Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Blbě jsem to napsal, myslel jsem Nakagamiho diskvalifikace samozřejmě... Jinak kde je pravda ví bůh. Jen jestli spíše nechyboval jeho tým Samozřejmě Nakagami je v tom zcela nevinně a přeji aby příště bodovou ztrátu slušně nahradil Chce to opět rychlého japončíka
Nakagami byl "můj kůň" už loňskými výsledky, tuleni a nechá-
pu, proč se Ti zdá, že mně "leží v žaludku" O-:
V žaludku mně leží to svinstvo, že mu HRC prodala Racekit
(včetně filtru), načež byl Nakagami PO závodu v Kataru dis-
kvalifikován ...
gresini: Nesrovnaval bych praci lekaru, kteri pracuji v casovem presu a hlavne ve stresu ze ztraty pacienta, kdy se holt ta chyba v dusledku unavy muze stat s nekolikamesicnim vyvojem motocyklu, kde musi byt vsechna data nekolikanasobne kontrolovana...
Když může několikačlenný tým doktorů a sester zapomenout v ráně nůžky,skalpel a jiné nářadí,což se několikrát stalo,tak si myslím,že to honda neudělala s tou nádrží schválně, nedávno neuměli u hondy správně napočítat 10 kol Marquezovi a vyloučili ho za to ze závodu a to šlo při boji o titul-prostě stávat by se to rozhodně nemělo-NEOMLOUVÁM JE A TY DOKTORY UŽ VŮBEC NE,ale děje se to-co víc k tomu říct-OBROVSKÝ CHYBY!!!
No tak TAKOVEJ začátek první sezony na Ducati si Cal určitě
nepředstavoval ...
a v návaznosti na Yamasakiho jen tolik, že POKUD je "tam všude" TOLIK špíny, tak MNĚ se nezvedá kufr, ale už ´su
z toho rovnou poblitej
Dominator: K tvé otázce, Calovi nedošel benzín, nýbrž měl problémy s elektronikou. Na konci řekl, že tu rovinku dojížděl jakoby mu tam skočil průjezd boxy. Na livetimingu se jakoby propadal, ale to mu blbnul transponder.
Neverim, ze inzenyri si nevsimnou, ze jim chybi 2l paliva, kdyz je to jeden z nejdulezitejsich parametru... Spis mi to prijde jen jako takova pojistka, aby nahodou nekde produkcni bajk nebyl rychlejsi nez tovarna. Z Hondy a jejich spinavych praktik se mi zveda kufr...
tak hlavne me a normalni lidi zajima, jak na tom jeho rameno je, jestli se to lepsi nebo ne, takze je to uplne v poradku, ze to komentuje, ale je jasny, ze nektery duty palice to nechapou
Před otevřením článku jsem tipoval, jak dlouho to bude trvat, než se dočtu o bolavým ramínku, ale nebyl jsem zklamán - první věta předčila mé očekávání
Jinak tady je na to téma se spotřebou produkční Hondy dobrý článek, doporučuji přečíst.
//www.motomatters.com/analysis/2014/03/27/fuel_or_electronics_where_are_hayden_and.html
V podstatě z něho vyplývá, že by jim těch 22,5 litrů stačilo, kdyby tam měli tu nejnovější verzi jedntotné elektoniky, kde je už dost dobrá strategie na šetření paliva. Ovšem tak jako tak, bez pneumatických ventilů jim ty koně stejně budou chybět.
No jak se vysvetlit to ze se do nadrze nevejde zminenych 24l ? To je snad zert, ne ? Jinak Karel v teto sezone jen muze jen prekvapit nebo to koncem roku zabalit a jezdit uz jen na trikolce.
Bubrak:vidíš vzal si mi to z huby ,vim,ze to drtil o nováčka roku,to ze ducna byla mašina tzv. Chcanka víme taky všichni,to ze letos to vypadá taky zabité na hondá poddruhu-jistota,prostě je to zase v dupe,proto ta skepse
Romanko: Tak to je smutný konec skvělého střelce Ta sezóna kdy ve WSBK bojoval s Hagou o titul do posledního závodu patřila k nejvydařenějším vůbec. Škoda ho!
v GP nejezdi rozhodne stejne, v prvnim roce byl na tom v podstate stejne jako Cal Crutchlow, ktery mel navic zkusenosti z WSBK s velkym bajkem. dalsi rok mu davala Ducati plecku, to nemuze nikdo poprit, neustaly problemy s materialem. a s ART to nevyslo, byly tam i nezavineny pady a komplikovany zraneni (kvuli podobnymu mel velky potize i Valentino Rossi), takze jezdi podle podminek ktery ma a ted bohuzel vsadili na Hondu, ktera evidentne za Open Yamahou zaostava a tvrdi to vsichni jezdci co Hondu jezdej, takze to neni jeho breceni, nicmene porad predvadi konkurenceschopny vykon ve svoji 'podkategorii', bohuzel na tovarnu je tlacenka jak nikdy a hrajou tam roli faktory o kterych se nam ani nesni, takze pokud Abaju bavi jezdit a tatu bavi ho sponzorovat, tak nevidim vubec nikde problem
Ale když je to baví,jsou to jejich finance a úsilí,faktem je ze jsou vytrvaly a třeba větší úspěch přijde,jako cech mu fandim a chci aby něco dokázal,prostě i za to jaká je situace,at se daří
No ve smyslu k dosaženým výsledkům jezdí defacto stejně v GP,žádný posun tam prozatím není,není to vůbec efektivní/rentabilní z pohledu výsledků teto třídy,je pravda,ze je alespoň na co koukat a sázet se s kamarada(když dojede a trefil si se,bral si balik
to sou kecy, to by meli vsichni od 13. mista investovat jinak a jezdilo by jen 12 jezdcu? a potom od 9. mista a jezdilo by jen 8 jezdcu? a potom zase a zase az by jezdil jen jeden jedinej, kterej na to podle ceskyho fanouska jedinej ma?
Chlapci,at bude jezdit na jakékoliv masine tzv. poddruhu,výsledek ve finále bude podobny,prostě se asi nic moc +- nestane pri vymene moto specifikace poddruh,alespoň aby jezdil stabilně a dojížděl ,na továrnu jsou jiní adepti,Karel v teto kubatuře asi nemá šanci ,měli by peníze investovat asi jinak.
Jak se, Virago, říká "do třetice" - až Honda znovu nějak
překvapí svoje ZÁKAZNÍKY(to od fabriky není milost, že jim
ty Open-stroje prodala, ale výdělek a propagace!!),
už bude možné říci Ducati, nebo Honda, "všichni" stejní
šmejdi ... Ten ohořelej rám ale nemá v historii MS(!)
obdobu, to je fakt.
Vladimir: Měl zůstat u té Ducati, která jim v průběhu sezóny dodala rám ze shořelé motorky coby nový? Která nebyla schopná celou sezónu dodat výše uchycené stupačky, aby už při menších náklonech motorka neorala stupačkama asfalt? Ty bys zůstal u dodavatele, který se chová takhle?
Blbě jsem to napsal, myslel jsem Nakagamiho diskvalifikace samozřejmě... Jinak kde je pravda ví bůh. Jen jestli spíše nechyboval jeho tým Samozřejmě Nakagami je v tom zcela nevinně a přeji aby příště bodovou ztrátu slušně nahradil Chce to opět rychlého japončíka
O - :
Nakagami byl "můj kůň" už loňskými výsledky, tuleni a nechá-
pu, proč se Ti zdá, že mně "leží v žaludku" O-:
V žaludku mně leží to svinstvo, že mu HRC prodala Racekit
(včetně filtru), načež byl Nakagami PO závodu v Kataru dis-
kvalifikován ...
Ivane: proč ti tak leží v žaludku Nakagami?
gresini: Nesrovnaval bych praci lekaru, kteri pracuji v casovem presu a hlavne ve stresu ze ztraty pacienta, kdy se holt ta chyba v dusledku unavy muze stat s nekolikamesicnim vyvojem motocyklu, kde musi byt vsechna data nekolikanasobne kontrolovana...
Hernajs, vzal jsi mně z huby,gresini - to o počítání kol
(v závodě MS!) týmem HRC...
P.S. Něco novýho o Nakagamiho filtru sání a diskvalifikaci ???
"Druhý závod sezony v Texasu ale nebude snadný právě kvůli zátěži, které bude muset jeho rameno zvládnout"
Ty woe, to už unavuje i mě, tohle pořád číst v každým rozhovoru s ním, nebo o něm.. Padájo, nekecat a tahat, ať jsou doma další body..!
Jinak s tou nádrží to je fakt hitovka, to si snad dělaj z lidí řitní otvůrek..??
1100virago - neumíš číst ty, protože nepoznáš perex (podtitulek) od článku
Když může několikačlenný tým doktorů a sester zapomenout v ráně nůžky,skalpel a jiné nářadí,což se několikrát stalo,tak si myslím,že to honda neudělala s tou nádrží schválně, nedávno neuměli u hondy správně napočítat 10 kol Marquezovi a vyloučili ho za to ze závodu a to šlo při boji o titul-prostě stávat by se to rozhodně nemělo-NEOMLOUVÁM JE A TY DOKTORY UŽ VŮBEC NE,ale děje se to-co víc k tomu říct-OBROVSKÝ CHYBY!!!
No tak TAKOVEJ začátek první sezony na Ducati si Cal určitě
nepředstavoval ...
a v návaznosti na Yamasakiho jen tolik, že POKUD je "tam všude" TOLIK špíny, tak MNĚ se nezvedá kufr, ale už ´su
z toho rovnou poblitej
Dominator: K tvé otázce, Calovi nedošel benzín, nýbrž měl problémy s elektronikou. Na konci řekl, že tu rovinku dojížděl jakoby mu tam skočil průjezd boxy. Na livetimingu se jakoby propadal, ale to mu blbnul transponder.
Neverim, ze inzenyri si nevsimnou, ze jim chybi 2l paliva, kdyz je to jeden z nejdulezitejsich parametru... Spis mi to prijde jen jako takova pojistka, aby nahodou nekde produkcni bajk nebyl rychlejsi nez tovarna. Z Hondy a jejich spinavych praktik se mi zveda kufr...
tak hlavne me a normalni lidi zajima, jak na tom jeho rameno je, jestli se to lepsi nebo ne, takze je to uplne v poradku, ze to komentuje, ale je jasny, ze nektery duty palice to nechapou
Ať čtu jak čtu, v první větě o rameni nic nevidím. Tak nevím, neumím číst já, nebo martjan_1098?
Před otevřením článku jsem tipoval, jak dlouho to bude trvat, než se dočtu o bolavým ramínku, ale nebyl jsem zklamán - první věta předčila mé očekávání
Abaya to řekl férově, že byl třináctý, protože hodně jezdců, před ním spadlo. To se mi líbí!
Jinak tady je na to téma se spotřebou produkční Hondy dobrý článek, doporučuji přečíst.
//www.motomatters.com/analysis/2014/03/27/fuel_or_electronics_where_are_hayden_and.html
V podstatě z něho vyplývá, že by jim těch 22,5 litrů stačilo, kdyby tam měli tu nejnovější verzi jedntotné elektoniky, kde je už dost dobrá strategie na šetření paliva. Ovšem tak jako tak, bez pneumatických ventilů jim ty koně stejně budou chybět.
No jak se vysvetlit to ze se do nadrze nevejde zminenych 24l ? To je snad zert, ne ? Jinak Karel v teto sezone jen muze jen prekvapit nebo to koncem roku zabalit a jezdit uz jen na trikolce.
Bubrak:vidíš vzal si mi to z huby ,vim,ze to drtil o nováčka roku,to ze ducna byla mašina tzv. Chcanka víme taky všichni,to ze letos to vypadá taky zabité na hondá poddruhu-jistota,prostě je to zase v dupe,proto ta skepse
Romanko: Tak to je smutný konec skvělého střelce Ta sezóna kdy ve WSBK bojoval s Hagou o titul do posledního závodu patřila k nejvydařenějším vůbec. Škoda ho!
v GP nejezdi rozhodne stejne, v prvnim roce byl na tom v podstate stejne jako Cal Crutchlow, ktery mel navic zkusenosti z WSBK s velkym bajkem. dalsi rok mu davala Ducati plecku, to nemuze nikdo poprit, neustaly problemy s materialem. a s ART to nevyslo, byly tam i nezavineny pady a komplikovany zraneni (kvuli podobnymu mel velky potize i Valentino Rossi), takze jezdi podle podminek ktery ma a ted bohuzel vsadili na Hondu, ktera evidentne za Open Yamahou zaostava a tvrdi to vsichni jezdci co Hondu jezdej, takze to neni jeho breceni, nicmene porad predvadi konkurenceschopny vykon ve svoji 'podkategorii', bohuzel na tovarnu je tlacenka jak nikdy a hrajou tam roli faktory o kterych se nam ani nesni, takze pokud Abaju bavi jezdit a tatu bavi ho sponzorovat, tak nevidim vubec nikde problem
Ale když je to baví,jsou to jejich finance a úsilí,faktem je ze jsou vytrvaly a třeba větší úspěch přijde,jako cech mu fandim a chci aby něco dokázal,prostě i za to jaká je situace,at se daří
Jedna zpráva bokem: V rámci katarské GP oznámil Ben Spies, že jeho zraněné rameno se už nevyléčí tak dobře, aby mohl pomýšlet na návrat do GP...
No ve smyslu k dosaženým výsledkům jezdí defacto stejně v GP,žádný posun tam prozatím není,není to vůbec efektivní/rentabilní z pohledu výsledků teto třídy,je pravda,ze je alespoň na co koukat a sázet se s kamarada(když dojede a trefil si se,bral si balik
krejza: on byl lepsi nez ti co spadli, protoze nespadl vis
to sou kecy, to by meli vsichni od 13. mista investovat jinak a jezdilo by jen 12 jezdcu? a potom od 9. mista a jezdilo by jen 8 jezdcu? a potom zase a zase az by jezdil jen jeden jedinej, kterej na to podle ceskyho fanouska jedinej ma?
Chlapci,at bude jezdit na jakékoliv masine tzv. poddruhu,výsledek ve finále bude podobny,prostě se asi nic moc +- nestane pri vymene moto specifikace poddruh,alespoň aby jezdil stabilně a dojížděl ,na továrnu jsou jiní adepti,Karel v teto kubatuře asi nemá šanci ,měli by peníze investovat asi jinak.
Jak se, Virago, říká "do třetice" - až Honda znovu nějak
překvapí svoje ZÁKAZNÍKY(to od fabriky není milost, že jim
ty Open-stroje prodala, ale výdělek a propagace!!),
už bude možné říci Ducati, nebo Honda, "všichni" stejní
šmejdi ... Ten ohořelej rám ale nemá v historii MS(!)
obdobu, to je fakt.
Vladimir: Měl zůstat u té Ducati, která jim v průběhu sezóny dodala rám ze shořelé motorky coby nový? Která nebyla schopná celou sezónu dodat výše uchycené stupačky, aby už při menších náklonech motorka neorala stupačkama asfalt? Ty bys zůstal u dodavatele, který se chová takhle?
PacienT: A co když je Honda přesvědčena, že bude brzy na bedně a po čase "spadne" do poloopen či polotovárna (= 22L paliva)? Prostě vždy připraven(a).