Výměna generací ještě neskončila...

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RGbiker (19) napsal 19.03.2008 v 14:52

Bohuzel, musim se pripojit k ostatnim, elektroniku bych vystipal... ano, casy jsou rychlejsi, ale tak nak postradam powerslidy, brzdeni smykem do zatacek atp. Stejne tak sdilim ten nazor, ze pokud by elektronika nebyla, byl by tu vale, pak par vyvolenych a pak zbytek. Tim nechci nijak vyzdvihovat valeho ani shazovat ostatni, ale muj osobni nazor je ten, ze on ma pro jezdeni na motorce nejvetsi cit ze vsech jezdcu, podobne i Dovi, ktereho tipuju na titul pristi rok.

Marex (2570) napsal 18.03.2008 v 21:21

Je to smutný,ale autor článku má pravdu. V moto GP jsou vidět čím dál tím mladší tvářičky a bojím se,aby tam za chvíli neřádili 14-ti letí kluci. Styl osmikil mi blízký není a pohledný už vůbec ne. Dorna prostě udělala chybu a navíc pod nesmyslným a neopodstaněným vysvětlením
Nicky, Vale, Capirex do SBK!

Waldas28 (0) napsal 18.03.2008 v 20:37

to Jarped já mám už první z roku 1994 bylo ještě na základce jsem už nahrával ale nemám všechno mám i WSBK a zháním hlavně 250 z dob Ralfa Waldmanna kdyžtak písni něco by jsme mohli přenahrávat a jinak co píšeš souhlas

jura1000 (7) napsal 18.03.2008 v 20:05

to jarped:mám na tebe velkou prosbu ja totiž o svou videoteku přišel tak tě chci poprosit jestli se nějak nedomluvíme a ten poklad mě třeba za nějaký peníz nenahraješ
předem dík za odpověd

Bauman (51) napsal 18.03.2008 v 20:03

to Jarpet:nemáš ty nahrávky na DVD nebo DivX?Je nějaká šance něco od tebe získat?

Bauman (51) napsal 18.03.2008 v 20:03

to Jarpet:nemáš ty nahrávky na DVD nebo DivX?Je nějaká šance něco od tebe získat?

Jarpet (26) napsal 18.03.2008 v 19:20

Včera jsem po přečtení toho článku měl hrozný vztek a autorovi jsem chtěl "vynadat", ale dnes to vidím z jiného úhlu pohledu.
Je to drsný článek ale opodstatněný. Zkrátka si musíme zvyknout, že se bude jen kroužit a na drifty, kouření gum musíme zapomenout navždy.Senior bude během pár let každý nad pětadvacet let a na statistiky už si taky nikdo ani nemusí hrát. Prostě všechno bude jinak!
Jsem rád, že již deset let si nahrávám každý závod, takže si deď rád kdykoli pustím něco z historie.
Štve mi kam to směřuje, ale to asi nejsem sám.

Bauman (51) napsal 18.03.2008 v 18:14

Nechcete si počkat jak bude vypadat sezona jako taková?Potom můžeme diskutovat o tom kdo na co má a nemá.Zatím bych to neřešil,vlastně potom možná také ne.Každý závod má vítěze a ty poražené.Dívat se na to budeme tak jako tak.

ChenziiR1 (158) napsal 18.03.2008 v 16:35

Souhlasím s Lerrym.

Le-Corbusier (432) napsal 18.03.2008 v 16:22

Souhlasím s Vendou.

Larry (114) napsal 18.03.2008 v 14:19

ach jo.

pasolini (260) napsal 18.03.2008 v 11:43

Ona ta pravda bude asi někde na půl. Jenom poznámka: Toseland - ten ze 250 není a jak jel. A nebýt toho, že jeho loňská motorka na rovince nestíhala (všichni jsme to mohli vidět), tak byl asi taky o něco výš.

Venda (33) napsal 17.03.2008 v 23:26

Mě ten článek nepříjde ,až tak špatnej. Všichni se oháníte že to je po prvním závodě,ale jako výhled do budoucna bych řekl , že to je krutá pravda.Myslím, že je jedno jestli příjede na začátku sezony nebo v pulce.Dá se to brát jako článek po lonské sezoně s tím , že odstartovala první vlna obměny startovního pole.Starší borci šli do WSBK nebo jinam a přichází mladí dravci.takovej je trend a je to daný částečně i konstrukcí moto , že líp sedí těm mladším co dou z 250tek. Vale už taky patří k nejstarším v poli.

Stecky (0) napsal 17.03.2008 v 22:30

spiš mi připadá,že vám nevadí elektronika ,ale že Vale sotva stačí na stupně.Dříve když byl na vrcholu tak nikomu nevadilo že všem po pár kolech ujel a bylo po závodě.To byla bomba to byl genius.Ale mě to tenkrát připadalo nudný.Já přeju Caseymu a momentálně si to užívám i s elektronikou.

