Víkend v Kataru pohledem Karla Abrahama

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tulen. (391) napsal 02.04.2014 v 12:41-1+1

Blbě jsem to napsal, myslel jsem Nakagamiho diskvalifikace samozřejmě... Jinak kde je pravda ví bůh. Jen jestli spíše nechyboval jeho tým Samozřejmě Nakagami je v tom zcela nevinně a přeji aby příště bodovou ztrátu slušně nahradil Chce to opět rychlého japončíka

IvanDvoutakťák (5070) napsal 02.04.2014 v 09:33

O - :

IvanDvoutakťák (5070) napsal 02.04.2014 v 09:32+1

Nakagami byl "můj kůň" už loňskými výsledky, tuleni a nechá-
pu, proč se Ti zdá, že mně "leží v žaludku" O-:
V žaludku mně leží to svinstvo, že mu HRC prodala Racekit
(včetně filtru), načež byl Nakagami PO závodu v Kataru dis-
kvalifikován ...

tulen. (391) napsal 02.04.2014 v 00:01

Ivane: proč ti tak leží v žaludku Nakagami?

Yamasaki (394) napsal 01.04.2014 v 17:55-1+3

gresini: Nesrovnaval bych praci lekaru, kteri pracuji v casovem presu a hlavne ve stresu ze ztraty pacienta, kdy se holt ta chyba v dusledku unavy muze stat s nekolikamesicnim vyvojem motocyklu, kde musi byt vsechna data nekolikanasobne kontrolovana...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 01.04.2014 v 17:20+1

Hernajs, vzal jsi mně z huby,gresini - to o počítání kol
(v závodě MS!) týmem HRC...
P.S. Něco novýho o Nakagamiho filtru sání a diskvalifikaci ???

dante.peklo (951) napsal 01.04.2014 v 15:58+4

"Druhý závod sezony v Texasu ale nebude snadný právě kvůli zátěži, které bude muset jeho rameno zvládnout"

Ty woe, to už unavuje i mě, tohle pořád číst v každým rozhovoru s ním, nebo o něm.. Padájo, nekecat a tahat, ať jsou doma další body..!

Jinak s tou nádrží to je fakt hitovka, to si snad dělaj z lidí řitní otvůrek..??

martjan_1098 (283) napsal 01.04.2014 v 14:11+1

1100virago - neumíš číst ty, protože nepoznáš perex (podtitulek) od článku

gresini (4459) napsal 01.04.2014 v 11:44-1+3

Když může několikačlenný tým doktorů a sester zapomenout v ráně nůžky,skalpel a jiné nářadí,což se několikrát stalo,tak si myslím,že to honda neudělala s tou nádrží schválně, nedávno neuměli u hondy správně napočítat 10 kol Marquezovi a vyloučili ho za to ze závodu a to šlo při boji o titul-prostě stávat by se to rozhodně nemělo-NEOMLOUVÁM JE A TY DOKTORY UŽ VŮBEC NE,ale děje se to-co víc k tomu říct-OBROVSKÝ CHYBY!!!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 01.04.2014 v 09:07+1

No tak TAKOVEJ začátek první sezony na Ducati si Cal určitě
nepředstavoval ...
a v návaznosti na Yamasakiho jen tolik, že POKUD je "tam všude" TOLIK špíny, tak MNĚ se nezvedá kufr, ale už ´su
z toho rovnou poblitej

Pastell (112) napsal 01.04.2014 v 06:35

Dominator: K tvé otázce, Calovi nedošel benzín, nýbrž měl problémy s elektronikou. Na konci řekl, že tu rovinku dojížděl jakoby mu tam skočil průjezd boxy. Na livetimingu se jakoby propadal, ale to mu blbnul transponder.

Yamasaki (394) napsal 01.04.2014 v 00:40-1+10

Neverim, ze inzenyri si nevsimnou, ze jim chybi 2l paliva, kdyz je to jeden z nejdulezitejsich parametru... Spis mi to prijde jen jako takova pojistka, aby nahodou nekde produkcni bajk nebyl rychlejsi nez tovarna. Z Hondy a jejich spinavych praktik se mi zveda kufr...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.04.2014 v 00:29-1+1

tak hlavne me a normalni lidi zajima, jak na tom jeho rameno je, jestli se to lepsi nebo ne, takze je to uplne v poradku, ze to komentuje, ale je jasny, ze nektery duty palice to nechapou

1100Virago (3052) napsal 31.03.2014 v 22:49-2+4

Ať čtu jak čtu, v první větě o rameni nic nevidím. Tak nevím, neumím číst já, nebo martjan_1098?

martjan_1098 (283) napsal 31.03.2014 v 22:37-5+2

Před otevřením článku jsem tipoval, jak dlouho to bude trvat, než se dočtu o bolavým ramínku, ale nebyl jsem zklamán - první věta předčila mé očekávání

AKRO (-498) napsal 31.03.2014 v 22:31+5

Abaya to řekl férově, že byl třináctý, protože hodně jezdců, před ním spadlo. To se mi líbí!

PacienT.cz (687) napsal 31.03.2014 v 22:07-1+1

Jinak tady je na to téma se spotřebou produkční Hondy dobrý článek, doporučuji přečíst.
//www.motomatters.com/analysis/2014/03/27/fuel_or_electronics_where_are_hayden_and.html

V podstatě z něho vyplývá, že by jim těch 22,5 litrů stačilo, kdyby tam měli tu nejnovější verzi jedntotné elektoniky, kde je už dost dobrá strategie na šetření paliva. Ovšem tak jako tak, bez pneumatických ventilů jim ty koně stejně budou chybět.

Motofighter (471) napsal 31.03.2014 v 21:36+2

No jak se vysvetlit to ze se do nadrze nevejde zminenych 24l ? To je snad zert, ne ? Jinak Karel v teto sezone jen muze jen prekvapit nebo to koncem roku zabalit a jezdit uz jen na trikolce.

blackblues (1507) napsal 31.03.2014 v 21:35-1

Bubrak:vidíš vzal si mi to z huby ,vim,ze to drtil o nováčka roku,to ze ducna byla mašina tzv. Chcanka víme taky všichni,to ze letos to vypadá taky zabité na hondá poddruhu-jistota,prostě je to zase v dupe,proto ta skepse

1100Virago (3052) napsal 31.03.2014 v 21:33+5

Romanko: Tak to je smutný konec skvělého střelce Ta sezóna kdy ve WSBK bojoval s Hagou o titul do posledního závodu patřila k nejvydařenějším vůbec. Škoda ho!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 31.03.2014 v 21:27-1+8

v GP nejezdi rozhodne stejne, v prvnim roce byl na tom v podstate stejne jako Cal Crutchlow, ktery mel navic zkusenosti z WSBK s velkym bajkem. dalsi rok mu davala Ducati plecku, to nemuze nikdo poprit, neustaly problemy s materialem. a s ART to nevyslo, byly tam i nezavineny pady a komplikovany zraneni (kvuli podobnymu mel velky potize i Valentino Rossi), takze jezdi podle podminek ktery ma a ted bohuzel vsadili na Hondu, ktera evidentne za Open Yamahou zaostava a tvrdi to vsichni jezdci co Hondu jezdej, takze to neni jeho breceni, nicmene porad predvadi konkurenceschopny vykon ve svoji 'podkategorii', bohuzel na tovarnu je tlacenka jak nikdy a hrajou tam roli faktory o kterych se nam ani nesni, takze pokud Abaju bavi jezdit a tatu bavi ho sponzorovat, tak nevidim vubec nikde problem

blackblues (1507) napsal 31.03.2014 v 21:26-1+2

Ale když je to baví,jsou to jejich finance a úsilí,faktem je ze jsou vytrvaly a třeba větší úspěch přijde,jako cech mu fandim a chci aby něco dokázal,prostě i za to jaká je situace,at se daří

Romanko (1206) napsal 31.03.2014 v 21:24+2

Jedna zpráva bokem: V rámci katarské GP oznámil Ben Spies, že jeho zraněné rameno se už nevyléčí tak dobře, aby mohl pomýšlet na návrat do GP...

blackblues (1507) napsal 31.03.2014 v 21:20+1

No ve smyslu k dosaženým výsledkům jezdí defacto stejně v GP,žádný posun tam prozatím není,není to vůbec efektivní/rentabilní z pohledu výsledků teto třídy,je pravda,ze je alespoň na co koukat a sázet se s kamarada(když dojede a trefil si se,bral si balik

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 31.03.2014 v 21:15-1+4

krejza: on byl lepsi nez ti co spadli, protoze nespadl vis

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 31.03.2014 v 21:13-2+3

to sou kecy, to by meli vsichni od 13. mista investovat jinak a jezdilo by jen 12 jezdcu? a potom od 9. mista a jezdilo by jen 8 jezdcu? a potom zase a zase az by jezdil jen jeden jedinej, kterej na to podle ceskyho fanouska jedinej ma?

blackblues (1507) napsal 31.03.2014 v 20:59-3+2

Chlapci,at bude jezdit na jakékoliv masine tzv. poddruhu,výsledek ve finále bude podobny,prostě se asi nic moc +- nestane pri vymene moto specifikace poddruh,alespoň aby jezdil stabilně a dojížděl ,na továrnu jsou jiní adepti,Karel v teto kubatuře asi nemá šanci ,měli by peníze investovat asi jinak.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 31.03.2014 v 20:54+4

Jak se, Virago, říká "do třetice" - až Honda znovu nějak
překvapí svoje ZÁKAZNÍKY(to od fabriky není milost, že jim
ty Open-stroje prodala, ale výdělek a propagace!!),
už bude možné říci Ducati, nebo Honda, "všichni" stejní
šmejdi ... Ten ohořelej rám ale nemá v historii MS(!)
obdobu, to je fakt.

1100Virago (3052) napsal 31.03.2014 v 20:31+11

Vladimir: Měl zůstat u té Ducati, která jim v průběhu sezóny dodala rám ze shořelé motorky coby nový? Která nebyla schopná celou sezónu dodat výše uchycené stupačky, aby už při menších náklonech motorka neorala stupačkama asfalt? Ty bys zůstal u dodavatele, který se chová takhle?

Romanko (1206) napsal 31.03.2014 v 20:02-2+1

PacienT: A co když je Honda přesvědčena, že bude brzy na bedně a po čase "spadne" do poloopen či polotovárna (= 22L paliva)? Prostě vždy připraven(a).

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist