, ten už vyzkoušel prakticky vše, mě daleko víc mrzí, že nesehnal peníze už ani na "SPZ-přípravku" náš nadějný mladý Míra Popov Zřejmě neuvěřitelná drahota
Kuba84, ten se zas asi nějak nezdál dědulovi
Nejlepší by bylo fandit jednomu z těch dvou na našem FGR Ale přeci nejde o talent, ale o prachy a zas prachy
Ciha - A proč? Jako "vodník" nebyl špatný, ale stejně toho poslední léta moc nezajel! Jeho doba skončila, na vrchol se prostě nedostal, podobně jako se to stává a stalo jiným! To je život!
Tak co je kluci...?, kde je ted ten velkej pocet vsech tech chytrech diskutujicich (spis tech nejchytrejsich). Kolik uz jste poslali Tonimu aby mohl zavodit?
Mike99 - Odhadoval bych to na 2x tolik jako SBK! S takovým "promotérem" jako je SPZka to ani levnější být nemůže, jediný problém tady je že ty CRT-SPZ budou o asi 2-3 sekundy pomalejší na kolo, než ty 2x levnější SBK!
Ale, ale, to se to nějak chytrým pánům co vymysleli blbost s CRT nějak zamotává, ještě sezona ani nezačala a už tu máme jezdce, kteří nemají dost peněz aby nemhli závodit . To jsem zvědav, kolik motorek bude na startu té kdysi nazývané "královské třídy"
AKRO: to mi je jasne len ma zaujima, ze kolko stoji zavodenie na tych "lacnejsich" CRT motorkach
Velká škoda. Když mě loni v Mostě předjížděl v Matadoru na brzdy, byl to skvělej zážitek vidět to pár metrů před sebou, jak se to dělá. Bohužel to byl jen jen okamžik..
Mike99 - Asi jak komu! Ono to nebude stejné!
Ja by som mal otazku.
Kolko penazi musel priniest Anthony West do timu? A ak niekto vie, tak mi moze odpovedat, ze kolko priniesol resp. kolko mu chybalo na to, aby mohol startovat v MotoGP.
Ak si dobre pamatam tak Yonnymu Hernandezovi chybalo zohnat este 250.000 eur.
Iba chcem vediet, ze kolko musi jazdec priniest penazi na motorku CRT.
Za pripadne odpovede dakujem
Mamba54/58/ - On to asi velký překlep nebude a jestli ano, tak mi promiň!
Mamba58 - Tak dnešní SBK jsou na hony vzdálené představám otce a zakladatele McLaughlina? Tomu se nediv, ono je to už skoro čtvrtstoletí a to se hodně věcí změní! Říká se tomu VÝVOJ víš?! Nebo máš pocit, že dřívější MS je taky na stejné technické úrovni jako jejich nástupce, dnešní MGP? O CRT si mohu přečíst článků o jejich vývoji jaké chci, ale pokud jedou na kolo o 5 vteřin pomalejší časy, vůbec nic zajímavého na nich nevidím! Tedy aspoň prozatím!
Wild wild west...snad sežene doma nějakou práci, třeba popeláře.
Kdo má prachy, jede !!! I kdyby neměl nohy či ruce... kvalita je ta tam... Hlavně prachy, prachy, prachy... ať Italové maj co jíst
Radši to nechám bez odpovědi :))))))))))
To Soul- Při tvé nezpochybnitelné inteligenci bych se velice divil, že bys nepochopil, jak to s tou "přechodnou" sezónou myslím.
Akro- Ale přesně ten samý počet plánuje i tvůj oblíbenec SPZ ka pro Moto GP na příští rok, až přijdou dvě BMW. " A ten zbytek hamba mluvit". To jako na WSBK jsou dobré a pro MGP hamba mluvit? Sám víš, že současné stroje SBK jsou na hony vzdálené koncepci a představám otce zakladatele Steve McLaughlina. Přečti si u konkurence článek s názory Gina Borsoie na CRT a jejich vývoj, Je velice zajímavý.
A ještě Jack Miller a Artur Sissis v Moto3.
kubat stoner je z AUSTRALIE
Mambo, ale ten rošt SBK početně větší nebude, sám Flammini prohlásil, že zhruba 24 jezdců stačí a je to přesně počet, který potřebuje! Tak jaképak jen o 4 jezdce víc než MGP! Dědek to dopracoval na 12 motorek MGP a ten zbytek hamba mluvit! No aspoň můžeš fandit Abajovi, že pojede skoro každý závod v TOP 10. Jinak by bylo ideální, aby dědek letěl jak šrapnel! To by bylo totiž přímo ideální řešení!
J j mam je hodne rad,to mas pravdu.)Jen by me zajimalo, Co to v MISTROVSTVI SVETA znamena prechodna sezona?O
P.S. Ony i WSBK se potýkají s nemalými problémy a musí je řešit. To naplněné pole ( o 4 ks víc než MGP) je konec konců jen výsledkem změny pravidel o počtu strojů na jednoho jezdce.Což jsem zde už tuším loni navrhoval i pro MGP, ale bylo mi to zde místními znalci zamítnuto s tím, že by to nešlo a že by to byl nesmysl. Nicméně jsem upřímně zvědav, jak se to bude v SBK vyvíjet, zejména na startu 2. jízd a jestli navíc postupem času některé týmy neodpadnou.( Ač bych si to nepřál) Já totiž, ač se to možná někomu nezdá, mám i tyto závody rád! Ikdyž přiznávám, že mojí prioritou je MGP.( Jako celek, nejen tř. Moto GP).
Soul Train- jistě, říkal jsem to, nemám důvod zapírat. Jen prosím nepředbíhej událostem. Letošní sezóna za a.) ještě nezačala, za b.) je všeobecně brána jako přechodná a jistě bude po skončení vyhodnocena a budou učiněna v případě nutnosti taková opatření, aby se ta růžová budoucnost dostavila. O ztrátu statutu MS opravdu nemám strach.Tedy aspoň do té doby, pokud o tom nebudou rozhodovat někteří diskutéři na webech u kterých je spíš přání otcem myšlenky. Tím nemám na mysli zrovna tebe. Na tvých příspěvcích je aspoň čitelné, že máš motocyklové závody rád.
Sorry za preklepy pisu z mobilu..
Mamba.Ja ale reagival spis na to,ze tady nekoho "napadas" za to,ze rekl o motogp,ze upada,kdyz ty jsi rekl o wsbk to same.Strasne si tady tvrdil rok,dva zpatky,jak to s MGP do budoucna vypada ruzove a jak wsbk do par let krache.( a nesnaz se me prosimte prssvedci o tom,ze jsi to nerikal,vazne se mi to nechce hledat)A co tu mame dnes? V MGP museli nouzove udelat nejake radoby pravidla,ktere se vykristalizovaly asi az po konci sezony,jinak si totiz nedovedu vysvetlitt,ze nekrere tymy zacaly pracovat na motocyklech az v listopadu a ve finale jeste museli ten puvidni smysl tech pravidel zmenit,aby tam vubec meli na cem jet.Zatimco ve wsbk vidim plny rost motorek,ktere tam proste maji byt a nic se kvuli nim na rychlo nemuselo upravovat.Mluvilo se strasne o ruzove budoucbosi a nebyt tehle parodie,ktera ted v MGP nastala , ztratili by i status MS.;) Tohle je opravdu ta ruzova budoucnost,ktera byla predpovidana?Na tuhle otazku bych zrovna od tebe rad videl odpoved...O tom,jak Ezpeleta a spol strasne nadavali na wsbk kvuli tomu kam se jejich reglement ubira ani nemluve.Nebyt toho,ze se ve WSBk zacalo jezdit s prototypovym motory,tak bych chtel tim tuplem videt,co by delali.Kolik tymu by si mohlo dovolit platit vyvoj i tech motoru od stocku?
A k tomu tematu ohledne penez,vis sam moc dobre,ze je to vsude stejne,tak si nech ten sarkazmus ci ironii na nekoho jineho
Veronika:jen jsem chtěl Pasolinimu naznačit, že pečení holoubci nejsou a nebudou, nechtěl jsem srovnávat GP s Road,dnes to nemá nikdo z pilotů lehký a ti co mají talent a koncern za zády se musí snažit protože nic netrvá věčně./Tak co Indoch už je OK? co kotník?/
Soul 12:3O- Jen vycházím z toho, co říkají samotní jezdci. Navíc, ten rozdíl v počtu jezdců MGP-WSBK opravdu není nic moc. Pokud jde o prachy, myslím, že je to ve všech sériích +/- stejný. Máš prachy, jedeš. Nemáš, máš smůlu. Nebo např. v BSB je to jinak a jezdcům, kteří na ně nemají, přispívá snad Armáda spásy? Pouč mě, laika, jak to chodí tam?