Alli.kawa (0) napsal 17.03.2008 v 21:39

přesně jak psal patstreet zlaté sbk

ChenziiR1 (158) napsal 17.03.2008 v 20:55

Jéééééé,mě to taky nedělá dobře lol

Jawa-panelka (0) napsal 17.03.2008 v 20:44

přesně o nepřežiju

Shane (0) napsal 17.03.2008 v 20:40

Le Corbusier > přesně tak, kontrola trakce je v WSBK úplně stejně běžná věc jako v GP. Bohužel spousta lidí nepřežije, že je občas rychlejší někdo jinej než Rossi

Le-Corbusier (432) napsal 17.03.2008 v 20:36

Dost lidí tady plive na kontrolu trakce v MotoGP a opěvuje SBK. Nevím jak je to v SBK letos, ale loni tam měli kontrolu skoro všichni. Tady bych teda problém neviděl. Možná je to tou pitomou kubatůrou 800...

changes1 (30) napsal 17.03.2008 v 20:18

Myslím že Melandri, Hayden, Hopkins a hlavně Rossi ještě zdaleka neřekli poslední slovo. Jinak tady bylo moc pěkně řečeno: Fuck off kinder moto GP! Pryč s kontrolou trakce!

ChenziiR1 (158) napsal 17.03.2008 v 20:12

Mě zase připadne,že se zbytečně demonizuje to že někdo předjel Valeho-u HRC dělají jako by se to stalo poprvé.Jasně Dovi je nováček ,ale stejně.Myslím že pár kol a pojel by ho i J.Toslend.Mě osobně to nepřekvapilo vzhledem k tomu jak se ke konci závod vyvíjel.

chantec (0) napsal 17.03.2008 v 18:27

Nuvolari. Přesně, výstižně a diplomaticky. Přidám málo. Už i Dacia má sem tam nějakou elektroniku. Motor u GP určitě. Trakce? Ta už vůbec ne. Proč motor? Vysvětlím. Jsem poměrně už starší ročník a jsem z Brna, tudíž vím, kolik dojelo jezdců do cíle. Aby v každé zatáčce stály kleklé motorky to ne.Zdar

Nuvolari (2329) napsal 17.03.2008 v 17:35

No s tímhle článkem fakt nesouhlasím.
1. Jeden závod ještě nedává podklad pro nějaké velké prognózy.
2. Je známé, že Ducati v GP kromě Stonera nedokáže nikdo pořádně vyjet, ale to ještě neznamená, že Capirex nebo Melandri jsou zralí do šrotu, mimochodem Capirex ten první závod nezajel vůbec špatně.
3. Speciálně Hopkins podával minulou sezónu výborné výkony.
4. Slavný Pedrosa, o kterém se od začátku mluvilo jako o nástupci Rossiho, je sice určitě velmi dobrý, ale proti třeba Caseymu, Valemu nebo Dovimu není vůbec brzdař.
5. Prostě beru to jako článek ve stylu Blesku.
6. Přesto se samozřejmě těším na další autorovy články a zdravím ho.

21 (-1) napsal 17.03.2008 v 17:31

jen se všichni neposerte taková prognoza má logiku alespoň v současný situaci kdy je to vše jak se zde vyjadřujete úplně řízený elektronikou a jezdec je tam vlastně úplně zbytečnej na kdyby se nehraje jo a neberte to všechno tak vážně nebo Vás ještě klepne lol

jura1000 (7) napsal 17.03.2008 v 17:05

taky souhlas z většinou,článek jako z blesku a do solidnosti hodně daleko.Myslím si že většině z nás je jasné že výměna jezdců jednou určitě přijde ale určitě to nebude na základě spekulací psaných v tomhle článku a pro mě psaných dost nevkusně.Jinak doufám že GP půjde cestou F1 a nechá znovu vyniknou jezdecký talent a um a fandové budou zase fandit jezdcům a ne nějakým počítačům.

Jawa-panelka (0) napsal 17.03.2008 v 16:12

s tou elektronikou přesně sám nevím,ale jedno vím souhlasím asi s váma všema a dole někdo psal čláánek je kravina přesně tak,jak můžou po prvním závodě sezony říkat,kdo odejde s motogp a že je nějká výměna generací,příště někdy vyhraje třeba rossi nebo nick hayden a bdue se psát mladí jezdci nestačí na zkušené matadory moto gp rossiho a spol
po prvním závodě psát takové nesmysly hrůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůza

daidalos (0) napsal 17.03.2008 v 16:03

jinak sbk je naprostej mazec

daidalos (0) napsal 17.03.2008 v 16:02

sry, ale muze mi nekdo posat, co konkretne za elektroniku nyni maji a co nebylo pred nekolika lety. Nejsem takovej znalec, abych pochopil, co to ovlivnuje...

patstreet (214) napsal 17.03.2008 v 15:27

zlaté SBK

patstreet (214) napsal 17.03.2008 v 15:27

souhlas z většinou,
dnešní stroje moto GP sou delané vyložene pro 50kilové chlapce.nedá se jim odepřít že neumí protože sou fakticky rychlí,ale bez elektronických pomúcek by tak rychlí nebyli..a odborníci taky říkaj že tyhle stroje sou víc podobné 250 než litrúm,což je o ničem.takže fuck off kinder moto gp

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist